ترخیص کائوچو از گمرک

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص ترخیص کائوچو از گمرک و واردات کائوچو مطالبی را ارائه دهیم. بازرگانی ترخیص کارا با سابقه درخشان و موفق خود توانسته است تا بهترین خدمات در در حوزه ترخیص کالا ، ثبت سفارش کالا ، واردات کالا ، اخذ مجوز ثبت سفارش کالا ، اخذ مجوز صمت و … ارائه دهد. برای اشنایی با فعالیت های شرکت بازرگانی ترخیص کارا میتوانید از دیگر صفحات سایت ما نیز دیدن فرمایید. همچنین برای اخذ مشاوره رایگان در حوزه ترخیص کالا از گمرک و … با شماره های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته و مشاوره های مربوطه را دریافت کنید.

ترخيص کائوچو از گمرک

ترخيص کائوچو از گمرک

ترخیص کائوچو از گمرک توسط بازرگانی ترخیص کارا

یکی از خدمات حوزه ترخیص که شرکت بازرگانی ترخیص کارا ارائه می دهد، ترخیص کائوچو از گمرک می باشد. در حال حاضر تولید لوازم پلاستیکی بخشی از اقتصاد هر کشوری است. کائوچو نوعی از لاستیک می باشد که فشرده شده است و گیاهی می باشد. کائوچو از شیره ۴۰۰ گیاه گرفته می شود. از کائوچو برای تولید لوازم مختلفی استفاده می شود. از جمله این لوازم می توان به اسباب بازی ، لوازم بیمارستانی ، خانگی و صنعت هواپیما سازی نام برد.

واردات کائوچو از خارج

عمده واردات کائوچو مربوط به کشورهای برزیل ، مالایا ، اندونزی و کشورهای جنوب شرقی آسیا می باشد. برای واردات کائوجو و ترخیص کائوچو از گمرک نیاز به مجوز های گوناگونی می باشد. برای دریافت اطلاعات کافی در خصوص مجوز های مربوطه و بخشنامه های مربوط به ترخیص کائوچو می توانید با بازرگانی ترخیص کارا تماس گرفته و اطلاعات لازمه را دریافت نمایید.

همچنین در حوزه اخذ مجوز وزارت صنعت معدن بازرگانی ترخیص کارا فعالیت دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید.

خدمات ترخیص کائوچو از گمرک توسط بازرگانی ترخیص کارا

بازرگانی ترخیص کارا در حوزه واردات و ترخیص کائوچو خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • ترخیص انواع کائوچو
  • ترخیص کائوچو طبیعی از گمرک
  • ترخیص نمودن کائوچو غیرطبیعی و مصنوعی
  • ترخیص بالاتا
  • ترخیص صمغ درخت
  • ترخیص کائوچوی ایزوبوتن
  • ترخیص ایزوپرن
  • و …

کد تعرفه گمرکی ترخیص کائوچو

تعرفع گمرکی واردات کائوچو طبیعی و شیره طبیعی جز ردیف کالاهای ۴۰۰۱ می باشد.

برای مشاهده کد تعرفه گمرکی دیگر کالا ها می توانید از اپ تاجریار استفاده نمایید. این اپ با تلاش شبانه روزی تیم شرکت بازرگانی ترخیص کار ا طراحی و ساخته شده است. در این اپ تمامی نیاز های شما در حوزه ترخیص کالا بطور کامل و البته رایگان برطرف شده است. برای استفاده از این اپلیکیشن می توانید به کافه بازار و یا سیب اپ مراجعه نمایید و نسخه مناسب تلفن همراه خود را دانلود نمایید.

تعرفه گمرکی برای واردات و ترخیص کائوچو سینتیک . شبه کائوچو جز ردیف کالاهای ۴۰۰۲ قرار می گیرند.

کائوچوی احیا شده نیز دارای کد تعرفه گمرکی ۴۰۰۳ می باشد. کائوچو های خرد شده نیز در ردیف کالاهایی با کد تعرفه ۴۰۰۴۰۰۰۰ قرار میگیرد. حقوق ورودی این مدل از کائوچو ۱۰ درصد است.

اگر نتوانستید با استفاده از اطلاعات بالا کد تعرفه گمرکی کالای خود را پیدا کردید می توانید با جستجوی نام کالای خود در اپلیکیشم تاجریار کئ آن را مشاهده نمایید. و یا با تماس با شرکت از کد تعرفه گمرکی کالای خود مطلع شوید.

شرکت بازرگانی ترخیص کارا با کادر مجربی از ترخیص کار های مجرب و با استعداد خود توانسته است تا بهترین خدمات را در حوزه ترخیص از گمرک ارائه دهد. ما کالای شما را در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ترخیص میکنیم. همچنین با دارا بودن نمایندگی های مختلف در کشورها چین و ترکیه و اروپا روند واردات را برای شما ساده تر میکنیم. برای واردات از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان و واردات از ایتالیا با ما تماس بگیرید.

از آنجایی که کشورمان ایران توانایی تولید کائوچورا ندارد بنابراین ناگزیر به واردات این محصول از کشورهای دیگر است .

آیا میدانید قسمت اعظم لاستیک از کائوچو طبیعی تشکیل شده است ؟

آیا میدانید کشورمان سومین وارد کننده کائوچواز کشور مالزی می باشد؟

آیا میدانید مالزی ، ویتنام و تایلند کشورهای تولید کننده کائوچو هستند؟

برای داشتن لاستیکی با کیفیت احتیاج به مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب احتیاج می باشد.

کائوچو وارداتی شامل انواع مختلف است که به شرح زیر می باشد:

واردات مواد اولیه

واردات و ترخیص انواع کائوچو طبیعی

واردات و ترخیص انواع کائوچومصنوعی

واردات و ترخیص کائوچو استیرن بوتادین

واردات و ترخیص کائوچو بوتادین

واردات و ترخیص کائوچوایزوپرن

واردات و ترخیص کائوچوبوتیل هالوژن دار

امروزه با توجه به گسترش استفاده از پلاستیک در بسیاری از کالاها همواره نیاز شرکت ها به این محصول بیشتر می گردد.

از آنجایی که واردات ای کالا به عنوان مواد اولیه و پایه بسیاری از کالاها داری قوانین و مقررات خاص خود می باشد و با توجه به تحریم های بوجود آمده مجبور به تغییر هرروزه روشهای واردات و ترخیص این محصول هستیم بنابراین داشتن یک راهنمای هوشمند و کارآمد می تواند انجام این امر را برای ما هموار تر کند و با صرف وقت و هزینه کمتر می توانیم به هدف خود برسیم .

شرکت ترخیص کارا با داشتن نیروهایی با تجربه و کارآمد می تواند به شما بازرگانان محترم یاری رساند.

در صورتی که تمایل به واردات این کالا دارید می توانید با شماره تماس های شرکت ترخیص کارا تماس گرفته و ضمن گرفتن مشاوره از همکاران ما از تجربیات آنها در انجام این فرایند استفاده نمایید و بعد از جمع آوری اطلاغات لازم در این امر نسبت به تصمیم گیری نهایی در مورد واردات این کالا به کشور اقدامات لازم را انجام دهید و با خیال آسوده از همراهی ما قدم در این راه نهید.

لطفا از دیگر مطالب ما هم دیدن فرمایید:

سامانه جامع ثبت سفارش کالا ، سامانه جامع تجارت ، سامانه همتا ، ترخیص لوله از گمرک