ترخیص کالا از گمرک پیرانشهر

در این مقاله قصدمان توضیح و افزایش آگاهی در خصوص ترخیص کالا و ترخیص کالا از گمرک پیرانشهر می باشد. لطفا با ما همراه باشید.

شرکت ترخیص کالا ترخیص کارا ارائه دهنده تمامی خدمات ترخیص کالا از گمرک می باشد. از خدمات این شرکت می توان به ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ، واردات کالا ، اخذ مجوز وزارت صمت ، ترخیص انواع کالا از تمامی گمرک های کشور اشاره کرد. برای ترخیص کالا های خود می توانید به ما مراجعه کنید. تیم ترخیص کار شرکت بازرگانی ترخیص کارا قادر است تا با حداقل هزینه و با کمترین هزینه کالا ی شما ترخیص نماید. برای اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان بازرگانی ما با شماره تلفن های ۲۲۶۳۹۵۷۹ و یا ۲۲۶۳۹۵۸۰ که در سایت نیز موجود است تماس گرفته و اطلاعات اولیه را دریافت نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری در خصوص ترخیص کالا از گمرک پیرانشهر و گمرک پیرانشهر به شما عزیزان ارائه دهیم.

ترخیص کالا از گمرک پیرانشهر

ترخیص کالا از گمرک پیرانشهر

گمرک پیرانشهر یکی از شهر های کرد نشین است که در استان آذربایجان غربی و در شمال غربی کشورمان ایران واقع شده است. گمرک پیرانشهر از جمله گمرک های اصلی کشور می باشد که بازرگانان ، تجار و ترخیص کار ان اقدام به واردات کالا از آنجا می کنند.

ترخیص کالا از گمرک پیرانشهر توسط بازرگانی ترخیص کارا

ترخیص از گمرک پیرانشهر در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه توسط کارشناسان و ترخیص کار های مجرب شرکت بازرگانی ترخیص کارا شرکت ترخیص کالا  انجام می شود. جهت ترخیص کالا از این گمرک و دیگر گمرک های کشورمان ایران و واردات کالا ازکشورهای گوناگون می توانید به تجربه و توانایی بالای شرک ترخیص کالا کارا اعتماد نمایید.

بازرگانی کارا ترخیص از گمرک را در اسرع وقت و با هزینه ای مناسب برای شما انجام می دهد. کالا ی شما در کوتاهترین زمان به دست شما می رسد.

ترخیص کالا از گمرک پیرانشهر بازرگانی کارا با دارا بودن شعبه های مختلفی در کشور های اروپا ، چین و ترکیه می تواند به شما در ترخیص کالا ی خود یاری رساند. و فرایند خرید از چین ، ترخیص کالا از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از چین ، واردات از آلمان ، واردات از ایتالیا را توسط ترخیص کار گمرک خود انجام رساند.

اصول ترخیص کالا از گمرک پیرانشهر

ترخیص کالا گمرک از پیرانشهر همچون دیگر گمرک های کشور دارای قوانین و مقررات می باشد. این قوانین و مقررات توسط گمرک جمهوری اسلامی و طبق قانون کشورمان ایران تصویب می شود به تمامی گمرک های کشور از جمله گمرک پیرانشهر ابلاغ می شود. کارشناسان بازرگانی و ترخیص کار های شرکت ترخیص کالا کارا با توانانی بسیار زیاد و تسلط کامل بر روی تمامی این قوانین و مقررات قادر می باشند تا کالا ی شما را از گمرک ترخیص نمایند.

شرکت ترخیص کارا در راستای ارتقا سطح کیفی و کمی حوزه ترخیص از گمرک اقدام به طراحی اپلیکیشنی با نام ” تاجریار ” نموده است. این اپلیکیشن تمامی اطلاعات مورد نظر شما را از جمله کد تعرفه گمرکی ، محاسبات مربوط به ترانزیت کالا و حمل و نقل و … را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. اگر شما هم قصد واردات و صادارت کالا از کشورهای گوناگون را دارید می توانید از این اپ استفاده کنید.

برای دانلود ان می توانید به سایت کافه بازار و یا سیب اپ مراجعه نمایید . نسخه مربوط و مناسب با سیستم عامل تلفن همراه خود را دانلود و نصب نمایید و از تمامی خدمات گسترده آن به صورت کاملا رایگان استفاده نمایید.

شماره تلفن های شرکت ترخیص کارا:

۰۲۱-۲۲۶۳۹۵۷۹           ۰۲۱-۲۲۶۳۹۵۸۰

یکی دیگر از فعالیت هایی که شرکت ترخیص کارا ترخیص کالا از گمرک پیرانشهر می باشد این گمرک در شهرهای کردنشین آذربایجان غربی قرار دارد که ئاردات و صادرات فراوانی از این گمرک انجام می گردد.

از همه بازرگانان و تجار محترم تقاضا داریم در صورتی که تمایل به واردات یا صادرات کالای خود در این گمرک را دارند با ارسال پروفرما به دفتر شرکت ترخیص کارا از نظرات و راهنماییهای کارشناسان ما در خصوص انجام فرایند ترخیص در گمرک پیرانشهر استفاده نمایند تا با استفاده از تخصص و تجربه آنها این فرایند را با صرف وقت و هزینه کمتر با موفقیت به انتها رسانند.

گمرک پیرانشهر دارای خدماتی جهت صادرات کالا نیز می باشد و مقدار زیادی از صادرات کشور از طریق این گمرک انجام می گردد و در واقع جز گمرکات ۲۴ ساعته می باشد که آماده ارایه خدمات واردات و صادرات می باشد

از جمله امکاناتی که در این گمرک برای صادرکنندگان در نظر گرفته شده است این می باشد که یک لاین جدا برای صادرات در این گمرک تخصیص داده شده است که کالاهای صادراتی و ترانزیتی دچار معطلی نشوند و به سرعت تشزیفات گمرکی برای آنها انجام گردد و از کارهای دیگر که در گمرک پیرانشهر انجام می گردد این است که کارمندان تا زمانی که کالاهای صادراتی وجود داشته باشند به صورت مداوم کار کرده تا تمام کارها در همان روز انجام شده و آنها معطل نشوند.

فرایند صادرات قبل از ایجاد این لاین اختصاصی به این صورت بود که کامیون ها باید ساعت ها پشت در توقف می کردند تا کار آنها انجام شود ولی در حال حاضر به راحتی وارد محوطه گمرک می شوند و پارک کنند و به انجام تشریفات گمرکی بپردازند.

با توجه به امکانات به وجود آمده در این گمرک طبق آمار اعلام شده میزان واردات و صادرات آن افزایش یافته است.

لطفا از دیگر مطالب سایت ما نیز دیدن فرمایید:

ترخیص کالا از گمرک بندرعباس ، ترخیص مواد اولیه دارو ، ترخیص لوله از گمرک ، ترخیص کالا با پته