ترخیص تجهیزات دندان پزشکی از گمرک و واردات تجهیزات دندان پزشکی

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص ترخیص تجهیزات دندان پزشکی از گمرک | واردات تجهیزات دندان پزشکی مطالبی را به شما عزیزان ارائه دهیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا در خصوص ترخیص تجهیزات دندان پزشکی از گمرک | واردات تجهیزات دندان پزشکی توضیحات بیشتری را در این مقاله بدهیم. شرکت بازرگانی ترخیص کارا با همراه داشتن کادری مجرب از ترخیص کار های خود توانسته است که فرایند و نحوه ترخیص کالا را برای شما عزیزان تشریح نماید. همچنین ترخیص کالا از گمرک را در کمترین زمان و با بهترین هزینه انجام می دهند.

ترخیص تجهیزات دندان پزشکی از گمرک

یکی از بخش های مهم یونیت های دندان پزشکی صندلی آن می باشد که بیماران در ناحیه دندان و لثه توسط دکتر معاینه و درمان می شوند. بخش های دندان پزشکی دارای ورودی هوا ، ورودی آب  و خروجی فاضلاب می باشند. که برای ساکشن ها ، شیر آب لیوان و پوآر و …. استفاده می گردد.

ترخیص تجهیزات دندانپزشکی

ترخیص تجهیزات دندانپزشکی | واردات کالا | خدمات بازرگانی | ترخیص | ترخیص کار

تجهیزات دندان پزشکی و مورد استفاده در این یونیت ها را می توان به سه دسته زیر تقسیم بندی نمود:

  • ساکشن ها
  • تابوره ها
  • کاویترون
  • رادیلوژی دندان
  • آمالگاماتور
  • لایت کیور

می باشند.

برای واردات تجهیزات دندان پزشکی و ترخیص تجهیزات دندان پزشکی از گمرک باید حتما از اداره کل تجهیزات پزشکی تاییده دریافت نمایید.

برای دریافت آخرین قوانین و مقررات می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت به شماره ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته و در اطلاعات لازم و کافی را در خصوص واردات تجهیزات دندان پزشکی و ترخیص تجهیزات دندان پزشکی از گمرک دریافت نمایید. بازرگانان و ترخیص کار های ما با تسلطی که بر تمامی قوانین و مقررات دارند می توانند مشاوره مفیدی را به شما ارائه دهند و ترخیص کالا ی شما را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانند. واردات کالا

واردات تجهیزات دندان پزشکی

برای استعلام تعرفه گمرکی واردات و ترخیص تجهیزات دندان پزشکی در ابتدا وارد کننده باید به ترخیص کار بگوید که کالا وارده جزو مواد اولیه است یا وسیله می باشد. تا با توجه به شرایط موجود ادامه فرایند ترخیص از گمرک صورت گیرد.

کد تعرفه برای واردات تجهیزات دندان پزشکی و یونیت داندان پزشکی ۹۰۱۸۴۱۰۰ است که با احتساب ۱۵ درصد حقوق ورودی و ترخیص به شکل کیلیویی می باشد.

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص دستگاه پلیمریزاسیون کامپوزیت دندانی با تولید نور لایت کیور ۹۰۱۸۴۹۱۱ است که با احتساب ۱۵ درصد حقوق ورودی گمرک  ترخیص بر اساس هر واجد دستگاه صورت می گیرد.

برای آشنایی بیشتر با فعالیت های شرکت می توانید از دیگر مقالات ارائه شده در سابت ما هم دیدن فرمایید. همچنین شما می توانید برای استعلام کد تعرفه و گرفتن آخرین آمار واردات و صادرات و دیگر اطلاعات در خصوص کالا ی خود اپ تاجریار را نصب نمایید تا به صورت کاملا رایگان از اطلاعات آن استفاده های لازم را ببرید.

خدمات شرکت بازرگانی ترخیص کارا در حوزه ترخیص تجهیزات دندان پرشکی و پزشکی

برای اطلاع از خدماتی که توسط شرکت ترخیص کالا کارا ارائه می شود می توانید با شماره تلفن های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته و از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید. همچنین ترخیص کار های ترخیص کارا با تسلط بسیاری که بر قوانین و مقررات این حوزه دارند می توانند راهکار های مناسبی را برای ترخیص کالا ی شما و امر واردات به تجار و بازرگانان گرامی ارائه نمایند.

حذف کردن ارز دولتی از تجهیزات دندانپزشکی و قراردادن کالاهای ضروری دندانپزشکی در گروه سوم کالاهای وارداتی باعث بالارفتن ناگهانی و زیاد هزینه دندانپزشکی برای خانواده ها گردیده است .

وزارت بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی با تصویب قوانین جدیدی در خصوص واردات کالاهای ضروری مجوز واردات موازی را به کلیه افراد حقیقی داده است که بدون انجام تشریفات ثبت نمایندگی و بدون نیاز به وجود ناظر فنی وفقط با ارایه پیش فاکتور بتوانند واردات با ۲۰ درصد قیمت کمتر از وارد کنندگان رسمی واردات کالاهای ضروری دندانپزشکی را انجام دهند.

ممکن است در نگاه اول به نظر برسد که تصویب این قانون می تواند باعث افزایش وجود کالا در جامعه و درنتیجه تعدیل قیمت گردد اما با کمی تفکر و تحقیق به این نتیجه میرسیم از آنجا که این کالاها رابطه مستقیم با سلامت مردم دارد و اجازه واردات آن به هر شخص حقیقی یا حقوقی که تخصص انجام این امر را ندارد کاری نادرست می باشد . از طرف دیگر این کار باعث رکود و شکست و ضرر شرکتهایی میشود که سالها در این مورد تحقیق و بررسی کرده اند و دانش و تجربه کافی برای این امر را دارند می گردد.

وزارت بهداشت و درمان در واقع این اجازه را به دندانپزشکان داده است تا با مسافرت به کشورهای همسایه تجهیزات و مواد مورد نیاز خود را خریداری کرده و به صورت پته گمرکی وارد نمیاند ولی همین امر باعث می شود که تقاضا پزشکان برای درفت ارز جهت خرید تجهیزات مورد نیاز و همچنین انجام سفرهای بسیار زیاد می گردد که نتیجه آن خارج شدن ارز با حجم زیاد از کشور می گردد.

دلایل بسیار زیاد دیگری در نفی این کار وجو دارد که به بیان همین تعداد بسنده می کنیم.

بنابراین بهتر آن است که واردات تجهیزات پزشکی ودندان پزشکی مثل گذشته از طریق شرکتهایی که تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارند انجام گردد تا کنترل و رسیدگی کردن به نحوه کار آنها راحترباشد .