سامانه ترخیص کالا

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در خصوص سامانه ترخیص کالا ارائه کنیم. سامانه جامع مدیریت کالا و خدمات پس از ترخیص به این نام نیز شناخته می شود. همانگونه که از از نام آن مشخص است یک سامانه دولتی برای تسهیل خدمات انبارداری و ترخیص است. در این سامانه شما می توانید برای مدیریت ترخیص کالا بعضی از مشخصات ترخیص را وارد کنید و یا اطلاعات مربوط به ترخیص کالا از گمرک را در این سامانه ثبت و نگهداری کنید.

سامانه ترخیص کالا

در قدم اول هنگامی که به سایت سامانه مراجعه می کنید با دو گزینه مواجه می شوید. اولین گزینه برای ثبت نام در این سامانه مهیا شده است. در صورتی که هنوز در این سامانه ثبت نام نکرده اید می توانید با انتخاب این گزینه و سپس وارد کردن اطلاعات خود و اطلاعات کالایی که قصد ترخیص از گمرک را توسط ترخیص کار گمرک دارید ثبت نام نمایید و از خدمات آن بهره مند شوید.

گزینه بعدی مربوط به ویرایش اطلاعات است. این گزینه به شما این امکان را می دهد که بعد از اینکه اطلاعات خود و کالا ترخیص خود را وارد کردید بتوانید آن را ویرایش کنید. تا دیگر در روند واردات کالا با مشکلی مواجه نشوید.

نحوه ثبت نام در سامانه جامع مدیریت کالا و خدمات

برای ثبت نام در سامانه ترخیص کالا و بهره مندی از خدمات آن ثبت اطلاعات کالای وارداتی خود در آن به یک سری اطلاعات نیاز دارید. این اطلاعات شامل:

  • ارزیابی کد ملی صاحب کالا
  • درج نمودن اطلاعات هویتی صاحب کالا
  • درج نمودن اطلاعات و مشخصات واحد

بعد از اینکه شما اطلاعات خود را در سیستم وارد کردید یک نمای کلی را در آخر فرایند به شما نشان می دهد. اگر اطلاعات نمایش داده شده درست بود آن را تایید نمایید. در صورتی که اطلاعات وارد شده غلط بود می توانید آن را ویرایش نمایید، تا اطلاعات مورد نظر شما در سامانه ترخیص کالا ثبت شود. تمامی موارد گفته شده برای ترخیص کالا توسط ترخیص کار گمرک مورد نیاز می باشد.

شناسه داده شده توسط سامانه ترخیص کالا چه کاربردی دارد

پس از اینکه ثبت نام شما در سامانه تکمیل شد. از طرف سامانه ترخیص کالا شناسه ای برای شما ارسال می شود. این شناسه در تمامی مراحل ترخیص کالا ، ترانزیت کالا و … مورد استفاده قرار می گیرد. لذا واجب است تا این شناسه را حفظ و نگهداری نمایید تا در دیگر مراحل استفاده از سامانه ترخیص کالا همچون دریافت انبار و … با مشکل رو به رو نشوید.

خدمات شرکت بازرگانی ترخیص کارا

شرکت ترخیص کارا جزو برترین شرکت های ترخیص کار مستقر در تهران است که برای تمامی گمرکات کشور خدمات ارائه می کند. ما سابقه درخشانی در امر واردات صادرات ترخیص کالا از گمرک داریم. در صورتی که شما در ابتدای امر واردات و یا صادرات کالا هستید می توانید از مشاوره گروه کارشناسان ما برای خدمات بازرگانی بهره مند شوید. برای این منظور می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹

شرکت ترخیص کارا با دارا بودن شعب مختلف در کشورهای چین ، آلمان ، ترکیه ، ایتالیا و … قادر است تا کالای شما را ثبت سفارش کرده و در کمترین زمان از تمامی گمرک های کشور ترخیص نماید. ما به صورت مستمر خدمات واردات از چین ، واردات از آلمان ، واردات از ایتالیا و واردات از ترکیه را برای مشتریان و همکاران خود انجام داده ایم. سایر خدمات ما شامل ترانزیت کالا ، ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ، اخذ مجوز وزارت صمت و اختصاص حواله ارزی می باشد. شما عزیزان نیز می توانید.

شرکت ترخیص کارا ارائه دهنده خدمات ترخیص در کمترین زمان و با حداقل هزینه در خدمت شماست. با ما در ادامه توضیحات همراه باشید.

مطالب مرتبط زیر را بخوانید: