ترخیص خودرو از گمرک | واردات خودرو

در این گزارش قصدمان توضیح اطلاعاتی در خصوص ترخیص خودرو از گمرک و واردات خودرو می باشد. اگر شما هم به دنبال ثبت سفارش خودرو خود می باشید می توانید با شماره های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته و مشاوره های رایگان را از کارشناسان بازرگانی ما دریافت کنید.

آیا از مراحل و چگونگی ترخیص خودرو از گمرک آگاهید؟

آیا با نحوه محاسبه حقوق گمرکی برای واردات خودرو آشنایید؟

ترخیص خودرو از گمرک _واردات خودرو

ترخیص خودرو از گمرک | واردات خودرو | ترخیص کالا از گمرک | ترخیص کار | ثبت سفارش کالا

ترخیص خودزو و واردات خودرو از گمرک از ثبت سفارش آن در سامانه جامع تجارت ، شماره گذاری، صدور کارتکس برای انواع خودروهای واردات سنگین و سبک، محاسبه هزینه های ترخیص و واردات خودرو از گمرک، بررسی مجاز بودن ترخیص خودرو و پیش بینی حقوق ورودی ترخیص خودرو از گمرک و … را می توانید به شرکت ترخیص کالا کارا بسپارید تا صفر تا صد آن را برای شما در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام دهد. با ما در ادامه این گزارش همراه باشید.

هزینه های ترخیص خودرو از گمرک

  • هزینه انبارداری
  • هزینه دریافت ترخیصیه
  • هزینه های دریافت استانداردها
  • هزینه مربوط به حقوق ورودی و ارزش افزوده برای واردات خودرو از گمرک
  • هزینه شماره گذاری نمودن خودرو که معادل اسقاط کردن ۴ تا ۶ خودرو فرسوده محاسبه می شود.

بجز مواردی که در بالا ذکر شد موارد دیگری نیز برای ترخیص خودرو از گمرک هزینه ذر بر دارد که برای اطلاع از آن می توانید با شماره های موجود  در سایت تماس گرفته و در خصوص آن مشاوره های رایگان را از ترخیص کار های مجرب و با استعداد شرکت ترخیص کارا اخذ نمایید.

مراحل واردات خودرو از گمرکات سرتاسر کشور

ترخیص خودرو از مناطق ازاد

برای واردات خودرو متناسب با سال میلادی که خودرو تولید شده است تا سه مدل پایین تر به شرط این که نو باشد. مبنایی برای دریافت عوارض سال تولید میلادی خودرو می باشد.

برای ترخیص خودزو از گمرک در ابتدا در بندر خرمشهر و یا دیگر گمرک هایی که قابلیت ترخیص خودرو را دارند تخلیه می شود. در مرحله بعد قبض انبار توسط منطقه آزاد همجون منطقه آزاد اروند صادر می شود. سپس به گمرک منطقه آزاد مراجعه می شود و فرم های مربوط ورود به منطقه آزاد را کامل می کنیم.

پس از آنکه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، عوارض گمرکی ترخیص خودرو از گمرک محاسبه می شود. نامه معرفی خریدار به منطقه آزاد اروند و واحد شماره گذاری منتقل می شود.

مراحل واردات خودرو در گمرک میدا

برای واردات و ترخیص خودرو از گمرک مبدا باید مراحل زیر را طی کنیم:

پس از آن که خودرو مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت برای آن بیمه صادر می شود.

شماره شاسی خودرو ، رنگ آن کارخانه سازنده و ارزش خرید ، اطلاعات مالک خودرو ، شماره سریال ماشین  ثبت می شود.

استاندارد های مورد نیاز برای ترخیص خودرو از گمرک

شرکت های تولیدی داخلی برای واردات خودرو و قطعات یدکی آن باید استاندارد های کارخانه واحد تولیدی مادر را در اوراق ثبت سفارش کالا و اسناد خرید کالا ثبت کنید.

در ادامه با طی مراحل ترخیص خودرو از گمرک می توانید خودرو خود را ترخیص نمایید. برای ترخیص کالا و ترخیص خودزو می توانید با ما تماس بگیرید.

شرکت بازرگانی ترخیص کارا با دارا بودن شعبه های مختلف در کشور های گوناگون می توانید فرایند ترخیص خودرو  و واردات خودزو را برای شما انجام دهد. واردات از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان ، خرید از چین ، وازدات از ایتالیا از جمله خدماتی است که توسط بازرگانی ترخیص کارا ارائه می شود. در ادامه تعدادی دیگر از مقالات را برای شما به صورت نمونه آورده ایم تا در صورتی که میخواهید با فعالیت ها و خدمات بازرگانی شرکت ترخیص کارا بیشتر آشنا شوید می توانید آن را مشاهده فرمایید.

از ماه های اولیه امسال به دلیل بالارفتن قیمت ارز و شروع وشدت گرفتن تحریم های یک طرفه آمریکا عیله ایران دولت برای مقابله با این مشکلات تصمیم گرفت واردات ۱۴۰۰ قلم غیر ضروری را ممنوع کند و فقط کالاهای اساسی را وارد نمایند با توجه به اینکه سیاست دولت مبنی بر واردات کالاهایی بود که تولید مشابه داخلی ندارند بنابراین واردات خودرو نیز ممنوع گردید با وجود اینکه در سالهای گذشته واردات خودرو مجاز بود ولی با این تصمیم واردات آن غیر مجاز گردید .

مشکل اساسی بوجود آمده در خصوص خودروهایی است که الان بر اثر این قانون در گمرک ها باقی مانده اند .

این خودروها به دو دسته تقسیم می شوند خودروهایی که به صورت قانونی ثبت سفارش شده اند و تشریفات گمرکی آن طبق قانون انجام شده است ولی با توجه به مصادف شدن با این قانون در گمرک باقی مانده اند دسته دوم خودروهایی هستند که ثبت سفارش آنها اصلا انجام نشده و فقط ازسال شده و در گمرک دپو شده اند.

طی نامه نگاریهای متعدد نتیجه براین شد که تعدادی از خوروهایی که تشریفات گمرکی آن انجام شده است ترخیص شود بنابراین با اجازه دولت تعدادی از این خودروها ترخیص شدند اما هنوز تعداد زیادی از آنها تعیین تکلیف نشده اند و در گمرک هستند.

شرکت ترخیص کارا مفتخر است اعلام نماید در صورت برطرف شدن قوانین منع واردات خودرو می تواند تمامی فرایند ترخیص را از مرحله ثبت سفارش تا ترخیص به درستی و از کوتاه ترین مسیر موجود با صرف کمترین هزینه و وقت برای کمک هرچه بیشتر به واردکنندگان عزیز و تاجران محترم به انجام برساند.

امیدواریم با برطرف شدن تحریم ها و آزادسازی واردات خوردو به داخل کشور بتوانیم کمک شایانی به شما عزیزان در انجام این امر مهم را داشته و شاهد پیشرفت و موفقیت هرچه بیشتر و روزافزون کشور عزیزمان باشیم.

اخذ مجوز وزارت صمت ، سایت همتا ، سایت سنا ، ترخیص کالا از گمرک