ترخیص کالا از گمرک بندر عباس

بندر عباس یکی از مهم ترین بنادر تجاری ایران به شمار می آید. این بندر از دیرباز محل صادرات و واردات کالا و شرکت ترخیص کالا بوده و هم اکنون نیز این جایگاه مهم تجاری را دارد. اکثر کشتی هایی که از کشورهای گوناگون محموله شرکت های بازرگانی واردات و صادرات و بازرگانان را حمل می کنند به این بندر آمده و کالای خود را به گمرک جهت ترخیص بندر عباس تحویل می دهند. بندر عباس دارای دو گمرک شهید رجایی و گمرک شهید باهنر می باشد. کلیه تجار و شرکت های وارداتی و شرکت های ترخیص کالا از گمرک ، کالای خود را از طریق این دو گمرک وارد کرده و کار ترخیص کالا از گمرک بندر عباس را انجام می دهند.

ترخیص کالا از گمرک بندر عباس

ترخیص کالا از گمرک بندر عباس

شرکت بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کارا به عنوان ترخیص کار بندرعباس از گمرک شهید رجایی با ترخیص بندرعباس و انجام امور گمرکی در این گمرک به ارائه خدمات بازرگانی به شرکت های وارداتی می پردازد شرکت بازرگانی و ترخیص کارا دارای ترخیص کار و حق العمل کار گمرک کارآزموده و مستقر در این واحد گمرکی می باشد تا در حداقل زمان قادر به ترخیص کالا ی وارداتی از این گمرک برای کلیه شرکت های بازرگانی صادرات و واردات و مشتریان خود باشد.

نکاتی در خصوص ترخیص کالا از گمرک بندرعباس

ترخیص کالا از گمرک بندر عباس و امور گمرکی بندرعباس برای کالاهای فاسد شدنی در گمرکات این شهر می بایست در کم ترین زمان ممکن صورت پذیرد چرا که شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب این منطقه می تواند خسارات زیادی به کالا ها وارد نماید و هزینه ی نگهداری بالایی را برای کانتینرهای یخچالی در بر خواهد داشت. در نتیجه وجود ترخیص کار خبره و با تجربه می تواند روند تشریفات گمرکی را تسریع بخشد. دو گمرک شهید رجایی و گمرک شهید باهنر، گمرکات فعال و تمام وقت بندر عباس می باشند که به دلیل موقعیت خاصی که دارند این بندر را به منطقه ویژه اقتصادی کشور تبدیل نموده اند. این دو گمرک زیر نظر گمرک جمهوری اسلامی ایران فعالیت هایی مانند ترانزیت، صادرات و واردات و ارزیابی کالا و بازرسی و ترخیص کالا را انجام می دهند. شرکت خدمات بازرگانی کارا به عنوان ترخیص کار بندرعباس آماده خدمت رسانی به کلیه شرکت های واردات و صادرات می باشد.

ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی

گمرک بندر شهید رجایی در استان هرمزگان در جنوب ایران و در ۲۳ کیلومتری بندر عباس واقع است. این بندر با وسعت ۲۴۰۰ هکتار یکی از مهم ترین دروازه های صادرات و واردات کالا و ترخیص کالا به خصوص کالاهای فله ای مایع و خشک، محصولات فولادی و فرآورده های خام نفتی می باشد. این بندر یکی از بزرگترین بنادر گمرکی و تجاری کشور می باشد به طوری که سالانه ظرفیت واردات و صادرات ۷۰ میلیون تن کالا را دارا می باشد. گمرک بندر شهید رجایی با بیش از ۸۰ بندر معروف و مهم جهان توسط ۳۵ خط کانتینری در تبادل بوده و نقش مهمی را در صنعت حمل و نقل دریایی بین المللی و ترخیص کالا ایفا می کند.

