ترخیص لوازم یدکی از گمرک

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص ترخیص لوازم یدکی از گمرک مطالبی را ارائه دهیم. شرکت بازرگانی ترخیص کارا ارائه دهنده انواع خدمات ترخیص کالا از گمرک می باشد. تمامی مراحل ترخیص از ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت تا انبارداری و ترانزیت کالا توسط ترخیص کار ها و کارشناسان بازرگانی مجرب و توانا ما صورت می گیرد.

ترخیص لوازم یدکی از گمرک

ترخیص لوازم یدکی از گمرک | ثبت سفارش کالا | ترخیص کالا | واردات لوازم یدکی

ترخیص لوزام یدکی توسط بازرگانی ترخیص کارا

از ترخیص خودرو از گمرک تا ترخیص لوازم یدکی از گمرک توسط کارشناسان و ترخیص کار های توانای شرکت بازرگانی ترخیص کارا صورت می گیرد. ترخیص کارا ترخیص کار رسمی گمرک می باشد. برای ترخیص انواع لوزام یدکی خودرو و واردات لوازم یدکی ، که جزئی از کالاهایی می باشد که دارای استاندارد اجباری است. از ثبت سفارش در سامانه جامع تجازت و تحویل درب انبار شما توسط ترخیص کار ها و کارشناسان بازرگانی ما صورت می گیرد.

ترخیص لوازم یدکی از گمرک و لوزام جانبی خودرو مستلزم دریافت مجوز های مربوطه در قوانین و مقررات واردات  و صادرات می باشد.

شهر دبی بزرگترین و اصلی ترین مرکز خرید و فروش انواع لوازم یدکی خودرو می باشد که فرابند ترخیص لوازم یدکی از گمرک و واردات آن به کشورمان هم از دبی صورت میگیرد.

ترخیص لوازم یدکی خودرو های سنگین و سبک در گمرک خرمشهر جمهوری اسلامی ایران با تخفیف های ویژه صورت می گیرد.

کشورهایی که بیشترین مقدار صادرات لوازم یدکی را در خاورمیانه در حوزه لوازم یدکی خودزو دارند عبارت اند از ژاپن ، چین ، آلمان ، کره جنوبی و آمریکا.

برای ترخیص لوازم یدکی از گمرک و وازدات لوازم یدکی از خازج می توانید با شماره های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و ۲۲۶۳۹۵۷۹ شرکت بازرگانی ترخیص کارا تماس گرفته تا در خصوص شرایط ترخیص و واردات کالا خود اطلاعات لازم و کافی را دریافت نمایید.

واردات و ترخیص لوام یدکی از گمرک توسط ترخیص کار

ترخیص لوازم یدکی از گمرک و لوازم جانبی خودرو  همچون سر سیلندر ، میل لنگ ، پیستون ، سوپاپ و …. .

  • ترخیص باربند
  • ترخیص  اهرم ترمز دستی
  • ترخیص بلبرینگ
  • ترخیص  رادیاتور
  • ترخیص  دینام
  • ترخیص  لنت کلاچ
  • ترخیص صفحه کلاچ

برای دریافت مشاوره در حوزه واردات لوازم یدکی و ترخیص لوازم یدکی از گمرک می توانید با شماره های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ که در سایت هم موجود می باشد تماس گرفته و از قوانین و بخشنامه های مربوط به ترخیص کالا ی خود اطلاعات لازمه در دریافت کتید.

تعرفه گمرکی برای ترخیص لوازم یدکی از گمرک

تعرفه گمرکی برای ترخیص لوازم یدکی از گمرک سواری معمولا در ردیف ۸۷۰۸ جدول تعرفه طبقه بندی شده است.

تعرفه گمرکی برای ترخیص شمع خودروی سواری از گمرک در ردیف ۸۵۱۱۱۰۰۰ دسته بندی می شود که دارای ۲۲% حق و حقوق گمرکی می باشد.

تعرفه گمرکی برای ترخیص كاسه، و ديسك ترمز براي اتوبوس كاميون از گمرک ۸۷۰۸۳۰۲۱  است و دارای ۱۵% حقوق ورودی گمرکی می باشد.

تعرفه گمرکی برای ترخیص جعبه دنده یا gear box از گمرک و واردات آن برای سواری ۸۷۰۸۴۰۲۰ است و دارای ۲۰% حقوق ورودی گمرک می باشد.

تعرفه گمرکی برای ترخیص کمک فنر برای سواری ۸۷۰۸۸۰۱۱  است و دارای ۲۰% حقوق ورود گمرکی می باشد.

تعرفه گمرکی برای ترخیص کلاچ برای سواری ۸۷۰۸۹۳۱۱ است و دارای ۲۰% حقوق ورودی گمرکی می باشد.

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص ایربگ از گمرک های سرتاسر کشورمان ایران ۸۷۰۸۹۵۱۰ است و دارای ۵% حقوق ورودی گمرک می باشد.

برای آشنایی با دیگر فعالیت ها و خدمات ارائه شده توسط شرکت بازرگانی ترخیص کارا در حوزه واردات کالا و ترخیص کالا از گمرک های سر تا سر کشور توسط ترخیص کار های توانای شرکت می توانید دیگر مقالات ما را مطالعه فرمایید.

واردات قطعات یدکی خودرو یکی از پر طرفدارترین نمونه های واردات است البته بازرا هدف این واردات خودروسازان و یا تامین کنندگان قطعات یدکی خودروها هستند. این محموله های وارداتی بیشتر از کشورهای چین ، آلمان، کره جنوبی می باشد البته جدیدا امارات نیز به این جمع اضافه شده است .

واردات و ترخیص قطعات یدکی خورو هم مثل سایر فرایند های بازرگانی احتیاج به دانش و تجربه کافی دارد بنابراین باید قبل از اقدام در این زمینه تحقیقات لازم در این زمینه توسط وارد کنندگان انجام شود.

یکی از اساسی ترین مطالبی که باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد این است که این قطعات مشمول استاندارد هستند و برای اینکه مجوز ورود به کشور را داشته باشند باید مورد تایید سازمان استاندارد ایران قرار گیرند و در غیر اینصورت اجازه ورود به کشور را نخواهند داشت

برخی از کشورها و شرکتهای خارجی هستند که قطعات تولید شده توسط آنها مورد تایید استادارد کشور ما می باشد و احتیاج به گرفتن مجوز به صورت انفرادی ندارد ولی برای سایر قطعاتی که خارج از این لیست هستند استاندارد موضوع مهمی می باشد.

موضوع مهم دیگری که با آن روبرو می شویم دانستن تعرف های گمرکی می باشد هر شخصی که قصد واردات کالایی را داشته باشد از جمله واردات قطعات یدکی خودرو باید دانش کافی از کد تعرفه های مورد نیاز هم داشته باشد.

با توجه به این که شرکت ما همواره با به روز کردن اطلاعات خود در مورد تعرفه های گمرکی و همچنین داشتن نیروهای کارآمد و با تجربه و تجربه انجام دادن وارداتی از این قبیل می تواند در صورت تمایل بازرگانان محترم و وارد کنندگان عزیز کمک موثر و مفیدی بوده و به آنها در حرکت در مسیر درست و کم هزینه جهت دستیابی به اهدافشان یاری رساند تا بتوانن هرچه بیشتر به این امر و نتیجه مورد نظر دست یابند.

ترخیص دستکش از گمرک ، سامانه سنا ، سامانه همتا