ترخیص کالا از گمرک شهریار

ترخیص کالا از گمرک شهریار

ترخیص کالا از گمرک شهریار : شرکت های بازرگانی صادرات و واردات بسیاری کالای خود را به مقصد گمرک شهریار آورده و از طریق این گمرک ترخیص خود را به انجام می رسانند. تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از مهم ترین مناطق کشور از لحاظ سیاسی، اقتصادی بوده و دارای چند گمرک اصلی و محوری می باشد که شرکت های ترخیص کالا فرایند ترخیص کالا را توسط ترخیص کار های خود انجام می دهند و شرکت بازرگانی ترخیص کارا با تجربه فراوان و ترخیص کار های مجرب و با علم به ترخیص کالا از گمرک ، خدمات ترخیص کالا را ارائه می دهد. گمرک تهران متشکل از مجموعه چند گمرک اصلی و حیاتی می باشد که از آن جمله می توان به ترخیص کالا از گمرک شهریار، گمرک غرب، ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی و گمرک پست اشاره نمود. سایت همتا

بر اساس آمارهای به دست آمده از گمرک جمهوری اسلامی ایران می توان گفت که گمرک شهریار از جمله مهم ترین گمرک های تهران می باشد به صورتی که در سال ۱۳۹۵ حجم واردات و ترخیص کالا از گمرک شهریار به میزان بیش از ۵۴۰ هزار تن با ارزش دلاری بیش از سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون بوده است.

در سال ۱۳۹۵ از ۹۶ کشور مختلف واردات کالا و ترخیص کالا از گمرک شهریار صورت گرفته است و شرکت های حق العمل کاری گمرک خدمات ترخیص کالا را برای ترخیص کالا از گمرک شهریار در تهران به شرکت های وارداتی گوناگونی ارائه داده اند.

 

گمرک تهران

شرکت ترخیص کالا در تهران – گمرک تهران – ترخیص کالا از گمرک شهریار _ ترخیص کار بندر شهید رجایی –

 

شرکت بازرگانی صادرات و واردات ترخیص کارا به عنوان یک شرکت ترخیص کالا و ارائه دهنده خدمات بازرگانی و ترخیص کالا و همچنین به عنوان یک شرکت بازرگانی توانمند تحلیل های آماری دقیقی را در خصوص واردات کالا در گمرک تهران و گمرک شهریار انجام داده است. نتایج به دست آمده از این بررسی های آماری نشان داد که بیش ترین میزان واردات و ترخیص کالا از گمرک شهریار از لحاظ وزنی از طریق واردات از ترکیه صورت گرفته به طوری که ۳۵% وترخیص کالا از این گمرک واردات از ترکیه بوده است.

پس از ترکیه بیش ترین میزان ترخیص کالا از گمرک شهریار مربوط به واردات از آلمان بوده است و ۱۲% حجم کالاهای وارداتی و ترخیص به لحاظ وزنی ، واردات از آلمان بوده است. در این جا باید به این نکته اشاره شود که از لحاظ ارزش دلاری بیشترین کالاهای واردات و ترخیص شده ی گمرک شهریار از مبدا کشور آلمان بوده اند که این میزان ۱۹% از ارزش دلاری کالاهای وارد شده به گمرک شهریار را شامل می شود ، کالاهایی که از طریق واردات از ترکیه در گمرک شهریار ترخیص شده اند از لحاظ سهم ارزشی با میزان (۱۶% ) نسبت به کالاهای آلمانی مقدار کمتری داشته اند. اظهارنامه گمرکی تلفن همراه

پس از واردات کالا از ترکیه و واردات از آلمان می توان گفت که سهم وزنی کالاهای واردات از چین و ترخیص کالا از چین و خرید از چین در ترخیص از گمرک شهریار با مقدار ۱۰% و سهم ارزش آن ها ۸% بوده است. در مقام سوم سهم وزنی واردات کالا از امارات ۸% و با سهم ارزشی ۱۲% و در مقام چهارم سهم وزنی واردات کالا از ایتالیا ۶% و سهم ارزشی آن ۱۰% می باشد.

ترخیص کالا از گمرک شهریار توسط شرکت بازرگانی ترخیص کارا

بر اساس این آمار به خوبی مشخص است که واردات کالا از اروپا شامل واردات از آلمان و واردات از ایتالیا و ترخیص کالا از گمرک شهریار دارای سهم وزنی کمتر ولی سهم ارزشی بالا تری هستند.

با توجه به این آمارها می توان تفاوت کلی در میان واردات کالا از چین و نوع خرید از چین و ترخیص کالا از چین توسط شرکت های بازرگانی واردات و صادرات و شرکت های ترخیص کار کشور را با خرید از اروپا و واردات از اروپا درک کرد. سامانه جامع تجارت

البته بخش زیادی از این محموله ها می تواند مواد اولیه وارداتی از طریق واردات از چین و واردات از ترکیه را شامل شود ، حال آنکه واردات از آلمان و واردات از اروپا بیشتر تکنولوژیک بوده و کالاهای گران تری را شامل می گردد. گمرک شهریار یکی از دروازه های مهم تجارت کشور با دیگر نقاط جهان بوده و آنچنان که مشخص است از بیشتر نقاط جهان در این گمرک کالا ترخیص شده است.

