شرکت ترخیص کالا از گمرک تهران

شرکت ترخیص کالا از گمرک تهران با کاراترین ترخیص کار تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران دارای چندین گمرک می باشد که متشکل از گمرک شهریار، گمرک فرودگاه امام، گمرک پست ، گمرک غرب تهران، گمرک مهرآباد، گمرک جنوب تهران، گمرک نمایشگاه گمرک منطقه ویژه پیام است. تمامی این گمرکات در استان تهران واقع بوده و نقش مهمی را در صادرات و واردات کالا و ترخیص کالا از گمرک ایفا می کنند. شرکت ترخیص کالا از گمرک تهران توسط افراد مختلف صورت می گیرد.

در میان گمرکات تهران چهار گمرک شهریار، غرب تهران، فرودگاه امام خمینی و گمرک امانات پستی ( ترخیص کالا از گمرک پست ) از مهم ترین گمرکات تهران می باشند. در سال ۱۳۹۵ مقدار کالای وارداتی به گمرک تهران و میزان ترخیص کالا از گمرک تهران (چهار گمرک مذکور) از لحاظ وزنی بیش از ۷۸۸ هزار تن بوده است که از لحاظ ارزش دلاری معادل بیش از ۱۰ میلارد دلار می باشد. با توجه به تحلیل های آماری انجام شده توسط شرکت بازرگانی ترخیص کارا می توان بیان کرد که سهم وزنی در ترخیص از گمرک های تهران در این سال ۲٫۳۵ درصد کل واردات ایران و سهم ارزشی آن ۲۳٫۲۶۲ درصد کل واردات می باشد.

 

ترخیص کالا از گمرک نهران , ترخیص از گمرک تهران

شرکت ترخیص کالا از گمرک نهران , ترخیص از گمرک تهران با  مجرب ترین ترخیص کار تهران

آمار ترخیص از گمرک تهران

همان گونه که آمار نشان می دهد کالاهایی که به چهار گمرک تهران وارد و از آن جا ترخیص شده اند از لحاظ دلاری از ارزش بالایی برخوردارند و کالاهای فله ای که از نسبت وزن آن ها به قیمت دلاری آن ها بیش تر می باشد، کم تر به این گمرک تهران واردات شده اند، زیرا کالاهای فله ای توسط کشتی به بنادر گمرکی وارد می شوند.

شرکت بازرگانی و ترخیص کالای ترخیص کارا خدمات بازرگانی مختلفی مانند واردات کالا ، ثبت سفارش کالا در سیستم ثبتارش و سامانه جامع تجارت، نقل و انتقالات ارزی، ارائه مشاوره بازرگانی و غیره را در کنار خدمات ترخیص کالا ارائه می دهد. این شرکت در ترخیص کالا از گمرک تهران تبحر فراوان دارد و با استفاده از دانش و تجربه حق العمل کاری گمرک در حداقل زمان محموله های افراد و شرکت های صادرات و واردات را از گمرک ترخیص می نماید. سامانه همتا

همانگونه گونه که بیان کردیم ترخیص از گمرک تهران توسط ترخیص کار تهران از چند گمرک تشکیل شده که در ادامه به معرفی چهار گمرک مهم پرداخته ایم و آمار و اطلاعات مختصری در خصوص هر کدام ارائه کرده ایم.

ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی

شرکت ترخیص کالا از گمرک تهران در گمرک فرودگاه امام  توسط ترخیص کار تهران و ترخیص کالا از فرودگاه امام خمینی توسط ترخیص کار گمرک امام خمینی که در جاده تهران قم واقع شده است و بزرگترین گمرک فرودگاهی ایران می باشد. در نتیجه بیش ترین کالاهای وارداتی و صادراتی ایران که توسط هواپیما حمل می شوند وارد این گمرک وارد شده و از آن جا توسط حق العمل کار گمرک یا کارگزار گمرک ، ترخیص می شوند.

در گمرک فرودگاه امام خمینی فعالیت هایی همچون واردات قطعی، صادرات قطعی، ورود موقت، خروج موقت ، ترانزیت مبدا، ترانزیت مقصد، امور مسافری و قضایی و ترخیص صورت می گیرد. در گمرک فرودگاه امام هرگونه عملیات کارنه اعم از کارنه ورودی، کارنه خروجی و کارنه عبوری انجام نمی شود. همچنین در این گمرک فعالیت های گمرکی مربوط به کابوتاژ، ملوانی، مرزنشینان و امانات پستی نیز صورت نمی گیرد.

بر اساس آمار و اطلاعات رسمی به دست آمده از گمرک جمهوری اسلامی ایران، میزان واردات و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام در سال ۱۳۹۵ بیش از ۴۶ هزار تن با ارزش دلاری بیش از پنج میلارد دلار بوده است. بر اساس همین آمار می توان بیان کرد از کالاهای وارداتی به گمرک تهران، سهم وزنی واردات کالا به گمرک فرودگاه امام و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی شش درصد و سهم ارزشی آن ۵۲ درصد می باشد.

