واردات فرو آلیاژها و ترخیص فرو آلیاژها | شرکت ترخیص کالا | بازرگانی ترخیص کارا

واردات و ترخیص کالا توسط بازرگانی کارا : ترخیص فرو آلیاژ ها و واردات فرو آلیاژ ها

صنعت فولاد یکی از بزرگ ترین صنایع جهان و از عمده ترین کالاها در واردات و صادرات و ترخیص کالا از گمرک ها در کلیه نقاط جهان می باشد ترخیص کالا ی اجزا تشکیل دهنده در فرآیند تولید فولاد و شمش فولاد و شمشال ها نیز از جمله عمده ترین محصولات مورد تقاضای تجار جهت ارائه خدمات ترخیص کالا می باشد. به آلیاژهایی که دارای آهن بوده و برای تغییرات در فلزات خاص  به مذاب فلزات و فولادها به صورت مواد افرودنی اضافه می شود فرو آلیاژ گفته می شود. در بحث واردات فرو آلیاژ ها و ترخیص فرو آلیاژ ها از منظر دسته بندی گمرک در فصل ۷۲ کتاب مقررات صادرات و واردات قرار گرفته اند و کد تعرفه آن ها از ۷۲۰۲ تا ۷۲۰۲۹۹۹۰ بر اساس نوع و خواص آنها متغیر می باشند.

 

ترخیص کالا فرو آلیاژ , ترخیص فرو آلیاژ , واردات فرو آلیاژ

ترخیص کالا فرو آلیاژ , ترخیص فرو آلیاژ , واردات فرو آلیاژ ، ترخیص کالا

 

واردات فروآلیاژ ها به ایران در سال ۱۳۹۵ بیش از ۱۰۲ هزار تن با ارزش دلاری معادل بیش از ۹۵ میلیون دلار بوده است. بر اساس آمار رسمی ارائه شده از سوی گمرک و با توجه به تحلیل های آماری کارشناسان شرکت بازرگانی ترخیص کالا در دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۵ واردات فروآلیاژ از ۱۸ کشور صورت گرفته است که واردات فرو آلیاژ از هند در بالاترین رتبه قرار دارد به صورتی که ۴۳ درصد سهم وزنی و ۳۶ درصد سهم ارزش دلاری واردات فرو آلیاژ ها را به خود اختصاص داده است.

پس از واردات از هند بیش ترین میزان واردات فروآلیاژ، متعلق به واردات از امارات متحده عربی است و ۲۳ درصد سهم وزنی و ۲۶ درصد سم ارزش دلاری واردات فرو آلیاژ متعلق به واردات از این کشور بوده است. پس از امارات نیز واردات فرو آلیاژ از کره جنوبی به سهم وزنی ۱۹ درصد و سهم ارزش دلاری ۲۰ درصد رتبه سوم در واردات فرو آلیاژها قرار دارد. و نهایتا خرید از چین و ترخیص کالا از چین در رتبه چهارم واردات فروآلیاژ با سهم وزنی پنج درصد و سهم ارزش دلاری هشت درصد قرار دارد و مابقی خرید و واردات از سایر کشورها صورت گرفته است.

شرکت ترخیص کالا ارائه دهنده خدمات بازرگانی از جمله واردات کالا ، صادرات کالا ، ترخیص کالا ، ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت ، صادرات به عراق و … می باشد. لذا شما عزیزان می توانید برای انجام امور بازرگانی خود با  شماره های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته. تا مشاوره های رایگان بازرگانی را از کارشناسان بازرگانی و ترخیص کار های ما دریافت نمایید.

فرو آلیاژهای وارداتی در گمرک های مختلفی اظهار و از این گمرک ها در سرتاسر کشور ترخیص شده اند. بر اساس آمار می توان بیان کرد که در سال ۱۳۹۵ از ۱۸ گمرک در کشور واردات و ترخیص فرو آلیاژ صورت گرفته است که در میان آن ها ترخیص کالا از گمرک بندر عباس ( ترخیص کالا از گمرک شهید رجایی ) با سهم وزنی ۸۰ درصد و سهم ارزش دلاری ۸۱ درصد در رتبه اول قرار دارد.

پس از گمرک بندر عباس بیش ترین میزان ترخیص فرو آلیاژ متعلق به ترخیص از گمرک بندر امام خمینی با سهم وزنی نه درصد و سهم ارزش دلاری نه درصد می باشد و پس از گمرک بندر عباس ترخیص کالا از گمرک ذوب آهن اصفهان با سهم وزنی هشت درصد و سهم وزنی هفت درصد در رتبه سوم واردات و ترخیص فرو آلیاژ ها قرار دارد  و مابقی فرو آلیاژهای وارداتی از سایر گمرکات ترخیص شده اند.

شرکت بازرگانی واردات و صادرات

خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا و ثبت سفارش واردات کالا تخصص ماست

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی صادرات و وارداتترخیص کارا “در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کالا از چین ،  واردات از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان , واردات از ایتالیا و از سایر کشور ها با ما تماس بگیرید.

