خرید از چین | خرید عمده از چین| خرید کالا از چین |

امروزه با توسعه تجارت جهانی خرید از اقصی نقاط جهان و از آن جمله خرید از چین و تجارت با چین و خرید مستقیم از چین امری متداول و کاملا عادی شده است. با توسعه تجارت و سفارش کالا از اقصی نقاط جهان و در راس آن سفارش از چین توسط کسب و کارهای بین الملی منجر به افزایش رفاه افراد جامعه در کشورهای مختلف با تقریب خوبی به سطح مشابهی میل می کند. البته سرعت این حرکت در فرهنگ ها، کشورها و ملت های مختلف گوناگون می باشد.

در برخی از کشورها تجارت آزاد با تعرفه های گمرکی بسیار پایین مورد تایید دولت قرار گرفته و عضویت در سازمان تجارت جهانی (WTO) تمایل به خرید از خارج و خرید از کشورهای دیگر را افزایش داده است. در برخی از کشورها توسعه سیاست های دفاع از تولیدکنندگان داخلی و نگرش کوتاه مدت به کسب منافع برای کسب درآمد و اشتغال زایی کوتاه مدت رفاه مصرف کنندگان را از میان برداشته است.

 

شرکت واردات و صادرات کارا

شرکت بازرگانی صادرات و واردات ترخیص کارا در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

در صورتی که شما قصد واردات از ترکیه ، واردات از چین ، واردات از اروپا و … را داشته باشید با ما تماس بگیرید. ما به عنوان یک شرکت ترخیص کالا همچنین شما را در زمینه های ترخیص یاری می نماییم.

برای تماس با کارشناسان ما و مشاوره می توانید از طریق شماره های زیر اقدام نمایید:

 ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

 

در این بین خرید کالا از چین یکی از عمده ترین دغدغه ها و نیازهای بازرگانان و شرکتهای واردات صادرات در حال حاضر می باشد. شرکت های واردات و صادرات با خرید عمده از چین قیمت هایی خود را به حداقل می رسانند و با توجه به کم بودن هزینه های تولید در کشور چین و با کاهش هزینه های واسطه گری و خرید مستقیم از چین می توانند خرید عمده از چین را با حداقل هزینه انجام دهند.

واردات کالا از چین از جمله مهم ترین واردات به کشور با بیش ترین میزان  را دارد. بازرگانان و شرکتهای بازرگانی واردات و صادرات فراوانی با خرید از چین محصولات و کالاهای مورد نظر خود را وارد ایران می کنند. برای خرید عمده از چین بازرگان نیاز دارد تا تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر چینی را شناسایی کند تا دچار ضرر و زیان  نگردد.

آمار خرید کالا از چین

بر اساس آمار به دست آمده از گمرک جمهوری اسلامی ایران می توان گفت که سهم ارزشی خرید کالا از چین در سال ۱۳۹۴ به میزان ۲۵٫۲۲ درصد بوده است و در سال ۱۳۹۵ این سهم ۲۴٫۶۲ درصد می باشد. در نتیجه می توان بیان کرد که درصد تغییرات ارزش دلاری خرید کالا از چین ۲٫۶۴ می باشد. از آن جایی که یک چهارم واردات کالا به ایران از چین صورت گرفته است می توان به خوبی متوجه شد که تجارت با چین برای بازرگانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت خدمات بازرگانی ترخیص کارا با ارائه خدمات بازرگانی و راهنمایی های خود و دفتر رسمی خود در شانگهای چین می تواند کار واردات از چین و در کل تجارت با چین را برای بازرگانان و شرکتهای بازرگانی واردات و صادرات تسهیل نماید. خرید در چین توسط دفاتر شرکت بازرگانی واردات صادرات ترخیص کارا امری کاملا استاندارد شده، حقوقی و تضمین شده است.

بازرگان و شرکت واردات کالا با سفارش کالا از چین به دفاتر شرکت بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کارا می توانند در حداقل زمان ممکن لیست مناسبی از تولید کنندگان و توزیع کنندگان کالا جهت خرید کالا از چین در اختیار داشته باشند. با اولویت یندی هایی که توسط شرکت بازرگانی واردات کالا ارائه می شود شرکت بازرگانی ترخیص کارا می تواند طبقه بندی مناسبی را با توجه به تعهد و وسایق و اعتبارسنجی شرکت تولیدکننده و فروشنده کالا در چین مشخص نماید.

