ترخیص کفش از گمرک | واردات کفش

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص ترخیص کفش از گمرک و واردات کفش مطالبی را ارائه دهیم. شرکت بازرگانی ترخیص کارا با سابقه طولانی و درخشان خود در امر ترخیص کالا و واردات و صادرات کالا توانسته است تا خدمات بازرگانی فراوانی را به تجار و بازرگانان کشورمان ایران ارائه دهد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را به شما ارائه نماییم.

ترخيص کفش از گمرک و واردات کفش

ترخيص کفش از گمرک و واردات کفش | ثبت سفارش کالا | واردات کالا | ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کفش از گمرک

آیا اطلاع دارید که تعرفه گمرکی برای واردات کفش و ترخیص کفش از گمرک های معمولی ۱۰۰ درصد می باشد. کفش جزو کالا های گروه ۱۰ می باشد که حقوق ورودی گمرک کآن دو برابر می باشد. یعنی در حدود ۲۰۰%

آیا اطلاع دارید که مقدار ارزش افزوده در صادرات کفش های چرمی بیشتر می باشد؟

در سال ۲۰۱۵ میلادی گمرک چین از صادرات ۱۰ میلیون دلار کفش به ایران گزارش داد. حمل و ترانزیت کالا و ترخیص کفش از گمرک و ترخیص دریایی از چین به ایران حدودا ۴۰ تا ۵۰ روز کاری به طول می انجامد. شرکت بازرگانی ترخیص کارا با دارا بودن شعبه های مختلفی در کشور هایی همجون ترکیه ، چین ، آلمان ، ایتالیا و … قادر است تا فرایند ترخیص و واردات کالا ی شما را از این کشور ها با اطمینان و سرعت عمل بالاتری انجام دهد. لذا برای واردات از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان ، واردات از ایتالیا و … می توانید با شماره های شرمت ترخیص کالا که در سایت هم موجود می باشد به شماره ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته. و در خصوص تمامی اطلاعات مورد نیاز و ترخیص کالا از گمرک و ترخیص کفش از گمرک با کارشناسان بازرگانی و ترخیص کار های بازرگانی ترخیص کارا تماس حاصل فرمایید.

تعرفه ترخیص و واردات لباس و کفش بر حسب هر کلیوگرم از تاجر و بازرگان دریافت می شود.

برای ترخیص کفش از گمرک ، واردات کفش و صندل با شرکت بازرگانی ترخیص کارا تماس حاصل فرمایید.

خدمات بازرگانی ترخیص کارا در ترخیص کفش از گمرک و واردات کفش

بخشی از خدمات که شرکت بازرگانی ترخیص کارا در زمینه ترخیص کفش از گمرک و واردات کفش انجام می دهد شامل موارد زیر می باشد:

ترخیص مواد اولیه کفش از گمرک

ترخیص پلاستیک کفش از گمرک

ترخیص واکس کفش از گمرک

ترخیص رویه کفش از گمرک

ترخیص پاشنه کفش از گمرک

ترخیص انواع برندهای معتبر کفش از گمرک

ترخیص واردات کفش از تمامی گمرک های موجود در سطح کشور

ترخیص قالب های کفش از گمرک برای تولیدی های کفش

ترخیص بند کفش از گمرک

ترخیص ماشین آلات تولیدی کفش از کشورهای مبدا

ترخیص انواع تجهیزات مورد نیاز برای ساخت و تعمیر انواع کفش ها

تعرفه واردات کفش و ترخیص کفش از گمرک

تعرفه گمرکی برای ترخیص کفش از گمرک برای کفش هایی که در قسمت جلو دارای سرپنجه هایی برای محافظت هسند ۶۴۰۱۱۰۰۰ می باشد.

تعرفه گمرکی برای ترخیص کفش گمرک برای کفش هایی که قوزک پا را می پوشانند ولی زانو را در بر نمی گیرند ۶۴۰۱۹۲۰۰ ی باشد.

تعرفه گمرکی واردات کفش برای کفش هایی که رویه تمسه ای یا نواری دارند که با توپی به تحت متصل شده اند ۶۴۰۲۲۰۰۰۰ است.

تعرفه گمرکی واردات کفش برای کفش هایی که ضد حریق و پنبه نسوز هستند ۶۴۰۵۲۰۱۰ است.

شما تجار و بازرگانان گرامی می توانید برای استعلام کالا ی خود و آشنایی بیشتر با ترخیص کالا و امر واردات کالا می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را از کارشناسان بازرگانی و ترخیص کار های مجرب و توانا شرکت ترخیص کارا که بر تمامی قوانین و مقررات ترخیص تسلط لازم و کافی را دارند، دریافت نمایید.

همچنین با تلاش تیم ترخیص کارا، اپ تاجریار برای راختی هرچه بیشتر ترخیص کار ها و بازرگانان و تجار طراحی و ساخته شده است. این اپ قادر است تا با موتور جست و جوی پیشرفته و هوشمند خود مشخصات ، تعرفه گمرکی و آخرین اطلاعات در خصوص حجم واردات و صادرات و … را در اختیار شما بگذارد. کافیست که فقط نام کالا یا کد کالای خود را در قسمت مربوط به جست و جو وارد کرده و از خدمات رایگان آن کمال استفاده را ببرید.

همیشه این سوال مطرح است که چرا با وجود اینکه در ایران تولید کفش انجام می شور چرا هنوز هم واردات این محصول از کشورهای دیگر وجود دارد ؟ چرا هنور تمایل مردم به خرید محصولات خارجی حتی اگر به کیفیت اجناس ایرانی باشد هنوز هم هست؟

نکنه قابل توجه این است که تولید کنندگان کفش های چرم در ایران نمیخواهند در ضمینه استفاده از مدل های جدید و پیش رفتن با تولید کنندگان خارجی از نظر طرح و مدل های جدید برابری کنند و همچنان بر تولید کفش طبق روال گذشته استمرار دارند و همین امر باعث می شود که مردم به سمت کالاهای وارداتی بویژه کفش کشش داشته باشند.

با توجه به قوانین واردات کفش والبسه همچنان ممنوع است .

کفش از هر کشوری که وارد شود حقوق و عوارض دارد و چون حقوق و عوارض درصدی از ارزش ریالی هستند هرچقدر که کفش ها کیفیت بیشتری داشته باشند گرانتر هستند پس حقوق وردی و عوارض آنها بیشتر خواهد بود.

با توجه به اینکه کشور ما منابع لازم جهت تولید این محصول را دارد و حتی می تواند بعد از تامین نیازهای کشور صادرات این محصول را نیز انجام دهد و بابت صادرات کفش هایی چرمی با کیفیت خوب و طرح های جذاب و جدید مشتریان خوبی در بازارهای رقابتی داشته باشد که این امر باعث سودآوری و وارد کردن ارز به کشور خواهد بود البته علاوه بر موضوع ارز آوری رونق این صنعت در کشور و همچنین اشتغال زایی نیز امر بسیار با اهمیتی می باشد

هر اندازه اشتغال زایی در کشور افزایش یابد رونق اقتصادی بیشتر شده و صادرات نیز افزایش می یابد

شرکت ما با وجود نیروهای متخصص توانایی انجام هر گونه واردات و صادرات را به کشورهای مختلف دارد اما امیدواریم که به زودی به چنان خوکفایی در تولید انواع محصولات داشته باشیم که درصد واردات ما بسیار محدود گردد.