ترخیص فوری کالا از گمرک

ترخیص فوری کالا از گمرک

شرکت بازرگانی ترخیص کارا با توانمندی در خصوص ارائه خدمات گمرکی به ارائه خدمات بازرگانی و واردات کالا از نقاط مختلف دنیا از جمله واردات از چین و سفارش کالا از چین , واردات از ترکیه و ارائه کلیه خدمات بازرگانی از مرحله ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت و سامانه ثبتارش و اخذ نمایندگی واردات کالا تا حمل بین المللی و ارائه خدمات فورواردری و کشتیرانی در جهت تسریع و تسهیل فرآیند واردات کالا و ترخیص کالا در حداقل زمان ممکن می پردازد. ترخیص کارا به عنوان ترخیص کار و کارگزار گمرکی و حق العمل کار رسمی گمرک به شرکت های بازرگانی صادرات و واردات کالا خدمات مشاوره بازرگانی خارجی و آموزش ترخیص کالا و آموزش واردات و آموزش بازرگانی ارائه می نماید. در ادامه به توضیح اصطلاح ترخیص فوری کالا می پردازیم.

محموله های فوری یا ترخیص فوری کالا

Urgent Consignment

کالا هایی هستند که ترخیص سریع آن ها و ترخیص در حداقل زمان به عنوان یک امر دارای اولویت به واسطه موارد زیر ضروری است.

  • ماهیت آن کالا ها ( واردات کالا ی فاسد شدنی یا موجودات زنده و … )
  • تامین یک نیاز کاملا فوری و موجه داخلی

 

ترخیص فوری کالا از گمرک توسط ترخیص کار و حق العمل کار و کارگزار رسمی گمرک

ترخیص فوری کالا از گمرک توسط ترخیص کار و حق العمل کار و کارگزار رسمی گمرک

 

محموله های فوری با رعایت اولویت به سرعت ترخیص از گمرک می شوند. تعريف محمولات فوری به وسیله شورای همکاری گمرکی در واژه نامه برای جلب توجه و نظر گمرک هر یک از کشورهای عضو به این شکل صورت گرفته : ترخيص این محمولات از گمرک در حداقل زمان ممکن است.

نگاهی به تقسیمات محمولات فوری در گمرک می اندازیم:
* ماهیت کالا
* تأمین نیازکاملاً مهم و موجه
معلوم می دارد، تا چه حد باید نسبت به انجام تشریفات گمرک و ترخيص کالا ها به عامل زمان اهمیت داد.

یک محموله فاسد شدنی که امکان نگهداری آن در بدو واردات کالا در اماکن گمرک وجود ندارد حتماً باید با رعایت پاره ای ضوابط، با توجه به نقص مدارک و اسناد ، ترخيص کالای آنها در اولویت قرارگیرد و در حداقل زمان ممکن از گمرک ترخیص شود.
همین طور است در مورد حيوانات زنده، کالاهای آتش زا و خطرناک که نگهداری آن ها موجب بروز حوادث و خساراتی می شود.
در مورد محمولات مرتبط با نیاز کاملاً فوری و موجه، می توان به موارد محمولات امدادی در رابطه با حوادث طبیعی مثل سیل، زلزله و آسیب های ناشی از برخی بحران های به وجود آمده در جهان یا بعضی کشورها اشاره داشت که فوریت ویژه ای را می طلبد.

ترخیص کالا و واردات فوری

پاره ای از موارد که رفع مشکلات پیش آمده اعم از بهداشت عمومی، سلامت افراد، مسائل اقتصادی، اجتماعی و نظایرآن در گروه واردات و ترخيص فوری کالا می باشد، تحت همین عنوان در ردیف کالا های فوری قرار می گیرند. این امر از جمله مهارت ها و تخصص های شرکت ترخیص کارا می باشد که به عنوان ترخیص کار و حق العمل کار رسمی گمرک با تجربه به کارگزاری و ترخیص فوری کالا از گمرک در حداقل زمان می پردازد.
معمولاً راهکار اجرایی گمرک در این ارتباط موافقت با انجام تشریفات گمرک و ترخيص کالا از گمرک، با حداقل اسناد در اختیار متقاضی است، که در مود محمولاتی که احتمالا به صورت سیستم بانکی و فوری ثبت سفارش و واردات می شوند، یکی از این حداقل ها، موافقت بانک گشایش کننده اعتبار ملزم به ترخيص فوری کالا به وسیله گمرک و ترخیص کار است.

ترخیص فوری کالا از گمرک توسط ترخیص کار گمرکی

شرکت بازرگانی ترخیص کارا با دارا بودن از کادری متخصص و مجرب در زمینه ترخیص از گمرک و ارائه خدمات ترخیص کالا از گمرک به بازرگانان و تجار می تواند به ارائه خدمات بازرگانی و واردات کالا خصوصا واردات کالا از چین و ترخیص کالا از چین  از تمامی نقاط دنیا از جمله واردات از ترکیه و ترخیص فوری کالا و همچنین در تمامی مراحل ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت و نحوه ترخیص کالا خدماتی را ارائه دهد. همچنین شرکت بازرگانی کارا قادر به مشاوره بازرگانی و آموزش نحوه ترخیص کالا و آموزش واردات و صادرات و ترخیص  است.

در این مقاله در خصوص ترخیص فوری کالا مطالب و نکاتی ارائه شد. شرکت ترخیص کالا ارائه دهنده خدمات بازرگانی از جمله ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ، صادرات به عراق و …. می باشد. برای بهره مندی از این خدمات در اخذ مشاوره رایگان بازرگانی می توانید با شماره تلفن های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس حاصل فرمایید.