واردات , ترخیص ماشین آلات تزریق پلاستیک

شرکت بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کارا در زمینه خرید , واردات , ترخیص دستگاه تزریق پلاستیک دارای سابقه و تخصص بسیار بالایی بوده و خدمات بازرگانی گسترده خود را از ابتدایی ترین مراحل واردات تا ترخیص کالا و انتقال محموله به انبار صاحب کالا را با بهترین کیفیت و در حداقل زمان توسط تیم ترخیص کار مجرب خود، ارائه می دهد. همچنین برای انجام محاسبات مربوط به ترخیص کالا و اطلاع از تعرفه ها ، بخشنامه ها و مجوز ها از اپلیکیشن تاجریار استفاده نمایید که تمامی این امکانات را بصورت رایگان در اختیار شما میگذارد.

برای بهره مندی از این خدمات می توانید با شماره تلفن های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته و مشاوره بازرگانی رایگان را از کارشناسان بازرگانی ما دریافت نمایید.

واردات ماشین آلات تزریق پلاستیک , خرید دستگاه تزریق و ترخیص ماشین آلات تزریق پلاستیک : 

واردات ماشین آلات به کشور یکی از عمده ترین بخش های واردات کالا و ترخیص آن توسط شرکت ترخیص کار به ایران می باشد ، این دست از واردات کالا و ترخیص کالا از گمرک حقیقت به تحقق و توسعه زیر ساخت های تولیدی کشور کمک شایانی می نماید و اغلب مورد حمایت های دولت و وزارت صنعت معدن و تجارت چه برای ثبت سفارش در سامانه ثبتارش و سامانه جامع تجارت و چه برای دریافت مجوز واردات قرار گرفته است. حتی در گذشته بیشتر با دریافت ارز مبادله ای و استفاده از حواله ارز مرجع و ترخیص با ارز مبادله ای مورد حمایت ویژه ای قرار می گرفت و حتی در برخی موارد بسته به نوع ماشین آلات واردات ماشین آلات مستهلک نیز بنا به بخش نامه هایی در زمان های مشخص مجاز اعلام می گردد. البته لحاظ استاندارد های اجباری واردات و ترخیص کالا و مجوز های مورد نیاز بنا به نوع ماشین آلات وارداتی شایان توجه است. در بخش بندی کد تعرفه کالاها توسط گمرک ماشین آلات در فصل ۸۴ قرار گرفته اند و شناسه گمرکی یا همان کد تعرفه گمرکی آن ها از ۸۴۰۱ تا ۸۴۸۷ ( هزینه ترخیص کالا از گمرک ) می باشد. به دلیل گستردگی ماشین آلات همین فصل به ۸۷ بخش تقسیم شده است که یکی از این بخش ها در خصوص واردات ماشین آلات و دستگاه های ساخت و فراوری کائوچو یا مواد پلاستیکی است که در زیر بخش ۷۷ قرار گرفته است.

 

واردات ماشین آلات تزریق پلاستیک , ترخیص ماشین آلات تزریق پلاستیک , خرید دستگاه تزریق

واردات ماشین آلات تزریق پلاستیک , ترخیص ماشین آلات تزریق پلاستیک , خرید دستگاه تزریق ، ترخیص از گمرک

 

ماشین آلات قالب گیری دارای انواع مختلف بوده و شامل ماشین قالب گیری تزریقی  پلاستیک ( Injection-moulding machine )، روزنرانی، دمیدنی، تخلیه هوا و .. می باشد که همگی در صنایع تولید ظروف پلاستیکی شامل چندبار مصرف و یکبار مصرف و کالاهای پلاستیکی کاربرد دارد.

