واردات از آلمان

کشور آلمان از جمله کشورهای اروپایی می باشد که جز پنج کشور عمده وارد کننده کالا به ایران است. بر اساس آمار رسمی به دست آمده از گمرک جمهوری اسلامی ایران می توان بیان کرد در سال ۱۳۹۴ میزان واردات از آلمان ۶۰۹ هزار تن با ارزش بیش از ۱۸۲۲ میلیون دلار بوده است. به بیان دیگر سهم وزنی کالاهای وارداتی از آلمان ۱٫۷۳ درصد و سهم ارزشی آن ها ۴٫۳۹ درصد بوده است.

بررسی های آماری در سال ۱۳۹۵ میزان واردات کالا از آلمان  را بیش از ۹۷۱ هزار تن نشان می دهد که این میزان واردات از آلمان  با ارزش دلاری بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بوده است. به عبارت دیگر سهم وزنی واردات کالا از آلمان  به ایران در این سال ۲٫۹۱ درصد و سهم ارزشی واردات کالا از آلمان ۵٫۸۱ درصد کل واردات کشور می باشد.

با مقایسه این آمارها می توان بیان کرد که درصد تغییرات واردات از آلمان در سال ۹۵ نسبت به سال گذشته از لحاظ وزنی ۵۹٫۴۳ و از لحاظ ارزشی ۳۹٫۲۳ بوده است.

 

شرکت بازرگانی واردات و صادرات

خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا و ثبت سفارش واردات کالا تخصص ماست

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی صادرات و واردات ” ترخیص کارا “در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کالا از چین ،  واردات کالا از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان , واردات از ایتالیا  واردات از چین , صادرات به عراق و از سایر کشور ها با ما تماس بگیرید.

برای تماس با کارشناسان ما می توانید از طریق شماره های زیر اقدام نمایید:

 ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

 

واردات کالا از آلمان | خرید از آلمان

شرکت ترخیص کارا به عنوان یک شرکت بازرگانی صادرات و واردات همچنین به عنوان شرکت ترخیص کالا، خدمات بازرگانی گسترده ای را در زمینه های گوناگون در کنار خدمات ترخیص کالا ارائه می دهد. واردات کالا از آلمان به تمامی گمرک های کشور انجام می شود و ترخیص کالا از گمرک ها توسط خود صاحب کالا یا نماینده قانونی او که شرکت ترخیص کالا یا ترخیص کار ، کارگزار گمرک و حق العمل کار گمرک می باشد، انجام می شود.

در سال ۹۵ از نظر وزنی بیش ترین میزان واردات کالا از آلمان به گمرک بندر امام خمینی بوده است. به عبارتی ۶۵% ترخیص کالا های وارداتی در گمرک بندر امام خمینی صورت گرفته است. پس از آن ۱۵ درصد واردات و ترخیص کالا های وارداتی از آلمان در گمرک شهید رجایی بوده است و هفت درصد نیز ترخیص از گمرک تهران شده اند. ۱۳ درصد واردات و ترخیص کالا های وارداتی از آلمان در سایر گمرک های ایران صورت گرفته است.

از لحاظ ارزش دلاری نیز می توان بیان کرد که بیش ترین سهم ارزشی واردات از آلمان ۳۸ درصد ترخیص از گمرک تهران بوده است و پس از آن هم ارزشی ۲۱ درصد متعلق به ترخیص کالا از گمرک بندر عباس (شهید رجایی) و سپس ۱۷ درصد ترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینی و نه درصد ترخیص از بندر امام خمینی بوده است. ۱۵ درصد واردات و ترخیص کالا های وارداتی از آلمان در سایر گمرکات ایران بوده است.

در سال ۱۳۹۵ کالا های گوناگونی از آلمان به ایران واردات داشته است که از لحاظ وزنی بیش ترین میزان واردات از آلمان متعلق به محصولات نباتی می باشد که ۸۵ درصد سهم وزنی کالاهای وارداتی از آلمان می باشند و پس از آن ۱۲ درصد کالاهای وارداتی از آلمان متعلق به فلزات معمولی و سایر مصنوعات از آن ها می باشد. هفت درصد سهم وزنی نیز متعلق به واردات ماشین آلات از آلمان بوده است.

از لحاظ سهم ارزشی واردات کالا از آلمان نیز می توان بیان کرد که ۳۶ درصد متعلق به خرید ماشین آلات از آلمان  ، ۱۹ درصد متعلق به واردات محصولات شیمیایی از آلمان، ۱۰ درصد نیز متعلق به واردات وسایل نقلیه از آلمان بوده است.

شرکت ترخیص کارا با ارائه خدمات در حوزه ترخیص ، واردات و ثبت سفارش در خدمت تمامی شرکت ها و بازرگانان گرامی می باشد.

می توانید با شماره گیری شماره های ۲۲۶۳۹۵۷۹ و ۲۲۶۳۹۵۸۰ با کارشناسان بازرگانی با تماس گرفته و از خدمات بازرگانی و مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید.