واردات و ترخیص پمپ و کمپرسور هوا و گاز و واردات توربو شارژر

واردات کمپرسور و ترخیص کالا , واردات پمپ و ترخیص پمپ و کمپرسور هوا و گاز و واردات توربو شارژر

واردات ماشین آلاتو ترخیص آن توسط شرکت ترخیص کار گمرک شامل واردات پمپ و ترخیص کالا از گمرک , واردات کمپرسور و واردات توربو شارژر ها از بزرگترین و از عمده ترین واردات کالا های سودمند از کشورهای مختلف به ایران می باشد. ماشین آلات تنوع بسیار بالایی داشته و در صنایع مختلف کاربردهای گوناگونی دارد. با توجه به آمار ارائه شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۵ واردات ماشین آلات هفت میلیارد دلار بوده است که این میزان واردات متعلق به واردات ماشین آلات با کدتعرفه ۸۴۰۱ تا ۸۴۸۷ بوده است.

گمرک ایران ماشین آلات را به ۸۷ بخش تقسیم کرده است و بر اساس تحلیل های آماری که توسط متخصصین و کارشناسان و ترخیص کار های شرکت بازرگانی صادرات و واردات ترخیص کارا صورت گرفته است می توان بیان کرد که بیش ترین حجم و ارزش دلاری واردات ماشین آلات و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه متعلق به ماشین آلات ذکر شده در بخش ۱۴، ۱۵ و ۷۴ این دسته بندی می باشد.

ترخیص پمپ و کمپرسور هوا واردات توربو شارژر واردات کمپرسور هوا واردات پمپ

ترخیص پمپ و کمپرسور هوا واردات توربو شارژر واردات کمپرسور هوا واردات پمپ

 

ترخیص و واردات توربو شارژر

ماشین آلات بخش ۱۴ که دارای کد تعرفه گمرکی ۸۴۱۴ تا ۸۴۱۴۹۰۹۰ می باشند ( هزینه ترخیص کالا از گمرک ) شامل واردات پمپ های هوا و بی هوا، واردات کمپرسور هوا، واردات کمپرسور گاز، واردات هواکش و هود آشپرخانه، واردات ماشین زاینده باد، واردات هوا ساز و ترخیص کالا ی هوا ساز، واردات توربو شارژر Turbo charger و واردات کمپرسور تامین هوای فشرده برای راه اندازی موتور هواپیما می باشد. توربو شارژر وسیله ای است جهت افزایش توان رانشگر و کاهش سوخت نحوه کار توربوشارژر بدین گونه است که این دستگاه گاز آلوده فراز چهارم موتور را مکیده و پس از خنک کردن و متراکم و توانمند ساختن هوای تازه پالایش شده را از سوی توربین به درون سیلندر تلمبه می کند.

ماشین آلات بخش ۱۵ در خصوص واردات و ترخیص از گمرک دستگاه های تهویه مطبوع و ترخیص گمرک در بر دارنده یک بادزن موتوری، دگر ساز درجه گرمایش و نمناکی و دستگاه هایی که در آن ها میزان نمناکی جداگانه تنظیم پذیر نیست می باشد. و ماشین آلات بخش ۷۴ در خصوص واردات ماشین الات و دستگاه های جورکردن؛ غربال کردن، شستن، خرد کردن ساییدن، مخلوط، ورز دادن خاک، سنگ کلوخه ها یا سایر مواد معدنی به شکل جامد می باشد. همچنین ماشین آلات به هم فشردن، شکل دادن یا قالب گیری کردن سوخت های معدنی جامد و .. می باشد.

در خصوص هر کدام از این ماشین آلات به صورت جداگانه در بخش های دیگر سایت شرکت بازرگانی و ترخیص کارا توضیح داده شده است. در این مقاله سعی شده تا اطلاعاتی در خصوص خدمات ترخیص کالا از گمرک ماشین آلات بخش ۱۴ ارائه شود. حقوق ورودی و ترخیص از گمرک ماشین آلات بخش ۱۴ بر اساس نوع آن ها ۴۰، ۲۰، ۱۵، ۱۰ و ۵ می باشد و واردات برخی از این دستگاه ها از کشور بلاروس شامل تعرفه ترجیحی می شود.

همان گونه که بیان شد بخش ۱۴ ماشین آلات در خصوص انواع تلمبه و کمپرسورهای هوا و گاز و توربو شارژر می باشد و باید به این نکته اشاره کرد که توربین های با گاز خروجی، پمپ های شیرابه ای، بالابرها و نقاله های با فشار هوا، ماشین آلات پاک کردن، جورکردن یا رتبه بندی کردن بذر، دانه حبوبات یا گیاهان خشک شامل ماشین آلات بخش ۱۴ نمی باشند. این شرکت ترخیص کالا با نیرو های مجرب خود در خصوص ترخیص پمپ و کمپرسور هوا  از گمرک های کشور شرکت های بازرگانی و واردات را یاری می نماید

میزان واردات این ماشین آلات در سال ۹۵ بیش از ۵۶ هزار تن با ارزش دلاری بیش از ۴۶۵ میلیون دلار بوده است و این میزان معادل شش درصد سهم ارزشی واردات و ترخیص ماشین آلات می باشد.

شرکت بازرگانی واردات و صادرات

خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا و ثبت سفارش واردات کالا تخصص ماست

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی صادرات و وارداتترخیص کارا “در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کالا از چین ،  واردات از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان , واردات از ایتالیا و از سایر کشور ها با ما تماس بگیرید.

برای تماس با کارشناسان شرکت بازرگانی و ترخیص کارا می توانید از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید :

۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

 

واردات پمپ و ترخیص پمپ یا تلمبه هوا

شرکت های وارداتی پمپ ها و کمپرسورهای هوا را از کشورهای مختلف خریداری کرده و به ایران وارد می کنند. در سال ۹۵ از ۴۸ کشور مختلف واردات کمپرسور هوا صورت گرفته است که بیش ترین میزان واردات متعلق به خرید از چین  بوده است به صورتی که سهم ارزشی واردات کمپرسور از چین و ترخیص کالا از چین ۳۵ درصد و سهم وزنی آن ۵۰ درصد بوده است.

برای گرفتن مشاوره از ترخیص کار ها و کارشناسان بازرگانی ما می توانید با شماره تلفن های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس حاصل فرمایید.

پس از چین بیش ترین میزان واردات پمپ هوا و ترخیص آن توسط شرکت ترخیص کار گمرک متعلق به واردات پمپ از امارات متحده عربی بوده است به صورتی که ۱۶ درصد سهم ارزشی و ۱۶ درصد سهم وزنی واردات پمپ را به خود اختصاص داده است. واردات کمپرسور از آلمان نیز دارای سهم ارزشی ۲۰ درصد و سهم وزنی هفت درصد بوده است در نتیجه می توان بیان کرد که کمپرسورها و پمپ های وارداتی از آلمان قیمت بالایی دارند.

کالاهای وارداتی بر اساس نوع حمل و کشور مبدا و درخواست بازرگانان و شرکت های وارد کننده کالا در گمرک های مختلف وارد می شوند و پروسه و تشریفات گمرکی جهت امور ترخیص کالا در آن جا صورت می گیرد. در سال ۹۵ پمپ های هوا در ۵۴ گمرک مختلف در سراسر کشور اظهار و از آن جا ترخیص شده اند.

بیش ترین حجم ترخیص پمپ هوا و گاز و ترخیص کمپرسور هوا در سال ۹۵ از گمرک شهید رجایی صورت گرفته است به صورتی که سهم وزنی ترخیص از گمرک شهید رجایی ۴۸ درصد و سهم ارزشی آن ۴۴ درصد بوده است. پس از گمرک رجایی بیش ترین میزان ترخیص کمپرسور گاز و هوا متعلق به ترخیص از گمرک قزوین بوده و این گمرک با سهم ارزشی ۲۷ درصد و سهم وزنی ۱۳ درصد رتبه دوم در ترخیص پمپ هوا را دارد. ترخیص از گمرک تهران نیز با سهم ارزشی هشت درصد و سهم وزنی شش درصد سومین گمرک ترخیص کمپرسور گاز و هوا در سال ۹۵ می باشد. همچنین شش درصد سهم وزنی و سه درصد سهم ارزشی واردات و ترخیص پمپ متعلق به ترخیص از گمرک غرب تهران بوده است.

شرکت بازرگانی واردات و صادرات ترخیص کارا با ارائه خدمات ترخیص کالا در زمینه ترخیص کالا و واردات و ترخیص ماشین آلات از تخصص و سابقه بالایی برخوردار است است و در کم ترین زمان با بیش ترین دقت و اطمینان ماشین آلات وارداتی را از کشورهای مختلف خریداری کرده و با داشتن دفاتر رسمی و نمایندگان دو و چند زبانه در کشورهایی همچون چین  آلمان , ایتالیا و ترکیه می تواند مذاکرات و مکاتبات خرید و واردات از چین و ترخیص کالا از چین و خرید و واردات از ترکیه  توسط ترخیص کار گمرک را بر اساس خواسته بازرگان و شرکت های بازرگانی انجام داده و خدمات بازرگانی گسترده ای را در این امور ارائه می نماید.

همانطور که می دانید واردات ماشین آلات شامل واردات پمپ ، واردات کمپرسور و واردات توربو شارژ ها از جامع ترین و بزرگ ترین واردات و ترخیص کالا های سودمند توسط شرکت ترخیص کار گمرک از کشور های گوناگون به ایران می باشد. این گونه ماشین آلات انواع مختلفی داشته و در صنعت های مختلف استفاده های بسیار زیادی داشته. با بررسی و ارزیابی آمار توسط گمرک ایران در سال ۹۵ واردات ماشین آلات ۷ میلیارد دلار بوده که این مقدار واردات ماشین آلات و ترخیص کالا از گمرک با دو کد تعرفه گمرکی می باشد. سامانه همتا