 

خرید از چین خرید عمده از چین سفارش کالا از چین تجارت با چین خرید کالا از چین

 

سفارش کالا از چین | تجارت با چین

شرکت واردات از چین ترخیص کارا با توجه به مهارت خود در خرید کالا از چین و خرید مستقیم از چین برای بازرگانان خرید کالا از این کشور را تسهیل می نماید. توصیه می شود تا بازرگانان و شرکت های صادرات واردات خرید خود را به صورت عمده انجام دهند تا شرکت واردات صادرات کارا بتواند هزینه های خدماتی را به حداقل برساند. خرید عمده از چین باعث سرشکن شده هزینه های خدمات گمرکی، بازرسی و خدمات ثبت سفارش و مجوزهای واردات می شود و توجیه اقتصادی بالاتری برای بازرگانان خواهد داشت.

شرکت واردات کارا با سفارش کالا از چین می تواند در حداقل زمان خرید از چین را برای شرکت های بازرگانی محقق کند و با توجه به توانمندی و استقرار دفتر حقوقی در این کشور می تواند به صورت قانونی خرید ها را توسط وکلای حرفه ای خود در چین بر اساس یک قرارداد قابل اتکا و مورد توصیه و مورد تایید اتاق بازرگانی ایران در چین انجام دهد.

به تمامی شرکت های وارد کننده کالا توصیه می شود تا به هیج وجه خرید از چین را به صورت شخصی و بدون استفاده از مشاوره و خدمات بازرگانی حرفه ای و حقوقی این شرکت در چین انجام ندهند به واسطه این که سوابق تخلفات و کلاهبرداری های بسیار زیادی ذن به خلاف کار بودن و ریسک بالای تجارت با چین را افزایش داده است.

واقعیت امر عدم توجه بازرگانان به امور حقوقی و عدم دانشکافی در این خصوص می باشد که قطعا از یک تاجر انتظار نمی رود که این دانش را داشته باشد. اما توانمندی های حقوقی شرکت بازرگانی کارا می تواند با مکاتبات و مذاکرات بازرگانی در خرید عمده از چین کاهش قیمت بالایی را برای بازرگان در بر داشته باشد و در عین حال این شرک توسط قراردادهای منسجم، مدون و از پیش تایید شده می تواند بار حقوقی بالایی را به تولید کننده چینی اعمال کرده تا احتمال کلاه برداری و احتمال از بین رفتن مال بازرگان و شرکت های وارداتی را به حداقل رساند.

همچنین با استفاده از ترم های مناسب در قراردادها ، نظارت بر حمل و نقل بین المللی، بازرسی در مبدا و بازرسی کارخانه در حین تولید و بازرسی در هنگام حمل کالا توسط کارکنان و نیروهای شرکت واردات صادرات کارا در چین می توان احتمال ریسک را کاهش دهد. و استفاده از ترم های بیمه و کاهش هزینه ها اخذ این خدمات بازرگانی از بنگاه های متمرکز باعث می شود تا بازرگان در کوتاه مدت کاهش هزینه های خود را احساس کند و در بلند مدت کاهش ریسک خود را کاملا لمس نماید.

ریسک برای بازرگان بسیار امر مهمی است. شرکت بازرگانی واردات صادرات اگر با ۱۰ درصد ریسک مشغول به فعالیت باشد قطعا تا بار دهم محموله تجارت خود را از دست خواهد داد و کاهش این ریسک به شدت در پیش برد اهداف بازرگانی و تجارت اهمیت بالایی دارد خرید در چین، خرید از چین، سفارش کالا از چین توسط شرکت ترخیص کارا در حداقل زمان ممکن محقق می شود.

خرید کالا از چین را به متخصصان ترخیص کارا بسپارید تا با خرید عمده بتوانند در حداقل زمان ممکن وصول کالا را به صورت قانونی با حداقل ریسک محقق نمایند.

