ترخیص دستکش از گمرک

در این مقاله هدفمان ارائه مطالبی در خصوص واردات دستکش و ترخیص دستکش از گمرک می باشد. بازرگانی کارا با سابقه درخشانی که در امر ترخیص کالا از گمرک دارد. قادر است تا در کوتاه ترین زمان و با حداقل هزینه کالا ی شما را ترخیص نماید. هدف ما کسب رضایت شماست. بازرگانی کارا با دارا بودن شعب مختلفی در کشورهای چین ، ترکیه ، آلمان ، ایتالیا و … قادر است تا فرایند واردات از آلمان ، واردات از چین ، واردات از ایتالیا ، واردات از ترکیه  و خرید از چین را برای شما انجام دهد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید. اگر شما هم به دنبال ترخیص کالا های خود هستید می توانید با شماره های شرکت ترخیص کارا تماس کرفته در خصوص نحوه ترخیص آن با آنها صحبت های لازمه را انجام دهید.

ترخیص دستکش از گمرک

ترخیص-دستکش-از-گمرک و واردات دستکش

آیا شما از مقدار واردات دستکش با خبر هستید؟

آیا کشورهایی که دستکش به ایران وارد می شود را می شناسید؟

ترخیص کار در هفت ماه گذشته بیشتر از ۴ تن دستکش به کشور واردات شده است. و فرایند ترخیص از گمرک آن ها صورت گرفته است. مقدار بسیار زیادی از واردات دستکش جراحی از کشورهای مالزی و هند صورت میگیرد. واردات دستکش خانگی از کشورهای بلژیک در اروپا و امارات از کشورهای حوزه خلیج فارس انجام می شود. همچنین دستکش های صنعتی نیز از کشورهای چین و امارات به کشور وارد می شود و فرایند ترخیص آن انجام می شود. به بصورت خلاصه کشورهای چین ، امارات متحده عربی و کره از کشورهایی هستند که به ایران دستکش صادر میکنند. از میان این کشور ها امارات متحده عربی با بیشترین حجم در صدر واردات دستکش به کشور می باشد.

آیا در خصوص مجوزها و تعرفه های واردات و ترخیص دستکش از گمرک آشنا هستید؟

ترخیص دستکش های لاتکس و جراحی مجاز می باشد. ولی برای ترخیص و واردات آنها به مجوزهای استاندارد و وزارت بهداشت نیاز می باشد. دستکش جزو گروه ۱۰ اولویت کالا های ورودی به کشور می باشد. واردات دستکش

خدماتی که بازرگانی ترخیص کارا در حوزه ترخیص دستکش از گمرک انجام می دهد:

  • ترخیص دستکش های کارگری و صنعتی
  • ترخیص دستکش های کار
  • ترخیص انواع دستکش های ایمنس همچون برزنتی ، تمام چرم ، خالدار ، کف چرم و …
  • ترخیص دستکش هاس مقاوم در برابر حرارت و اسید
  • ترخیص دستکش های ضد آب و مقاوم در برابر نفوذ آب با فناوری نانو
  • ترخیص دستکش های مخصوص در حوزه جوشکاری و لاستیکی
  • ترخیص دستکش خانگی
  • ترخیص دستکش های معاینه همجون لاتکس
  • ترخیص دستکش های یکبار مصرف که در امور پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص دستکش

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص دستکش از گمرک ( یک و نیم انگشتی ) ۶۲۱۶۰۰۰۰ است. با احتساب حقوق ورودی کالا ۵۵& – کد کشور دارنده تعرفه ترجیحی سه و پنج ترخیص براساس کیلوگرم

کد تعرفه گمرکی دستکش معاینه برای ترخیص ۴۰۱۵۱۹ است.

واردات دستکش کد تعرفه گمرکی دستکش معاینه لاتکس در صورتی که لاتکس کائوچو باشد ۴۰۱۵ می باشد. این مدل دستکش دارای انواع مختلفی می باشد. حقوق ورودی برای دستکش جراحی ۱۸% است. برای مصارف خانگی مقدار آن ۵۵% است. برای معاینات پزشکی و طب ۱۸ درصد و برای دستکش های کارگری و صنعتی مقدار حقوق ورودی ۵۵% است.

بازرگانی کارا با سابقه درخشان و فراوان خود قادر است تا فرایند ترخیص کالا از گمرک برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد. ترخیص کارا با تیم مجرب و با استعداد ترخیص کار خود توانسته است تا در کمترین زمان و با حداقل هزینه ترخیص را برای شما انجام دهد.

تیم بازرگانی ترخیص کارا با طراحی و ساخت اپلیکیشن تاجریار موفق شده اند تا گام بزرگی در تسهیل تجارت بین الملل و فرایند ترخیص کالا بردارند. در ابتدا باید گفت که این اپ بصورت کامل برای استفاده عموم رایگان می باشد. و افراد چه بازرگان و چه مردم عادی می توانند با جستجوی کلمه تاجریار در گوگل فایل آن را دانلود و نصب کنند. همینطور نسخه اندروید آن بر روی کافه بازار و نسخه IOS آن هم بر روی سیب اپ موجود می باشد. شما می توانید تمامی اطلاعات کالای خود را همجون اطلاعات ترخیص دستکش از گمرک را از آمار صادرات و واردات ، بخشنامه های مربوطه و کد تعرفه گمرکی مروبط به آن را در بخش های مختلف برنامه مشاهده فرمایید.

بازرگانی کارا در امر واردات دستکش و ترخیص دستکش از گمرک در انواع محتلف آن همچون دستکش لاتکس ، دستکش های صنعتی و … تجربه و دانش زیادی را دارا می باشد. شما عزیزان می توانید با تماس با کارشناسان بازرگانی شرکت مشاوره ها و راهنمایی های لازمه دریافت نمایید. همینطور با ارسال اطلاعات محموله خود همجون حجم ، ارزش آن و … فرایند ترخیص دستکش از گمرک به ما بسپارید. تا در کمترین زمان و با حداقل هزینه این ترخیص را برای شما انجام دهیم.

در این مقاله در خصوص قوانین ترخیص دستکش از گمرک و کد تعرفه آن صحبت شد. همچنین در خصوص کشورهایی که عمده دستکش های وارداتی به کشور از آنجا تامین می شود نیز آماری را مشاهده نمودید. اگر بدنبال کسب اطلاعات بیشتر در حصوص دیگر کالا ها هستید می توانید از دیگر مقالات ارائه شده در سایت ترخیص کارا استفاده نمایید. سعی ما بر این بوده است تا جایی که امکان دارد اطالاعات را بصورت کاملا بروز شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. چند نمونه از مطالب سایت را بصورت نمونه در زیر بصورت لییک قرار داده ایم تا با کلیک بر روی آن به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

سامانه جامع تجارت ، سامانه همتا ، سامانه سنا ، نحوه ترخیص کالا ، اخذ مجوز وزارت صمت ، ترانزیت کالا ، سامانه نیما ، ترخیص تجهیزات پزشکی ، ترخیص مواد دارویی ، ثبت سفارش ، ترخیص لوله از گمرک ، ترخیص مواد شیمیایی از گمرک