ترخیص لپ تاپ از گمرک | واردات لپ تاپ

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص ترخیص لپ تاپ از گمرک | واردات لپ تاپ مطالبی را ارائه دهیم. شرکت بازرگانی ترخیص کارا با کادری مجرب از ترخیص کار ها  و کارشناسان بازرگانی توانسته است تا ترخیص کالا را در کمترین زمان و با بهترین هزینه برای تمامی شرکت ها و تجار انجام دهد. برای واردات کامپیوتر می توان از کشورهای مختلفی اقدام نمود. با توجه به این که شرکت بازرگانی ترخیص کارا دارای شعبه هایی در کشور های چین ، آلمان ، ایتالیا ، ترکیه و … می باشد می تواند فرایند واردات از این کشور ها را برای شما بسیار راحت کند. واردات از آلمان ، واردات از ایتالیا و … از جمله خدمات بازرگانی کارا برای این کشور های می باشد.

با ما در ادامه مقاله در خصوص ترخیص لپ تاپ از گمرک و واردات لپ تاپ همراه باشید.

ترخیص لپ تاپ از گمرک

آیا اطلاعاتی در خصوص کاهش مقدار واردات لپ تاپ در سال ۱۳۹۵ به طور رسمی از گمرک رت دارید؟

آیا کشور های عمده صادر کننده لپ تاپ به ایران را می شناسید؟

کشورهای چین ترکیه مالزی و هلند به ترتیب بیشترین مقدار صادرات لپ تاپ به ایران را دارند.

برای اطلاع در خصوص کد تعرفه ، مجوز ها و استاندارد های مودر نیاز و بخشنامه های مربوط به ترخیص لپ تاپ از گمرک و واردات لپ تاپ  می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن تاجریار به تمامی این اطلاعات به صورت کاملا رایگان دست پیدا کنید. تیم شرکت ترخیص کارا در جهت خدمت رسانی به عموم مردم اقدام به طراحی این اپلیکیشن نموده است.

خدمات شرکت ترخیص کارا در خصوص ترخیص لپ تاپ از گمرک و واردات لپ تاپ

خدماتی که شرکت ترخیص کارا در این حوزه ارائه می دهد شامل:

  • واردات و ترخیص کامپیوتر از گمرک
  • ترخیص مادربرد
  • واردات لپ تاپ و ترخیص لپ تاپ
  • ترخیص قطعات لپ تاپ و کامپیوتر
  • ترخیص و واردات لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ

و …

تعرفه گمرکی برای ترخیص لپ تاپ از گمرک و وارات لپ تاپ

کد تعرفه گمرکی برای واردات حافظه ۸۴۷۱۷۰۰۰ است.

کد تعرفه گمرکی برای واردات صفحه کلید keyboard 84716010 است.

کد تعرفه گمرکی برای واردات موشواره  mouse 84716020 است.

کد تعرفه گمرکی برای واردات ماشین های خودکار داده پردازی شخصی pc به صورت کامل ۸۴۷۱۴۱۱۰ است.

کد تعرفه گمرکی برای واردات ماشین های خودکار داده پردازی شامل رایانه، پرینتر، اسکنر، فتوکوپی، فاکس، تلفن، درایور، تلوزیون، دوربین عکاسی ۸۴۷۱۴۹۳۰ است.

کد تعرفه گمرکی برای واردات جعبه کامپیوتر شخصی pc شامل کلیه واحد ها و متفرعات داخلی از جمله درایور، برد، حافظه، هارد ۸۴۷۱۵۰۱۰ است.

کد تعرفه گمرکی برای واردات دستگاه کامل کامپیوتر server شامل درایور، برد، حافظه، هارد، کارت شبکه ۸۴۷۱۵۰۲۰ است.

کد تعرفه گمرکی برای واردات ماشین های خودکار داده پردازی شخصی pc به صورت کامل ۸۴۷۱۳۰۱۰ است.

کد تعرفه گمرکی برای واردات ماشین های خودکار داده پردازی شخصی pc کیفی note book 84713020 است.

 واردات و ترخیص لب تاپ به عنوان کالایی که مقدار واردات و ترخیص آن زیاد است شناخته شده است واردات لب تاپ و لوازمجانبی با هر برندی و با مقدار زیادی به کشور وارد و ترخیص می گردد چون این محصول تولید داخلی مشابه ای ندارد و مورد استفاده بسیاری از شرکتها ، دانشجویان، دانش آموزان ، منازل و غیره می باشد.

با توجه به شیوع کرونا و نیاز بیشتر محصلان و کارمندان جهت آموزش مجازی و دورکاری تقاضا جهت خرید لب تاپ بالا رفت و همین امر باعث گردید ک قیمت آن در بازار افزایش یابد که افزایش تقاضا  وکاهش عرضه بابت ای موضوع گردید .

اما با توجه به اینکه تعداد زیادی از این دستگاه در گمرک رسیده بود و آماده ترخیص گریده است که این امر موجب بهبود شرایط خرید در بازار گردیده است .

با همه این توضیحات در خصورص واردات و ترخیص لب تاپ و لوازم جانبی آن ولی این کار به تبحر و دانش خاصی احتیاج دارد و اگر در مسیر درست آن انجام نشود به راحتی قابل انجام نمی باشد.

شرکت ترخیص کارا با توجه به داشتن دانش و تجربه کافی در این امر می تواند به شما واردکنندگان عزیز کمک کند تا بتوانبد که موانع پیش روی خود را هرچه راحت تر و با سرعت بیشتری پشت سر نهاده و کمترین وقت و هزینه را در ترخیص این کالا داشته باشید.

در صورت نیاز به مشاوره و یا انجام عملیات خرید و واردات و ترخیص لب تاپ و لوازم جانبی مربوط به آن با کارشناسان کارآزموده و با تجربه ما تماس حاصل کنید تا بتوانیم در این مسیر همرا شما عزیزان باشیم

در صورت نیاز در روزهای غیر تعطیل در ساعات اداری می توانید با ما تماس بگیرید همکاران ما آماده پلسخگویی به شما هستند.

امیدواریم بتوانیم در امر به شما یاری رسانیم.

برای اطلاع در خصوص دیگر کد های گمرکی می توانید به اپ تاجریار مراجعه نمایید. و یا با شماره گیری ۲۲۶۳۹۵۸۰ و ۲۲۶۳۹۵۷۹ با کارشناسان بازرگانی و ترخیص کار ما در شرکت ترخیص کارا تماس گرفته و مشاوره های رایگان را از آنها دریافت نمایید.

برای آشنایی با دیگر خدمات ارائه شده در شرکت ترخیص کالا می توانید از مقالات نمونه ارائه شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:

واردات از چین ، ترخیص کالا ، ترخیص کالا از گمرک ، ترخیص کار ، ثبت سفارش کالا ، واردات از ترکیه