برای تماس با کارشناسان شرکت بازرگانی و ترخیص کارا می توانید از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید :

۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

 

همان گونه که بیان شد فرو آلیاژها بر اساس نوع و ویژگی هایی که دارند دسته بندی شده اند و هر کدام کد تعرفه و حقوق ورودی مخصوص به خود را دارند. واردات برخی از فرو آلیاژها شامل تعرفه ترجیحی از کشور بوسنی و هزرگوین می باشند. حقوق و عوارض وارداتی یا همان حقوق ورودی فرو آلیاژ ها برابر ۵،۱۵ و ۲۰ مقدار می باشد.

گمرک جمهوری اسلامی ایران ۱۶ گروه فرو آلیاژ را جهت واردات و صادرات معرفی کرده است که عبارتند از:

ترخیص کالا از نوع : فرو منگنز، فروسیلیس (فرو سیلسیوم)، فروسیلیکو منگنز، فروکروم، فروسیلیکو کروم، فرونیکل، فرومولیبدن، فروتنگستن و فروسیلیکو تنگستن، فروتیتانیوم و فروسیلیکو تیتانیوم، فروواندیوم، فروفسفر، فروسیلیکو کلسیم، فروسیلیکو منیزیم، فرونیوبیوم، مواد تلقیحی جوانه زا و سایر فرو آلیاژها.

در سال ۱۳۹۵، ۱۴ نوع فروآلیاژ به کشور واردات داشته است که بیش ترین واردات و ترخیص فرو آلیاژ متعلق به واردات فرومنگنز با سهم وزنی ۶۸ درصد و سهم ارزش دلاری ۶۸ درصد بوده است. فرومنگنز بر اساس میزان درصد وزنی کربنی که دارد به پنج دسته تقسیم می شود و برای هر کدام کد تعرفه ای تخصیص یافته است و حقوق ورودی واردات و ترخیص فرو منگنز ۱۵ درصد می باشد. هزینه ترخیص کالا از گمرک

پس از واردات فرومنگز بیش ترین واردات و ترخیص فرو آلیاژ متعلق به واردات فروسیلیکو منگنز با سهم وزنی ۲۳ درصد و سهم ارزش دلاری ۲۰ درصد با حقوق ۱۵ درصد می باشد. وارات فروسیلیکو کروم با سهم وزنی و سهم ارزش دلاری سه درصد و حقوق ورودی ۱۵ درصد در رتبه سوم و واردات فروکروم با سهم وزنی دو درصد و سهم ارزشی سه درصد در رتبه چهارم واردات و ترخیص فرو آلیاژ ها قرار دارد.

شرکت بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کالا در زمینه واردات و ترخیص انواع فلزات و مصنوعات آن متخصص بوده و امور مربوط به  واردات و ترخیص فرو سیلیس، فرومنگنز، فرو کروم و سایر فروآلیاژها را در حداقل زمان انجام میدهد. این شرکت به عنوان یک شرکت بازرگانی، خدمات بازرگانی و ترخیص کالای ارزنده ای شامل مشاوره بازرگانی را به شرکت های وارداتی، صادراتی و تولیدکنندگان کشور عرضه می نماید.

صنعت فولاد یکی از عظیم ترین صنعت های جهان و از اصلی ترین کالا ها در واردات صادرات و ترخیص از گمرک در تمامی نقاط دنیا است و ترخیص اجزای تشکیل دهنده در مراحل تولید فولاد هم از اصلی ترین کالا های مورد تقاضا بازرگانان و تجار برای ارائه خدمات ترخیص کالا می باشد. به آلیاژ هایی که شامل فلز آهن می باشند و برای تغییر در فلزات خاص به آنها اضافه می شوند فرو آلیاژ گفته می شود. در مورد واردات از منظر طبقه بندی گمرک در فصل ۷۲ کتاب قوانین واردات و صادرات و ترخیص از گمرک قرار گرفته اند و کد تعرفه گمرک آن هم از ۷۲۰۲ تا ۷۲۰۲۹۹۹۰ بر پایه انواع و خواصی که این فلزات دارا می باشند متغیر می باشد.

همچنین شرکت بازرگانی کارا با داشتن دفاتر رسمی در کشورهایی همچون چین، ترکیه و آلمان می تواند در زمینه واردات کالا از چین ، واردات کالا از ترکیه و واردات کالا از آلمان و عقد قراردادها و شناسایی فروشندگان خارجی معتبر بازرگانان را در زمینه خرید از خارج یاری کند و نمایندگان چند زبانه این شرکت می توانند در مذاکرات و عقد قرارداد ها امتیازات بالایی را برای شرکت های بازرگانی واردات و صادرات و  وارد کننده ایرانی دریافت نمایند. از دیگر خدمات بازرگانی این شرکت بازرگانی می توان به ثبت سفارش کالا در سامانه ثبتارش و سامانه جامع تجارت ایران، دریافت مجوزهای بازرگانی، حواله ارز مبادله ای اشاره کرد.