ماشین های تزریق پلاستیک یکی از پر مصرف ترین، مهم ترین و ساده ترین دستگاه های تولید در کارخانجات تولید کالاهای پلاستیکی می باشد. به وسیله این ماشین به راحتی می توان پلیمرها را در قالب شکل دهی قرار داد و نه تنها سختی کار با قالب های دستی را کاهش داده بلکه در زمان نیز بسیار صرفه جویی می شود. این دستگاه مواد پلاستیک جامد را به پلاستیک سیال تبدیل کرده و آن را به قالب انتقال می دهد. کد تعرفه واردات دستگاه تزریق پلاستیک ۸۴۷۷۱۰ می باشد و حقوق ورودی آن ۱۰ درصد بوده ( هزینه های ترخیص کالا از گمرک ) و بر اساس آمار رسمی به دست آمده از گمرک جمهوری اسلامی ایران خرید دستگاه تزریق و  واردات ماشین های تزریق پلاستیک در سال ۱۳۹۵ از ۱۶ کشور مختلف صورت گرفته است. اظهارنامه گمرکی تلفن همراه

سوابق شرکت بازرگانی کارا در خرید و واردات ماشین آلات و دریافت نمایندگی فروش برای شرکت های داخلی به انجام واردات این ماشین ها کمک شایانی می نماید. خرید , واردات , ترخیص ماشین های تزریق پلاستیک از گمرک های مختلف توسط شرکت بازرگانی ترخیص کارا  انجام می شود، این شرکت با داشتن ترخیص کار های حرفه ای و با توجه به سوابق و تجربیات و اعتباری که درخصوص ترخیص ماشین تزریق پلاستیک کسب نموده به بازرگانان و شرکت های بازرگانی واردات و صادرات این اطمینان را می دهد که در حداقل زمان می تواند این کالا را از گمرک ترخیص نماید.

با توجه به تحلیل های آماری انجام شده توسط شرکت ترخیص کارا می توان بیان کرد که در سال ۱۳۹۵ میزان واردات ماشین آلات تزریق پلاستیک بیش از ۳۷ میلیون دلار بوده است. این ماشین آلات از کشورهای مختلفی خریداری شده است و خرید از چین و  ترخیص کالا از چین بیش ترین سهم ارزشی واردات ماشین آلات تزریق پلاستیک در این دوره را داشته است به صورتی که ۶۶ درصد سهم ارزشی معادل بیش از ۲۴ میلیون دلار.

پس از چین سهم ارزش دلاری واردات از انگلستان بالاترین در رده دوم قرار دارد و ۱۳ درصد واردات و ترخیص ماشین آلات تزریق پلاستیک بوده است. چهار درصد سهم ارزشی نیز متعلق به واردات از آلمان، سه درصد متعلق به واردات از ترکیه و مابقی ۱۴ درصد نیز واردات از سایر کشورها بوده است.

همانگونه که می دانیم کالاهای وارداتی از گمرک های مختلف ترخیص می شوند. بیش ترین میزان ترخیص ماشین آلات تزریق پلاستیک در گمرک شهید رجایی صورت گرفته است به صورتی که ۸۰ درصد سهم ارزشی واردات ماشین آلات تزریق پلاستیک متعلق به این گمرک می باشد یعنی بیش از ۲۹ میلیون دلار. پس از گمرک شهید رجایی بیش ترین سهم ارزشی متعلق به ترخیص از گمرک تهران توسط شرکت ترخیص کالا از تهران بوده است یعنی ۱۰ درصد واردات ماشین آلات تزریق پلاستیک به این گمرک بوده و مابقی واردات و ترخیص ماشین آلات تزریق پلاستیک در سایر گمرکات کشور صورت گرفته است.

شرکت بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کارا در زمینه خرید , واردات , ترخیص دستگاه تزریق پلاستیک دارای سابقه و تخصص بسیار بالایی بوده و خدمات بازرگانی گسترده خود را از ابتدایی ترین مراحل واردات تا ترخیص کالا و انتقال محموله به انبار صاحب کالا را با بهترین کیفیت و در حداقل زمان توسط تیم ترخیص کار مجرب خود، ارائه می دهد. همچنین برای انجام محاسبات مربوط به ترخیص کالا و اطلاع از تعرفه ها ، بخشنامه ها و مجوز ها از اپلیکیشن تاجریار استفاده نمایید که تمامی این امکانات را بصورت رایگان در اختیار شما میگذارد.