صادرات قیر به عراق ، ترکیه ، افغانستان ، اروپا ، چین

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص صادرات قیر به عراق ، ترکیه ، افغانستان ، اروپا ، چین مطالبی را ارائه دهیم . شرکت بازرگانی ترخیص کارا با دارا بودن کارشناسان بازرگانی توانا در خوزه ترخیص کالا و صادرات قیر به عراق ، ترکیه ، افغانستان ، اروپا ، چین و … توانسته است تا صادرات کالا و ترخیص کالا را به بهترین شکل انجام دهد. در ادامه مقاله توضیحات بیشتری در خصوص صادرات قیر ارائه می شود.

صادرات قير

صادرات قير

صادرات قیر‌

بازرگانی ترخیص کارا از جمله شرکت های ترخیص و صادرات محصول قیر به دیگر کشور های منطقه و جهان می باشد. گروه بازرگانی و ترخیص کالا قادر به تهیه قیر های صادراتی در بسته بندی بشکه و صادراتی و پلی بک می باشد.

قیر در برخی از کشور ها با نام آسفالت شناخته می شود. قیر از جمله محصولاتی است که از نفت خام به دست می آید که در فرایند پالایش نفت به دست می آید و در راه سازی و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

نرخ صادرات قیر به کشور های ترکیه ، چین ، عراق ، گرجستان و …

در سال های گذشته پیش بینی قیمت صادرات قیر کار سخت و دشواری بود. چراکه قیمت صادرات قیر تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد.از جمله عوامل موثر بر قیمت قیر مقدار تولید و تقاضای آن می باشد. همانطور که مطلع هستید تمامی کالا های صادراتی و وارداتی که ترخیص می شوند علی الخصوص نفت و فراورده های نفتی آن همچون قیر در بازار های جهانی با استفاده از دلار خرید و فروش می شوند. لذا تفاوت قیمت دلار و ریال و مقدار اقزایش قیمت دلاز تاثیر بسیار زیادی بر قیمت قیر و صادرات قیر دارد.

از جمله اهداق شرکت بازرگانی ترخیص کارا در امر صادرات قیر و صادرات کالا به دیگر کشور ها یافتن قیمت مناسب برای انجام مبادلات می باشد.

بازرگانی کارا با دارا بودن شعب مختلف در کشور های چین ، اروپا ، ترکیه و … می تواند عمل قیمت یابی و یافتن بهترین قیمت برای ترخیص کالا ، واردات کالا و صادرات کالا می باشد.

قیر محصولی سیاه رنگ و خمیری شکل است با سنگین ترین ترکیبات هیدروکربوری که با کاهش دما حالت جامد پیدا می کند و با افزایش دما حالت مایع خواهد داشت .

قیر از تقطیر نفت خام در پالایشگاهها تو لید می شود ولی نوع دیگری قیر در طبیعت وجود دارد که بر اثر تقطیر نفت در گذر زمان و به صورت طبیعی بوجود می آید که دوام آن از قیرهای پالایشگاهی بیشتر است.

در کشور ما قیر طبیعی وجود دارد و تجمع آن در استان های کرمانشاه و ایلام می باشد . از قیر طبیعی معمولا برای ایزوگام استفاده می شود ولی عمده آن به صورت خام از کشور خارج می گردد.

یکی از معایب قیر طبیعی این است که اگه استخراج شود و مورد استفاده قرار نگیرد در مجاورت با هوا اکسید شده و خاصیت خود را لز دست می دهد بنابراین اگه استخراج شود و به فروش نرسد از بین می رود.

محصول قیر ایران از بهتربن انواع قیر است و حتی می توان گفت در خاورمیانه رقیبی برای آن وجود ندارد. قیر ایران به ۲۵ کشور صادر می گردد از جمله کشورهای خاورمیانه و حتی برخی از کشورهای اروپایی درخواست کننده این محصول می باشند.

اما با توجه به تحریم ها و اینکه کشورهای اروپایی نمی توانند به صورت مستقیم قیر ایران را خریداری نمایند بنابراین مجبور هستن جهت خرید به صورت غیرمستقیم عمل نمایند که در صورت بهبود فضای سیاسی کشورها قطعا این صادرات به کشورهای اروپایی بسیار بیشتر خواهد بود.

تقاضای قیر در جهان ۱۰۰ میلیون تن در سال است در صورتی که سهم تولید ایران در این بازار سالانه ۴ الی ۵ میلیون تن در سال می باشد

با وجود مشکلات زیادی که در مسیر صادرات در کشورمان وجود دارد که این سختی ها در مسیر صادرات قیر نیز می باشد ولی همچنان این محصول موقعیت مناسبی در منطقه خاورمیانه و در سطح جهان دارد

شرکت بازرگانی واردات و صادرات

خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا و ثبت سفارش واردات کالا تخصص ماست

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی صادرات و وارداتترخیص کارا “در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کالا از چین ،  واردات کالا از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان , واردات از ایتالیا  واردات از چین و از سایر کشور ها با ما تماس بگیرید.

برای تماس با کارشناسان شرکت بازرگانی و ترخیص کارا می توانید از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید :

۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