یکی از اصلی ترین دلایل تبدیل این بندر به مهم ترین دروازه و مبدأ صادرات و واردات کالا به ایران، موقعیت جغرافیایی و استراتژیک آن و نزدیکی به خلیج فارس و تنگه هرمز می باشد. بر اساس آمار و اطلاعات به دست آمده در بهار سال ۱۳۹۴، بیش از دو میلیون تن کالا معادل ۲۵ درصد کل واردات کالا و ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت به کشور در بندر شهید رجایی ترخیص گردیده است. این مقدار معادل بیش از ۳ میلیارد دلار یعنی ۳۵ درصد کل واردات کشور می باشد. این آمار و ارقام به خوبی گویای اهمیت و منحصر به فرد بودن این گمرک است. به همین دلیل شرکت خدمات بازرگانی ترخیص کارا، با استقرار ترخیص کاران با تجربه ی خود در گمرک شهید رجایی آماده ارائه خدمات بازرگانی و مشاوره بازرگانی به بازرگانان شرکت های واردات و صادرات محترم می باشد.

ترخیص کالا از گمرک شهید باهنر

گمرک بندر شهید باهنر در فاصله ی ۱۵۰۱ کیلومتری استان تهران واقع شده. این بندر مجهز به ۱۲ پست اسکله با کاربری های گوناگون و ظرفیت پذیرش ۱۲۵ هزار تن صادرات و واردات کالا و ترخیص کالا از گمرک می باشد. مساحت انبار محوطه این بندر ۲۷ هزار متر مربع و انبار مسقف آن ۲۴ هزار متر مربع می باشد. این بندر از قدیمی ترین و فعال ترین بنادر کشور بوده و در گذشته میزان فعالیت و ترخیص سالانه آن  به ۸ میلیون تن هم رسیده است. این بندر سومین بندر صادراتی در زمینه حمل و نقل کالا های غیر نفتی و غیر مسافری می باشد. در سال ۱۳۹۴ میزان ۲۴ میلیون تن کالا به ارزش بیش از ۱۱۱ میلیون دلار به این بندر وارد و از این گمرک ترخیص شده است. ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت

ترخیص کالا از گمرک بندر عباس و کارهای گمرکی بندرعباس برای کالا هایی که قابلیت فاسد شدن را دارند در گمرک های این شهر باید که در کوتاه ترین تایم ممکن انجام گیرد. چرا که وضعیت آب و هوایی گرم و مرطوب این بخش می تواند خسارت های فراوانی به کالا ها وارد کند و هزینه نگهداری بالایی را برای کانتینر های یخچالی ایجاد کند. پس وجود ترخیص کار با تجریه و با استعداد می تواند پروسه تشریفات گمرکی و ترخیص کالا را سریع تر کند. دو گمرک شهید رجایی و گمرک شهید باهنر، گمرک های فعال و تمام وقت گمرک بندر عباس هستند که به خاطر موقعیت ویژه ای که دارند این بندر را به بخش ویژه اقتصادی کشور تبدیل کرده اند. این دو گمرک زیر نظر گمرک ایران فعالیت دارند و اموری مانند ترانزیت کالا ، صادرات و واردات کالا و ارزیابی کالا و بازرسی و ترخیص کالا را انجام می دهند. شرکت خدمات بازرگانی کارا به عنوان ترخیص کار بندرعباس آماده ااست تا خدمات بازرگانی و خدمات ترخیص کالا را به تمامی شرکت های واردات و صادرات کالا ارائه دهد. ترخیص کالا از گمرک بندر عباس

همچنین می توانید برای مشاهده اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ترخیص کالا و سامانه جامع تجارت و یا سامانه همتا بر روی لینک آن کلیک کنید.

شرکت بازرگانی ترخیص کارا با طراحی و ساخت اپلیکیشن تاجریار توانسته است تمامی مشکلات ترخیص کالا از جمله عدیده بودن بخشنامه ها و مجوز ها رو برطرف سازد و تمامی محاسبات ورودی کالا به کشور را به صورت اتوماتیک و هوشمند انجام دهد.

