واردات ترموستات و مانوستات – ترخیص ترموستات و مانوستات 

واردات ترموستات و مانوستات – ترخیص ترموستات و مانوستات 

ترموستات و مونوستات از مهم ترین و کاربردی ترین ابزار و قطعات در تولید صنایع برقی و الکترونیکی می باشد. ترموستات وسیله ای است که برای کنترل درجه حرارت در تولید دستگاه های گرم و یا سرد کننده به کار می رود و مانوستات وسیله ای برای نشان دادن و تنظیم فشار دستگاه ها و ماشین آلات می باشد. شرکت بازرگانی کارا دارای تجربه و توانمندی مناسب در خصوص واردات ترموستات و مانوستات و همچنین ترخیص ترموستات و مانوستات از کلیه گمرک های کشور از جمله ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی می باشد و نحوه ترخیص کالا و مراحل ترخیص کالا از گمرک را با ترخیص کار های مجربی که در اختیار دارد انجام می دهد.

 

واردات ترموستات و مانوستات - ترخیص ترموستات و مانوستات

واردات ترموستات و مانوستات – ترخیص ترموستات و مانوستات – ترخیص کالا از گمرک

 

از آن جایی که این دو ابزار به صورت گسترده در صنایع مختلف تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند واردات ترموستات و مانوستات از سایر کشورها در کنار تولیدات داخلی این محصول صورت می گیرد. در سال ۱۳۹۵ میزان واردات ترموستات بیش از ۲۰۳ هزار کیلوگرم با ارزش دلاری بیش از سه میلیون و ۷۵۰ هزار دلار بوده است و واردات مانوستات و ترخیص گمرک در این سال به میزان ۸۴۷ هزار کیلوگرم با ارزش دلاری بیش از پنج میلیون و ۱۸۹ هزار دلار بوده است.

شرکت بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کارا در زمینه واردات ترموستات و واردات مانوستات متخصص بوده و خدمات بازرگانی گسترده ای شامل مشاوره بازرگانی، دریافت و حواله ارز مبادله ای، ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت، خرید کالا از خارج،  دریافت مجوزها، ترخیص کالا از گمرک های مختلف کشور و تحویل آن به شرکت های بازرگانی واردات کالا را ارائه می دهد.

واردات ترموستات ترخیص ترموستات از گمرک

بر اساس آمار رسمی گمرک جمهوری اسلامی ایران و با توجه به تحلیل های آماری کارشناسان شرکت بازرگانی ترخیص کارا می توان بیان کرد که در دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۵ واردات ترموستات به ایران از ۲۵ کشور مختلف در سراسر جهان صورت گرفته است و بیش ترین واردات ترموستات مربوط به واردات از چین بوده به صورتی که ۶۵ درصد سهم وزنی و ۴۰ درصد سهم ارزش دلاری واردات ترموستات در این دوره را به  خود اختصاص داده است.

پس از چین بیش ترین میزان واردات ترموستات متعلق به واردات از ترکیه با سهم وزنی ۱۲ درصد و سهم ارزش دلاری ۱۴ درصد می باشد. واردات از ایتالیا نیز با سهم وزنی هشت درصد و سهم وزنی نه درصد در رتبه سوم واردات ترموستات قرار دارد و پس از آن واردات از کره جنوبی با سهم وزنی چهار درصد و سهم ارزشی هفت درصد می باشد. واردات ترموستات از ژاپن دارای سهم ارزشی ۱۱ درصد و واردات ترموستات از فرانسه نیز دارای سهم ارزشی شش درصد می باشد.

ترموستات های وارداتی در گمرک های مختلف کشور اظهار شده اند و از آن جا توسط کارگزار گمرکی ترخیص از گمرک گشته اند. در سال ۹۵ ترخیص ترموستات در ۲۳ گمرک کشور صورت گرفته است که ترخیص از گمرک بندر عباس ( ترخیص از گمرک شهید رجایی ) با سهم وزنی ۲۵ درصد و سهم ارزشی ۴۱ درصد بیش ترین میزان ترخیص ترموستات بوده است و پس از آن ترخیص کالا از گمرک تهران ( ترخیص کالا از گمرک شهریار ) با سهم وزنی ۲۶ درصد و سهم ارزشی ۳۰ درصد قرار دارد و به همین ترتیب ترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینی با سهم ارزشی ۱۱ درصد و ترخیص از گمرک بوشهر با سهم وزنی ۱۷ درصد در رتبه های بالایی از ترخیص ترموستات قرار دارند.

