ترخیص پله برقی و آسانسور از گمرک توسط بازرگانی ترخیص کارا

در این مقاله قصد داریم تا توضیحاتی در خصوص ترخیص پله برقی و آسانسور از گمرک دهیم. تمامی مراحل ترخیص کالا توسط شرکت بازرگانی کارا انجام میگیرد. این شرکت با دارا بودن تیم ترخیص کار مجرب و با استعداد خود توانسته است تا ترخیص پله برقی و آسانسور از گمرک را در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه به انجام برساند. این فقط یکی از چندین خدماتی ترخیص از گمرک است که توسط شرکت بازرگانی ترخیص کارا انجام می گیرد. شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با شرکت کارا و خدمات ترخیص ما از دیگر صفحات نیز بازدید نمایید.

ترخیص آسانسور و پله برقی از گمرک

ترخیص آسانسور و پله برقی از گمرک

ترخیص کار برای ترخیص آسانسور و پله برقی از گمرک

شرکت بازرگانی ترخیص کارا به دلیل داشتن کادر قوی و با تجربه خود توانسته است. در زمینه ترخیص پله برقی و آسانسور از گمرک  بسیار عالی عمل کند. تا با این کار بتواند به تاجران و بازرگانان گرامی خدمتی را ارائه دهد. شرکت کارا از ابتدای تاسیس تا به آلان توانسته است در تمامی زمینه های ترخیص توانا عمل نماید. فرایند های ترخیص همچون ثبت سفارش کالا ، ترخیص کالا از گمرک ، خرید از میدا ، جستجوی بهترین فروشنده ، بارگیری ، ترانزیت کالا ، تحویل کالا در مقصد و … از جمله خدمات بازرگانی کارا می باشد.

ترخیص آسانسور و پله برقی از گمرک از جمله خدماتی است که توسط شرکت بازرگانی کارا ارائه می شود. کادر مجرب و قوی ترخیص کار شرکت بازرگانی ترخیص کارا به دلیل دارا بودن از شعب مختلف در کشورهای چین ، ترکیه و اروپا می تواند فرایند خرید کالا با بهترین قیمت را هم برای شما انجام دهد. از آنجا که شما تجار و بازرکانان هم مطلع هستید بیشتر کالاهای مربوط به آسانسور و پله برقی از کشور های چین ، ایتالیا ، کره ، امارات متحده عربی وارد کشور می شود. چه بسا داشتن داشتن یه نماینده در این کشور ها باعث ایجاد احساس امنیت خاطر و بهره وری بهتر از امکانات را برای شما ایحاد میکند.

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای ترخیص پله برقی و آسانسور از گمرک حتما باید گواهی استاندارد اجباری را از اداره مربوطه اخذ نمایید.

آمار ترخیص آسانسور و پله برقی از گمرک از بازار های بین الملل

براساس آماری که گمرک جمهوری اسلامی ایران منتشر کرده است. در سال ۱۳۹۵ در حدود ۵۷۱ تن کالا مربوط به آسانسور و پله برقی از گمرک ترخیص شده است. عمده واردات کالا آسانسور و پله برقی از کشورهای چین ، ایتالیا ، کره ، امارات بوده. شایان ذکر است که شما برای واردات ار چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان ، واردات از ایتالیا و خرید از چین با ما تماس بگیرید.

شما عزیزان می توانید برای ترخیص آسانسور و پله برقی از گمرک انواع قطعات مربوط به آن و آگاهی یافتن از تعرفه ترخیص آسانسور ، پله برقی و قطعات و تجهیرات آن با ما تماس بگیرید. شرکت بازرگانی ترخیص کارا در تمامی روز های کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۷ و پنحشنبه ها از ساعت ۸ تا ۱۳ برای ارائه خدمات ترخیص در دسترس می باشد.

براساس گروه بندی اعلام شده توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت، آسانسور در گروه کالای ۲ برای واردات و تخصیص ارز قرار گرفته است.

طبق آماری که توسط گمرک ایران منتشر شده است. در سال نود و پنج در حدود پانصد و هفتاد و یک تن از این نمونه کالا ترخیص شده است. این ترخیص توسط ترخیص کار های گمرک جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته است. بازرگانی کارا قادر است تا انواع کالا را از گمرک ترخیص نماید. برای ترخیص از گمرک کالای خود و ترخیص آسانسور و پله برقی از گمرک می توانید با ما تماس بگیرید.  اکثرا کالاهای اسانسور و پله برفی از کشورهای چین ، ایتالیا و امارات وارد کشور می شود. با توجه به اینکه بازرگانی کارا در تمامی کشور های دکر شده دارای نمایندگی و شعبه می باشد. قادر است با تسلط کامل فرایند ترخیص ار انجام دهد.

خدمات بازرگانی ترخیص کارا در حوزه ترخیص آسانسور و پله برقی از گمرک

همچنین در خصوص امر صادرات این نوع کالا ها شرکت بازرگانی ترخیص کارا به ارائه خدمات مشاوره می پردازد. برای دریافت وقت مشاوره و صحبت با کارشناسان مربوطه لطفا با شماره تلفن های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس بگیرید.

شما عزیزان میتوانید برای ترخیص آسانسور و پله برقی از گمرک و تمامی قطعات مورد نیاز آن با ما تماس بگیرید. بازرگانی کارا به دلیل دارا بودن شعب مختلف در کشورهای چین ، ترکیه و اروپا. می تواند فرایند منبع یابی و خرید کالا با بهترین قیمت را هم برای شما انجام دهد.

شما برای اطلاع بیشتر از خدماتی که توسط تیم بازرگانی شرکت ترخیص کارا ارائه می شود. می توانید به بخش وبلاگ سایت tarkhiskara.com مراجعه فرمایید. از جمله مطالب می توان به ترخیص کالای پزشکی ، ترخیص کالا از گمرک شهریار ، سامانه جامع تجارت ، سامانه همتا ، سامانه سنا ، ترخیص کالا از گمرک ، ثبت سفارش کالا ، واردات ماشین آلات و … اشاره کرد.