ترخیص ماشین آلات خط تولید

در این مقاله می خواهیم در خصوص ترخیص ماشین آلات خط تولید از گمرک مطالبی راارائه دهیم. بازرگانی ترخیص کارا با انتشار این مطالب قصد تقویت علم و دانش در حوزه ترخیص کالا و ثبت سفارش کالا و ترخیص کالا از گمرک را دارد. برای ترخیص کالا ی خود در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه می توانید با کارشناسان بازرگانی ما تماس گرفته و مشاوره های اولیه را دریافت نمایید.

ترخیص ماشین آلات خط تولید

ترخیص ماشین آلات خط تولید

ماشین آلات خط تولید از جمله کالا هایی است که بیشترین واردات در ایران را شامل می شود. برای واردات ماشین آلات خط تولید و ترخیص آن از گمرک نیاز به مجوزهای گوناگونی می باشد. برای آشنایی با کد تعرفه گمرک و مجوز های مورد نیاز می توانید از اپ تاجریار استفاده نمایید. همینطور می توانید با شماره گیری ۲۲۶۳۹۵۸۰ و ۲۲۶۳۹۵۷۹ با کارشناسا بازرگانی ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

ماشین آلات خط تولید از مهم ترین و اصلی ترین کالا ها می باشد که طبق امار منتشر شده به کشور وارد می شود. شرکت های بازرگانی که در حوزه ترخیص کالا از گمرک فعالیت دارند قادر به ترخیص ماشین آلات از گمرک می باشند. بازرگانی ترخیص کارا نیز با تجربه و استعداد بالای کادر ترخیص کار خود توانسته است در این امر برای خود جایگاه ویژه ای در بین شرکت های بازرگانی داشته باشد. شرکت های وارد کننده کالا یه کشور و بازرگانی های زیادی در حوزه واردات ماشین آلات صنعتی و ترخیص ماشین الات خط تولید فعالیت دارند.

کد تعرفه ترخیص ماشین آلات خط تولید

طبق آمار های منتشر شده گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۵ مقدار واردات ماشین آلات از نظر وزنی بیشتر از ۹۴ هزار تن بوده است و از نظر دلاری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۵۹ میلیون دلار بوده است.

با توجه به آمار می توان به اهمیت واردات ماشین الات و ترخیص ماشین خط تولید صنعتی به کشور پی برد. در سال ۹۵ از تعدادی بیش از ۹۸ کشور مختلف واردات ماشین الات خط تولید به کشور وارد شده است. از جمله مهمترین کشورهایی که واردات ماشین الات صنعتی و ترخیص ان به کشور انجام می شود به چین ، کره ، ترکیه ، المان و ایتالیا اشاره کرد. بازرگانی ترخیص کارا به دلیل دارا بودن نمایندگی در کشور های چین ، ترکیه و اروپا قادر است تا واردات از این کشور های را برای شما انجام دهد. همچون ترخیص کالا از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان ، واردات از چین ، واردات از ایتالیا و خرید از چین .

ترخیص ماشین آلات خط تولید کارخانجات

ثبت سفارش واردات کالا و اخذ مجوز ثبت سفارش کالا برای واردات ماشین آلات خط تولید ترخیص آنها از جمله فعالیت هایی است که ترخیص کارا در این حوزه انجام می دهد. برای ترخیص ماشین آلات خط تولید نیاز به دانش و تجربه کافی است. و باید بر روی تمامی قوانین گمرک و کد تعرفه گمرکی مربوط به آن تسلط داشت. بازرگانی ترخیص کارا با تجربه فراوانی که در این زمینه دارد قادر است تا در سریعترین زمان و با حداقل زمان ترخیص از گمرک را توسط ترخیص کار های مجرب و با استعداد خود انجام دهد.

خدمات بازرگانی ترخیص کارا در حوزه ترخیص ماشین آلات خط تولید:

  • مشاوره رایگان در خصوص واردات ماشین آلات خط تولید
  • اخذ مجوز ثبت سفارش کالا و اخذ مجوز وزارت صمت
  • ارائه مشاوره در رابطه با کد تعرفه گمرکی و مجوزهای مورد نیاز برای ترخیص و واردات ماشین آلات خط تولید
  • ترخیص کلیه قطعات و ماشین آلات خط تولید از تمامی گمرک های سطح کشور