شرکت بازرگانی واردات و صادرات

خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا و ثبت سفارش واردات کالا تخصص ماست

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی صادرات و وارداتترخیص کارا “در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کالا از چین ،  واردات از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان , واردات از ایتالیا و از سایر کشور ها با ما تماس بگیرید.

برای تماس با کارشناسان شرکت بازرگانی و ترخیص کارا می توانید از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید :

۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

 

واردات مانوستات – ترخیص مانوستات از گمرک

تحلیل ها و بررسی های شرکت بازرگانی صادرات و واردات ترخیص کارا بر روی اطلاعات و آمار به دست آمده از گمرک ایران نشان می دهد که در سال ۹۵ از ۱۲ کشور مختلف واردات مانوستات صورت گرفته است که خرید از چین بیش ترین میزان واردات مانوستات می باشد به نحوی که ۸۳ درصد سهم وزنی و ۶۰ درصد سهم ارزش دلاری واردات مانوستات متعلق به واردات از چین و ترخیص کالا از چین بوده است.

پس از چین واردات از ایتالیا در رتبه دوم واردات مانوستات قرار دارد و شامل ۱۲ درصد سهم وزنی و ۳۴ درصد سهم ارزش دلاری واردات مانوستات می باشد. به همین ترتیب واردات مانوستات از امارات متحده عربی با سهم وزنی چهار درصد و سهم ارزش دلاری سه درصد در رتبه سوم می باشد و مابقی واردات  کالا از سایر کشورها همچون ترکیه، انگلستان، جمهوری کره، بلژیک ، تایوان و … صورت گرفته است.

در خصوص ترخیص مانوستات از گمرک نیز می توان این چنین بیان کرد که در سال ۹۵ اظهار و ترخیص مانوستات در ۱۲ گمرک کشور صورت گرفته است که بیش ترین میزان ترخیص توسط ترخیص کار متعلق به ترخیص کالا از گمرک بندر عباس ( ترخیص از گمرک شهید رجایی ) با سهم وزنی ۴۹ درصد و سهم ارزش دلاری ۵۵ درصد بوده است.

پس از گمرک بندر عباس ترخیص مانوستات از گمرک بوشهر با سهم وزنی ۳۵ درصد و سهم ارزش دلاری ۳۰ درصد در رتبه دوم قرار دارد و ترخیص مانوستات از گمرک اروند با سهم وزنی ۱۲ درصد و سهم ارزش دلاری نه درصد در رتبه سوم واردات و ترخیص مانوستات قرار دارد همچنین ترخیص از گمرک تهران ( ترخیص از گمرک شهریار ) دارای سهم ارزشی ۱۲ درصد در میان سایر گمرک ها می باشد.

واردات ترموستات و مانوستات و ترخیص ترموستات و مانوستات  از اصلی ترین و پر استفاده ترین ابزار ها برای تولید صنایع الترونیکی است. ترموستات ابزاری است برای تحت نظر داشتن مقدار درجه حرارت در ساخت دستگاه سرد و گرم کننده و مانوستات ایزاری است که برای مشخص کردن و تنظیم فشار دستگاه ها و ماشین آلات می باشد. شرکت بازرگانی ترخیص کارا با تجربه فراوانی که در امر ترخیص کالا از گمرک دارد و با دارا بودن ترحیص کار های توانمندی که دارد، خدمات ترخیص کالا را در خصوص ترخیص ترموستات و مانوستات و واردات  و ترخیص کالا های دیگر از کلیه گمرک های کشور خصوصا شرکت ترخیص کالا در تهران ،با کمرین هزینه ترخیص کالا از گمرک انجام می دهد.

شرکت بازرگانی کارا با داشتن دفاتر معتبر در کشورهایی همچون چین، ترکیه و آلمان و با استفاده از نمایندگان دو و چند زبانه مسلط به امور بازرگانی می تواند شرکت های وارداتی و شرکت های بازرگانی واردات و صادرات که قصد سفارش کالا از خارج خرید از خارج  و واردات کالا را دارند یاری کرده. همچنین این شرکت به عنوان یک شرکت ترخیص کالا و با داشتن ترخیص کار های خبره در گمرک های مختلف کشور می تواند به بهترین نحو و در حداقل زمان تشریفات گمرکی و امور ترخیص کالا از گمرک را انجام دهد.