سهم وزنی واردات و ترخیص کالا از فرودگاه امام در سال ۹۵ به میزان ۰٫۰۱ درصد معادل بیش از ۴۶ هزار تن بوده است در صورتی که سهم ارزش دلاری واردات و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام به میزان بیش از پنج میلیون دلار معادل ۱۲٫۰۶ درصد کل واردات به ایران بوده است.

در سال ۱۳۹۵ از ۱۱۱ کشور در سراسر دنیا به گمرک فرودگاه امام واردات کالا صورت گرفته است که بیش ترین میزان ترخیص کالا از گمرک فرودگاه از لحاظ وزنی متعلق به واردات کالا از چین و ترخیص کالا از چین به میزان بیش از ۱۳ هزار تن با سهم وزنی ۳۰ درصد بوده است. پس از چین واردات از امارات با سهم وزنی ۱۷ درصد و سپس واردات از آلمان با سهم وزنی هفت درصد بیش ترین میزان واردات و ترخیص از فرودگاه امام بوده اند و ۴۶ درصد واردات به گمرک فرودگاه امام از سایر کشورها صورت گرفته است. hamta

از لحاظ ارزش دلاری نیز می توان گفت که بیش ترین سهم ارزشی واردات و ترخیص از فرودگاه امام خمینی متعلق به واردات از امارات با سهم ارزشی ۱۶ درصد معادل ۸۳۲ هزار دلار بوده است و پس از آن با خرید از چین و واردات از چین با سهم ارزشی ۱۴ درصد و واردات از آلمان با سهم ارزشی ۱۱ درصد، واردات از سویس با سهم ارزشی نه درصد و واردات از کره به سهم ارزشی هفت درصد بیش ترین ارزش های دلاری واردات و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام بوده اند.

ترخیص کالا از گمرک غرب تهران

گمرک غرب تهران در جاده قدیم کرج تهران واقع شده است و کالاها توسط تریلر و کامیون به این گمرک وارد می شوند و ترخیص کالا توسط ترخیص کار تهران انجام می گیرد. با توجه به بررسی های آماری می توان بیان کرد که میزان واردات و ترخیص کالا از گمرک غرب تهران در سال ۱۳۹۵ از لحاظ وزنی بیش از ۲۰۱ هزار تن و ار لحاظ ارزش دلاری بیش از یک میلیارد دلار می باشد. به عبارت دیگر در بین چهار گمرک تهران، سهم وزنی کالاهای وارداتی به گمرک غرب تهران ۲۵ درصد و سهم ارزش آن ۱۱ درصد است.

ترخیص کالا از گمرک شهریار

ترخیص کالا از گمرک تهران از طریق گمرک شهریار در استان تهران و در شهریار واقع می باشد. کالاهای وارداتی به این گمرک نیز مانند گمرک غرب، توسط تریلر و کامیون حمل می شوند. آمارهای ارائه شده توسط گمرک جمهوری اسلامی این گونه بیان می کند که میزان واردات و ترخیص کالا از گمرک شهریار در سال ۱۳۹۵ از لحاظ وزنی بیش از ۵۴۰ هزار تن و از لحاظ ارزش دلاری بیش از سه میلیارد دلار می باشد. به عبارت دیگر سهم وزنی واردات به این گمرک در میان چهار گمرک تهران ۶۹ درصد و سهم ارزشی واردات به گمرک شهریار ۳۷ درصد می باشد. شرکت خدمات بازرگانی ترخیص کارا به عنوان ترخیص کار تهران آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت های واردات و صادرات و ترخیص می باشد.

ترخیص کالا از گمرک پست

گمرک پست تهران و شرکت ترخیص کالا از گمرک تهران واقع می باشد. هنگامی که کالا ها از سراسر دنیا به تهران پست می شوند بوارد گمرک پست شده و باید از آن جا توسط ترخیص کار گمرک پست، ترخیص شوند. آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران این گونه بیان می کند که میزان واردات کالا و ترخیص کالا از گمرک پست ( حوزه ۳ معاونت پستی تهران) معادل ۳۹۹۱ کیلوگرم با ارزش دلاری ۵۸۵ هزار دلار ( هزینه ترخیص کالا از گمرک ) می باشد. که در میان گمرک های تهران سهم ارزش و سهم دلاری آن بسیار پایین است. سایت همتا

شرکت بازرگانی ترخیص کارا دارای کادری مجرب و توانا در امر صادرات کالا و واردات کالا می باشد. لذا برای ترخیص کالا ، واردات و صادرات کالا خود میتوانید با شماره های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته و مشاوره های رایگان بازرگانی را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید: شرکت بازرگانی ترخیص کالا