صادرات سیب زمینی | صادرات سیب زمینی به عراق

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص صادرات سیب زمینی | صادرات سیب زمینی به عراق مطالبی را ارائه دهیم. شرکت بازرگانی ترخیص کارا با سابقه درخشانی که در امر صادرات سیب زمینی دارد توانسته است تا به بهترین صورت ممکن خدمات صادرات کالا علی الخصوص صادرات سیب زمینی به عراق و دیگر کشور ها را انجام دهد. صادرات سیب زمینی و صادارت پیاز در چند هفته اول سال ۹۸ شدت گرفته است. به طوری که رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت دستور ممنوعیت صادرات پیاز را به دیگر کشور ها صادر کرد.

صادرات سیب زمینی

صادرات سیب زمینی | صادرات پیاز | ترخیص کالا | واردات کالا | صادرات کالا | خدمات بازرگانی

استان اردبيل در سال هاي اخير در زمينه توليد سيب زميني رتبه اول و دوم کشوري را به خود اختصاص داده و قطب فعال در توليد سيب زميني کشور است.
استان اردبيل با توليد حدود ۸۰۰ هزار تن حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد سيب زميني کشور را توليد مي کند که از لحاظ کيفيت ، درصد ماده خشک ، وجود کمترين ميزان باقي مانده سموم و کود در سطح کشور از جايگاه خاصي در توليد محصول پاک برخوردار است.
سيب زميني توليدي اردبيل از لحاظ کيفيت و کميت قابل رقابت با سيب زميني هاي توليدي کشورهاي اروپايي بوده و حتي از لحاظ محتويات نسبت به ارقام اروپايي برتر است. لذا برای صادرات سیب زمینی می توان از این شهر اقدام نمود.

شرکت بازرگانی ترخیص کارا با دارا بودن ترخیص کار های مجرب و توانا توانسته است تا بهترین ها را در خصوص صادرات و واردات کالا ، ترخیص کالا از گمرک ، ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ، اخذ مجوز صمت ، ترانزیت کالا و … برای تمامی تجار و بازرگانان گرامی به ارمغان بیاورد.

میزان تولید سیب زمینی در کشور ما حدود ۵ میلیون تن برآورد شده است بیشترین تولید این محصول در استان همدان می باشد و درواقع مقام اول در کشور از آن این اشتان می باشد بعد از استان همدان به ترتیب استان اردبیل ، اصفهان ، “آذربایجان غربی ، استان لرستان و کردستان در مقام های بعدی می باشند.

عوامل موثر در سرمایه گذاری صادرات سیب زمینی عبارتند از:

نیروی انسانی ارزان قیمت

شرایط اب و هوایی مناسب در ایران

وجود تنوع در محصولات میوه و تره بار

دسترسی داشتن در صادرات به کشورهای همسابه از جمله عراق و امارات

صادرکنندگان مهم سیب زمینی در دنیا کشورهای هلند ، فرانسه ، آلملن ، مصر و ایالات متحده آمریکا می باشند .

سیب زمینی از جمله محصولاتی هست که کاشت آن هم به صورت آبی و هم به صورت دیم امکان پذیر می باشد .

ازآنجایی که تولید این محصول در کشور ا بسایر زیاد است و در واقع مازاد بر مصرف جمعیت خودمان می باشد و از آنجایی که زمینه صادرات آن در کشورهای همسایه بویژه عراق فراهم می باشد بنابراین صادرات این محصول می تواند جهت رونق اقتصادی و وارد کردن ارز به کشور بسیار موثر باشد .

سیب زمینی گونه های بسیار متفاوتی دارد که در مصارف مختلف صنعت در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل داشتن نقش مهم در سبد غذایی خانواده ها بسار مهم می باشد .

کشاورزان ما باید بکوشند با استفاده از بذر خوب در کاشت سیب زمینی محصولات خوبی تولید کنند که مورد استقبال همه کشورهای وارد کننده باشد و بتواند در بازار رقابتی از دیگر کشورها سبقت گرقته و بتواند سهم بیشتری از بازار صادرات را داشته باشد.

شرکت ترخیص کارا همواره با دقت به شرایط موجود و جهت بالابردن میزان صادرات به بازرهای جهانی نقش به سزایی در این مورد داشته است .

شرکت بازرگانی واردات و صادرات

خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا و ثبت سفارش واردات کالا تخصص ماست

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی صادرات و وارداتترخیص کارا “در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کالا از چین ،  واردات کالا از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان , واردات از ایتالیا  واردات از چین و از سایر کشور ها با ما تماس بگیرید.

برای تماس با کارشناسان شرکت بازرگانی و ترخیص کارا می توانید از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید :

۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

شرکت ترخیص کالا و صادرات سیب زمینی

شرکت بازرگانی ترخیص کار ا به منظور ایجاد فضایی مناسب تر و تسهیل در امر ترخیص کالا اقدام به طراحی و ساخت اپ تاجریار نموده است. این اپلیکیشن قادر است تا در کسری از ثانیه نمامی اطلاعات مرتبط با کالای شما را اعم از حجم صادرات و واردات کالا مثل صادرات سیب زمینی به کشور های مختلف ، نمایش مجوز ها و بخشنامه های مرتبط با کالا ، کد تعرفه کالا و … به شما نشان دهد. فقط کافیست تا شما نام کالا و یا کد کالا را در فیلد جستجوی آن وارد نمایید تا تمامی این اطلاعات به صورت کاملا رایگان برای شما نمایش داده شود.

اگر غیر از بحث صادرات سیب زمینی و صادرات سیب زمینی به عراق در خصوص موارد دیگری همچون اخذ مجوز صمت ، واردات از آلمان ، ترخیص کالا از چین ، ترخیص کالا از گمرک و … در جست و جوی مطلب هستید می توانید با شماره تلفن های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس بگیرید تا مشاوره های رایگان را از کارشناسان بازرگانی ما دریافت نمایید. همچنین با جستجو در بخش مقالات مرتبط با ترخیص موجود در سایت هم می توانید نیاز خود را برطرف نمایید.