توضیحاتی در خصوص ترخیص کالا از گمرک بندرعباس

گمرک بندر عباس از اصلی ترین گمرک های کشور می باشد. این گمرک از قدیم محلی برای صادرات واردات و ترخیص کالا بوده است. در حال حاضر هم این جایگاه تجاری مهم را دارا می باشد. بیشتر کشتی هایی که از کالای مختلف را از کشورهای گوناگون حمل می کنند و برای ترخیص به کشور می آورند وارد گمرک های بندر عباس می شوند تا ترخیص کالا از گمرک بندرعباس را انجام دهند. بندرعباس دارای دو گمرک می باشد. گمرک شهید رجایی و گمرک شهید با هنر. تمامی بازرگانان و شرکت های واردات کالا  و ترخیص کالا از گمرک کالا هایشان را از این دو گمرک ترخیص می نمایند. برای کالاهایی که فاسد شدنی هستند باید امور گمرکی آنها بسرعت پیش برود تا ضرری به کالا وارد نشود. با وجود یک ترخیص کار حرفه ای و مجرب می توانید ترخیص کالا از گمرک بندرعباس را بسرعت انجام دهید. شرکت بازرگانی ترخیص کارا می تواند به شما بازرگانان و تجار عزیز در ترخیص از گمرک کالاهایتان یاری رساند و در این زمینه مشاوره های مورد نیاز را بدهد.

امروزه ترخیص کالا در گمرک بندرعباس بسیار بیشتر است و بیشتر وارد کنندگان و تجار را به سمت خود جذب کرده است در بندرعباس دو گمرک وجود دارد یکی گمرک شهید رجایی و دیگری گمرک باهنر می باشد ولی بیشتر ترخیص ها از گمرک شهید رجایی انجام می گردد و مساحت آن نسبت به گمرک باهنر بیشتر می باشد گمرک شهید رجایی مزایایی دارد که باعث جذب تجار به وارد کردن کالا به این بندر شده است.

این گمرک در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است و داری مساحتی حدود ۴۸۰۰ هکتار است که در نوع خود منحصر به فرد است در سال ۸۸ تن کالا از طریق این گمرک به کشور وارد شده سپس ترخیص شده است این بندر به دلیل موقعیت استراتژیک که دارد به مرکز معروفی جعت ورود کالا تبدیل شده است پرسنل و سیستم این گمرک به دلیل سابقه زیاد در این زمینه می تواند به سهولت ترخیص کمک نماید ۵۵ درصد واردات و صادرات از این گمرک انجام می گردد که رقم بسیار بالایی در این امر است ۷۰ درصد ترانزیت در کشور دراین گمرک انجام می گردد ۹۰ درصد تخلیه بار در این گمرک صورت می پذیرد این گمرک با شرکت‌های حمل و نقل بسیاری در ارتباط است که تمامی این ویژگی ها باعث جذب تجار به این منطقه شده است.

ترخیص در گمرک شهید رجایی دارای امکاناتی است که تاجران را به سمت خود جذب می نماید این بندر با دارا بودن ۳۵ خط کانتینر و با ۸۰ بندر معروف در ارتباط می باشد تقریبا اکثر ترمینال های موجود در این بندر دارای امکانات به روز و مدرن می باشد گمرک شهید رجایی دارای ۴۰ اسکله مجزا است گمرک شهید رجایی دارای اسکله هایی است که کشتی هایی غول پیکر که اقیانوس‌ها را پیموده اند به راحتی و بدون هیچ مشکلی می تواند در آن پهلو بگيرند.

یکی دیگر از مزایای این بندر وجود جرثقیل های بزرگ و مناسبی است جهت جابجا کردن کانتینرها که نقل و انتقال آنها را آسان‌تر می نماید از دیگر ویژگی های این بندر این است که برای تغییر نام کالاها نباید هزینه های گزافی پرداخت کرد با پرداخت هزینه کم هم این کار به سهولت انجام می گردد.

شرکت ترخیص کارا با داشتن نیروهای کارآمد می تواند این امر را برایتان راحت تر نماید.