مراحل ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ntsw | ترخیص کالا | خرید از چین | خرید عمده از چین | سفارش کالا از چین | تجارت با چین |خرید کالا از چین

۱) مفروضات اول برای خرید از چین و ثبت سفارش خرید عمده از چین:

شرکت «الف» برای ثبت سفارش کالا واردات کالا ی ۱۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت و خرید از چین با کد ۸۷۱۱۲۰۱۱ مراحل ثبت سفارش کالا را در سامانه جامع تجارت ntsw انجام داده است تا ترخیص کالا ی خود را انجام بدهد.

طبق مندرجات پیش فاکتور کالا به شرح زیر معرفی شده است:
.Motorcycles with reciprocating internal combustion piston engine of a cylinder capacity 250cc
موتورسیکلت دارای موتور پیستونی درون سوز تناوبی با حجم سیلندر (cc ۲۵۰).

– طبق مندرجات ردیف ۸۷۱۱۲۰۱۱ در مقررات سال ۱۳۹۳، نرخ تعرفه گمرکی حقوق واردات  ۶ درصد است.

– کالایی که مراحل ثبت سفارش آن و خرید کالا از چین در سامانه جامع تجارت ntsw انجام شده. بعد از ورود با تسلیم اظهارنامه گمرکی با و همین کد هشت رقمی تحت عنوان «موتورسیکلت ۲۵۰cc» و نرخ حقوق ورودی ۶ درصد اظهار می شود.

دوم: گمرک بعد از ارزیابی تعرفه اظهار شده. کالا (۸۷۱۱۲۰۱۱) را به لحاظ اینکه کد اظهار شده مربوط به موتورسیکلت های پیستونی درون سوز تناوبی با حجم سیلندر ۲۵۰ cc خرید عمده از چین. مخصوص استفاده در پیست و انواع کارتینگ است، نپذیرفته. و ترخیص کالا از انجام نداده، بلکه موتورسیکلت ها را مشمول کد ۸۷۱۱۲۰۱۹ دانسته که کد تعرفه گمرکی حقوق ورودی آن معادل ۵۵ درصد می باشد. به همین لحاظ مورد را با بند «ح»، ماده ۱۱۳ قانون یکی دانسته و اقدام به صورت مجلس قاچاق می نماید.

مشکلات ایجاد شده در خرید کالا از چین و مراحل ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ntsw | خرید عمده از چین

۱- مقایسه مندرجات بند «ح» ماده ۱۱۳ قانون گمرک مصوب آبان ماه ۱۳۹۰ با اظهار صاحب کالا و اسناد ابرازی به گمرک برای ترخیص کالا

۲- تکلیف کالای اظهار شده از لحاظ قاچاق گمرکی با تخلفات گمرکی.

۳- در چه صورت قاچاق بودن کالا ی موضوع این مسئله از لحاظ قانون گمرک محرز است و ترخیص کالا با مشکل ایجاد می شود .

۱) راه حل هایی برای رفع قاچاق از روی ترخیص کالا و بررسی مراحل خرید از چین و خرید عمده از چین | ثبت سفارش کالا در سامانه جامع ثبت سفارش ntsw و خرید کالا از چین

اول: اگر بند ح، ماده ۱۱۳ با اسناد و اظهار کالا به گمرک برای ترخیص کالا، از لحاظ زیر مقایسه شود، به نتایجی می رسیم که ملاحظه خواهد شد.

۱- هر دو کدهای گمرکی هشت رقمی ۸۷۹۱۲۰۱۱ و ۸۷۱۱۲۰۱۹ از لحاظ ورود و ترخیص کالا مجاز فرض می شوند.

۲- هر دو کد مربوط به موتورسیکلت های پیستونی درون سوز تناوبی با حجم سیلندر ۲۵۰cc و از نوع دو زمانه هستند.

۳- مندرجات اظهارنامه با نام و موتورسیکلت ۲۵۰cc» نشان داده می شود که از لحاظ کلی هردو کد را پوشش می دهد (منتهی جزییات ذکر نشده).

– در بیان نام و خصوصیات کالا در اظهارنامه تنها به عبارت «موتورسیکلت ۲۵۰cc» بسنده شده. بنابراین این اظهار به اصطلاح نادرست است. یعنی نه می توان سند را خلاف واقع نامید و نه به عنوان سند درست به حساب آورد. با این توصیف قاچاق منتفی خواهد بود و می توان ترخیص کالا را انجام داد.