ترخیص کالا از گمرک سمنان

ترخیص کالا از گمرک سمنان ، ترخیص کار گمرک سمنان ، ترخیص از گمرک سمنان

شرکت ترخیص کارا با توانمندی و نیروهای مجرب مستقر در گمرک استان سمنان به عنوان شرکت ترخیص کار با سابقه و توانمند در خدمت شماست. شما می توانید برای ترخیص کالا از گمرک سمنان با ما تماس بگیرید.

آمار واردات و ترخیص کالا از گمرک سمنان

گمرک سمنان یکی از گمرک های فعال در ایران بوده و نه تنها در زمینه واردات و ترخیص کالا گمرک بلکه در زمینه صادرات نیز در سال های اخیر رشد بسیاری داشته است. بر اساس آمار ارائه شده از مدیر کل گمرک سمنان این گمرک در طی سه ماه اول سال ۹۶ میزان ۱۲۰ هزار تن کالا با ارزش بیش از ۴۴ میلیون دلار از این گمرک صادرات صورت گرفته است.

شرکت بازرگانی ترخیص کارا با کادر مجربی که از ترخیص کار های خود دارد توانسته است تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه کالا ی شما را از گمرک های مختلف کشور ترخیص نماید. ترخیص کالا از گمرک سمنان از جمله خدماتی است که در شرکت ترخیص کالا ، کارا ارائه می شود. شما عزیزان می توانید با شماره های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته و مشاوره بازرگانی رایگان را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

 

ترخیص کالا از گمرک سمنان , ترخیص کار گمرک سمنان , ترخیص از گمرک سمنان

ترخیص کالا از گمرک سمنان , ترخیص کار گمرک سمنان , ترخیص از گمرک سمنان

 

همچنین بر اساس آمار و اطلاعات به دست آمده از گمرک جمهوری اسلامی ایران و با تحلیل های آماری کارشناسان شرکت بازرگانی ترخیص کارا می توان بیان کرد که در سال ۱۳۹۵ میزان واردات و ترخیص کالا از گمرک سمنان از نظر وزنی بیش از ۱۰۹ هزار تن و از نظر ارزش دلاری بیش از ۳۷ میلیون دلار بوده است.

همچنینی با بررسی های آماری مشخص شد که در سال ۹۵ بیش ترین میزان واردات و ترخیص از گمرک سمنان از نظر وزنی متعلق به واردات از ترکیه بوده است به صورتی که سهم وزنی واردات کالا از ترکیه در این گمرک ۲۷ درصد بوده است و پس از آن واردات از چین و واردات از ازبکستان  هر کدام با سهم وزنی ۱۵ درصد در رتبه دوم قرار دارند. سهم وزنی واردات کالا از امارات به گمرک سمنان ۱۲ درصد و سهم وزنی واردات کالا از آلمان به این گمرک هشت درصد بوده است.

از منظر سهم ارزشی نیز این نتایج به دست آمد که بیش ترین سهم ارزشی ترخیص کالا از گمرک سمنان متعلق به واردات کالا از آلمان بوده است و سهم ارزشی ۲۴ درصد متعلق به آن است. سپس ۲۰ درصد سهم ارزشی کالاهای وارداتی به گمرک سمنان متعلق به واردات از ترکیه و ۱۳ درصد نیز متعلق به واردات کالا از چین و ۱۰ درصد نیز واردات کالا از ازبکستان بوده است.

در طی سال ۹۵ کالا های متفاوت با کد تعرفه و حقوق ورودی مختلف وارد گمرک سمنان شده و توسط ترخیص کار گمرک یا صاحب کالا از گمرک ترخیص شده است. در این سال با توجه به دسته بندی کالاها در کتاب مقررات صادرات و واردات از ۱۷ دسته و گروه مختلف  واردات کالا صورت گرفته است. بیش ترین میزان واردات کالا و ترخیص به گمرک سمنان از نظر وزنی متعلق به واردات بخش ۱۱ کتاب یعنی واردات مواد نسجی و مصنوعات آن می باشد که ۳۲ درصد حجم ترخیص از گمرک سمنان بوده است. بخش ۱۵ کتاب مقررات صادرات و واردات یعنی واردات فلزات معمولی و مصنوعات آن ها ۱۸ درصد و بخش ۱۶ ام یعنی واردات ماشین آلات و وسایل مکانیکی، ادوات برقی و قطعات آن ها ۱۴ درصد حجم واردات و ترخیص از گمرک سمنان بوده اند.

ترخیص از گمرک سمنان , ترخیص کار گمرک سمنان

از نظر ارزش دلاری نیز می توان چنین بیان کرد که ۲۸ درصد سهم ارزشی واردات کالا ترخیص گمرک و ترخیص کالا از گمرک استان سمنان متعلق به واردات بخش ۱۶ یعنی واردات ماشین آلات بوده است. پس از آن به ترتیب ۲۳ درصد سهم ارزشی متعلق به واردات بخش ۱۱ یعنی واردات مواد نسجی و ۱۳ درصد متعلق به بخش ۱۸ یعنی واردات دستگاه های اپتیک، عکاسی، دقت سنج آلات موسیقی و دستگاه های طبی و جراحی بوده است.

ترخیص کالا از گمرک سمنان یکی از خدمات بازرگانی و خدمات ترخیص کالا است که توسط شرکت بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کارا انجام می شود. متخصصین و کارشناسان بازرگانی و گمرکی این شرکت بازرگانی و ترخیص کالا با ارائه مشاوره بازرگانی  با ارائه اطلاعات دقیق و با داشتن ترخیص کار و حق العمل کار ان حرفه ای در گمرک سمنان می توانند در حداقل زمان محموله شرکت های واردکننده کالا را ترخیص نمایند.

بیشتر بخوانید: ترخیص کالا از چین ، ترخیص کار گمرک ، سامانه همتا