زمانی که کالا وارد مرزهای کشور می شود به گمرک مقصد ارائه شده و در آن جا کالا توسط شرکت های ترخیص کالا با مجوز حق العمل کاری گمرک، به گمرک اظهار شده و با طی روند و تشریفات گمرکی و ارائه مجوز های واردات بعد از کارشناسی و ارزیابی کالا نهایتا ترخیص می شوند. صادرات و واردات کالا هم چون شریان های اساسی بدن انسان به تامین و تدارک نیاز های رفاهی افراد جامعه از سرتاسر کشور و اقسی نقاط جهان و بالعکس به شکلی مستمر صورت می پذیرد. بسیاری از شهرها و بنادر مهم کشور دارای گمرک بوده و از این طریق بر این جریان حیاتی صادرات واردات نظارت لازم صورت می پذیرد می شود.

شرکت های وارد کننده جهت ترخیص کالا از گمرک شهریار یا به طور کلی ترخیص کالا از گمرک تهران می توانند نماینده قانونی خود را به گمرک معرفی نمایند یا برای تسریع در امور تشریفات گمرکی مدارک لازم جهت ترخیص کالا را در اختیار شرکت های بازرگانی و ترخیص کالا با نیروهای مجرب و توانمند ترخیص کار گمرک قرار دهند و از تجربه و دقت عمل آن ها استفاده نمایند. سامانه همتا

خدمات بازرگانی کارا که بصورت تخصصی در گمرک شهریار تهران ارائه می شود:

  1. ترخیص مواد دارویی
  2. ترخیص ورق استیل از گمرک شهریار
  3. ترخیص کالای پزشکی از گمرک شهریار
  4. ترخیص کالا و واردات ماشین آلات صنعتی از گمرک شهریار
  5. و …

شرکت بازرگانی ترخیص کارا با توجه به سابقه درخشانی که در امر واردات کالا ، ترخیص کالا ، صادرات کالا ، ترانزیت کالا و … دارد. قادر می باشد تا در کمترین زمان و با حداقل هزینه امور مربوط به کالا ی شما را به انجام برساند. ترخیص کالا از گمرک شهریاز توسط شرکت ترخیص کالا در کمترین زمان صورت می گیرد. ترخیص کارا دارای کادری بسیار توانا و مجرب می باشد که بر تمامی قوانین و مقررات صادرات و واردات کالا تسلط دارند. و همراه با تجربه بسیار بالا در امر واردات کالا ، صادرات کالا ، ترخیص کالا از گمرک قادرند کالا ی شما را از تمامی گمرک های سطح کشور از جمله گمرک شهریار ترخیص و یا از این گمرک ها صادر نمایند.

شرکت بازرگانی ترخیص کارا ارائه دهنده تمامی خدمات ترخیص کالا و خدمات بازرگانی به تجار، بازرگانان و ترخیص کار ها می باشد. خدماتی که توسط شرکت ترخیص کارا ارائه می شود شامل : محاسبه حقوق و عوارض گمرکی ، ترخیص کالا از گمرک های مختلف کشور همچون گمرک شهریار تهران ، ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت و … می باشد.

از محاسن این گمرک می توان به ترخیص آسان در آن و همچنین نزدیک بودن این گمرک به شهر تهران و فرودگاه امام خمینی و مهرآباد نام برد که ترخیص بارهای هوایی را ممکن می سازد

ترخیص کالا فرایندی زمان بر و تخصصی می باشد شرکت ترخیص کارا با داشتن نیروی ماهر می تواند به شما کمک نماید

از جمله کارهایی که برای ترخیص باید انجام گردد تنظیم اظهارنامه ای پی ال

تنظیم اسنادی مانند فاکتور و پکینگ لیست

مانیفست و گواهی بهداشت

پرداخت صورتحساب

اخذ پروانه ترخیص کالا

ثبت در سایت و آپلود گواهی

این موارد فقط گوشه ای از کارهایی بود که جهت ترخیص باید انجام گردد.

بعد از انجام تشریفات کامل از طرف کارشناسان ما مدارک آپلود شده مورد بررسی کارشناسان گمرک قرار می گیرد و برای کالا مسیر در نظر گرفته می شود

مسیر مشخص شده یا به رنگ قرمز می باشد که به معنای ارزیابی و کارشناسی می باشد

مسیر بعدی زرد است که به معنای کارتابل کارشناس می باشد

مسیر بعدی سبز است که مفهوم آن صندوق و بارگیری است

شما بازرگانان محترم می توانید در صورت نیاز به مشاوره با دفتر  مرکزی تماس بگیرید و از دانش و تجربه کارشناسان ما در این زمینه بهره مند شوید.