واردات حبوبات | واردات غلات | ترخیص غلات و حبوبات از گمرک

در این گزارش قصدمان توضیح در خصوص واردات حبوبات | واردات غلات | ترخیص غلات و حبوبات از گمرک می باشد. ترخیص و واردات کالا از تمامی گمرک های کشور را می توانید به بازرگانی ترخیص کارا بسپارید.

واردات حبوبات - واردات غلات - ترخیص غلات

واردات حبوبات – واردات غلات – ترخیص غلات | ترخیص کالا | ثبت سفارش کالا

شرکت بازرگانی و ترخیص کالا کارا ارائه دهنده تمامی خدمات مشاوره در حوزه ترخیص کالا ، واردات کالا ، ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ، ترانزیت کالا ، اخذ مجوز وزارت صمت و … می باشد. بازرگانی کارا همچنین امور مربوطه به ارز مبادله ای و اعتبارات اسنادی ، اخذ انواع مجوز های مورد نیاز برای واردات کالا علی الخصوص واردات حبوبات و واردات غلات از گمرک های کشور را انجام می دهد. تمامی خدمات ذکر شده و دیگر خدمات بازرگانی که توسط شرکت بازرگانی کارا ارائه می شود همه و همه با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام می گیرد.

واردات غلات

واردات غلات توسط ترخیص کار های مجرب و توانا شرکت ترخیص کارا صورت میگیرد. تسلط بسیار بالای آن ها بر قوانین و مقررات این امر را حاصل نموده است که تمامی این خدمات در حداقل زمان و با کمترین هزینه برای شما صورت گیرد. واردات غلات که توسط بازرگانی کارا صورت می گیرد شامل : ارزن ، گاودانه ، تخم کتان ، بدرک و … می باشد.

واردات حبوبات

آن دسته از حبوباتی که توسط بازرگانی کارا واردات آن از گمرک صورت می گیرد شامل: لوبیا ، عدس ، لپه ، نخود ، گندم ، لوبی قرمز و … می باشد.

حبوباتی همچون لپه ، ماش ، لوبیا در ردیف ۰۷۱۳ قرار می گیرند. در صورتی که این حبوبات ایرانی باشند حقوق و عوارض ندارند.

ذرت جزو غلات به حساب می آید که در ردییف ۱۰۰۵۹۰۱۰ است. در صورتی که ذرت یخ زده باشد ۰۷۱۰۴۰ ردیف کالایی آن می شود.

برای واردات صادرات و ترخیص غلات و حبوبات نیاز به کارت بازرگانی می باشد. همچنین اظهارنامه گمرکی نیز برای واردات حبوبات و واردات غلات مورد نیاز است. که تمامی این خدمات برای شما توسط شرکت ترخیص کارا صورت می گیرد.

شرکت بازرگانی ترخیص کارا با دارا بودن بهترین تیم ترخیص کار و کارشناسان ترخیص کالا از گمرک توانسته است امور مربوط به واردات ، صادرات و ترخیص کالا را در بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهد.

اگر شما هم به دنبال شرکتی برای ترخیص کالا می باشید بهتر است با شماره تلفن های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته و مشاوره های رایگان را از کارشناسان بازرگانی ما دریافت نمایید. همچنین می توانید با سپردن امورات مربوط به ترخیص کالای خود به تیم ترخیص کار ا نسبت به انجام رسیدن آن اطمینان لازم و کافی را کسب نمایید.

غلات و حبوبات از نیازهای اساسی همه مردم در دنیا می باشد و کشور ما ایران هم از این قاعده به دور نیست اغلب غذاهای سنتی مردم کشور ما بر پایه حبوبات و غلات می باشد بنابراین با وجود کاشت این محصولات به صورت گسترده ولی با توجه به مصرف بالا همچنان نیاز به واردات این محصولات به کشور وجود دارد.

برنج، گندم، ذرت، ماش، ارزن و غیره در گروه خانواده غلات هستند که نه تنها برای تغذیه انسان بلکه برای تغذیه دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرند و بدین جهت مهم هستند.

عدس، لپه، لوبیا و غیره نیز جز حبوبات هستند وواردات همه آنها باید زیر نظر گمرک جمهوری اسلامی ایران قرار داشته باشد.

شرکت بازرگانی و ترخیص کالا ترخیص کارا آماده ارائه تمامی خدمات مشاوره در حوزه ترخیص کالا، واردات کالا ،ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت، ترانزیت کالا، اخذ مجوز از وزارت صمت و … به شما عزیزان می باشد. همچنین امور مربوطه به ارز مبادله ای و اعتبارات اسنادی، اخذ انواع مجوز های مورد نیاز برای واردات کالا از قبیل واردات حبوبات و واردات غلات از گمرکات کشور را انجام می دهد.

سعی شده است تمامی موارد گفته شده در شرکت ترخیص کارا در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه برای وارد کنندگان عزیز انجام گردد.

از اهداف شرکت ترخیص کارا کمک به چرخیدن چرخ های اقتصاد کشور و کمک به تامین مایحتاج مورد نیاز مرم عزیزمان می باشد

بنابراین شما عزیزان می توانید برای انجام تمامی امورمربوط به واردات کالا در همه زمینه ها بویژه کالاهای اساسی از جمله حبوبات و غلات به کمک کارشناسان ما مسیر را برای خود هموارتر نمایید.

کارشناسان ما هم به صورت تلفنی و هم به صورت استفاده از شبکه های مجازی آماده پاسخگویی به سوالات واردکنندگان محترم و تجار عزیز می باشد.

امیدواریم که بتوانیم نقش ارزنده ای در این امر ایفا نماییم.