مراحل استفاده از تاجریار در سیستم عامل IOS

اپل در روزهای اخیر محدودیت هایی را در حوزه گواهی توسعه دهندگی سازمانی ایجاد کرده است. نتیجه این عمل مسدود شدن برخی از اپلیکیشن های ایرانی ios از جمله تاجریار بود. در نتیجه کاربران داخلی آیفون و آیپد برای اینکه از این خدمات و سرویس ها استفاده نماییند در حال حاضر چاره جز اینکه به نسخه تحت وب اپلیکیشن ها مراجعه کنند، ندارند.

اما دشواری که برخی افراد با ابن روش دارند سرعت پایین آن می باشد. اینکه برای هر بار استفاده مجبورید مرورگر را باز نمایید و آدرس مورد نظرتان را بنویسید و در نهایت از خدمات سرویس استفاده کنید. مطمئنا مدت زمان بیشتری را نیاز دارد. در ادامه ترفندی را توضیح و آموزش داده ایم که این فرایند را سریع تر می کند. با این روش براحتی می توانید از اپلیکیشن هایی همچون تاجریار بر روی ios استفاده نمایید.

در این روش آیکن آدرس مورد نظر شما به صفحه خانه (Home Screen) گوشی اضافه می شود و به جای انجام دادن تمامی فرایند ذکر شده تنها با یک کلیک می توانید وارد نسخه تحت وب اپلیکیشن تاجریار شوید. برای آشنایی با این ترفند با ما در ادامه همراه شوید.

مراحل استفاده از تاجریار در سیستم عامل IOS

در قدم اول شما باید از مرورگز پیش فرض سیستم عامل خود یعنی safari استفاده نمایید.

  1. ابتدا مرورگز سافاری را باز کرده و “تاجریار” را سرچ می کنیم. در وارد صفحه وب سایت تاجریار یعنی tarkhiskara.com > webapp می شویم.

تاجريار

سپس

تاجريار

۲٫ پس از وارد شدن به صفحه تاجریار بر روی گزینه “ورود به وب اپلیکیشن تاجریار” کلیک می کنیم.

۳٫ سپس در صفحه شماره تلفن خود را وارد می کنیم و کد تایید را پس از دریافت در کادر مربوط وارد می نماییم.

بعد از انجام تمامی مراحل فوق اکنون شما می توانید به راحتی از تمامی خدمات و سرویس های اپلیکیشن تاجریار بر روی وب اپ بهره مند شوید.

در اینجا مراحل ورود به وب اپ تاجریار به اتمام می رسد. اما برای آنکه بتوانیم shortcut آن را بر روی صفحه خانه گوشی نیز داشته باشیم ابتدا بر روی گزینه وسط از منوی پایین صفحه کلیک می کنیم و گزینه “Add to Home Screen” را اضافه می کنیم.

حال شما آیکن وب اپ تاجریار را بر روی صفحه خانه گوشی خود دارید و میتوانید با همان سرعت قبلی از خدمات این اپلیکیشن استفاده نمایید.

با نصب اپلیکیشن تاجریار که مرتب توسط کارشناسان ما به روز رسانی می گردد و سعی می شود جدیدترین تعرفه ها و قوانین و مقررات گمرکی در آن لحاظ شود می توانید با سرعت بیشتری به اطلاعات مورد نیاز جهت فرایند تجارت برسید .