ترخیص کالا از درب خروج گمرک

ترخیص کالا از درب خروج گمرک | خروج کالا از گمرک

درب خروج گمرک

صاحب کالا یا نماینده قانونی وی، پس از اخذ پروانه ترخيص برای ترخیص کالا توسط ترخیص کار، جهت دریافت مجوز بارگیری به درب خروج مراجعه نموده و مسئول درب خروج پس از بررسی اجمالی مندرجات پروانه، مجوز بارگیری صادر می نماید. ذی نفع برای بارگیری کالا با اسناد مربوطه، به انبارها که در بنادر زیر مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی و در گمرکات زمینی زیر مجموعه انبارهای عمومی است مراجعه و پس از تسویه دفاتر، نسبت به بارگیری کالا اقدام و انباردار با صدور بیجک، اجازه خروج کالا را از انبار صادر و برای خروج کالا از گمرک و ترخیص کالا از گمرک به درب خروج مراجعه می شود.

 

شرکت بازرگانی واردات و صادرات

خدمات بازرگانی ، ترخیص کالا و ثبت سفارش واردات کالا تخصص ماست

شرکت ترخیص کالا و بازرگانی صادرات و وارداتترخیص کارا “در تمام حوزه های خدمات بازرگانی، واردات کالا ، صادرات، ترخیص کالا از گمرک و … به ارائه خدمات می پردازد.

شما می توانید برای ثبت سفارش کالا از چین ،  واردات کالا از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان , واردات از ایتالیا  واردات از چین و از سایر کشور ها با ما تماس بگیرید.

برای تماس با کارشناسان شرکت بازرگانی و ترخیص کارا می توانید از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید :

۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

 

انتخاب ارزياب و بار شمار، انطباق و ارزیابی مجدد کالا در صورت لزوم، ثبت مندرجات پروانه، شماره بیجک و سایر مشخصات در سیستم درب خروج، صدور پته عبور و … از دیگر مراحل و تشریفات خروج کالا از درب خروج گمرک توسط شرکت ترخیص کار است که حسب مورد انجام می پذیرد.

هرگاه در اثر بازرسی و بررسی های به عمل آمده در درب خروج در هنگام ترخیص از گمرک ، اختلافی مشاهده نگردد اجازه خروج کالا از گمرک داده شده و در صورت بروز اختلاف، چنانچه اختلاف به وجود آمده موجب پرداخت ما به التفاوت حقوق ورودی باشد بعد از پرداخت ما به التفاوت و جریمه متعلقه به موجب قبض درآمد و یا قبض سپرده اجازه خروج و ترخیص کالا صادر و در غیر این صورت چنانچه اختلاف راجع به غیر مجاز بودن کالا و در صورت دیگر مشروط بودن آن و در مورد اخیر ارائه مجوز امکان ترخيص نباشد، دستور تخلیه کالا در انبار صادر می شود.

برخی معتقدند فلسفه وجودی درب خروج براساس ماده ی ۷۰ آئین نامه ی اجرائی قانون امور گمرکی می باشد که صرفاً اعلام نموده است رئیس گمرک می تواند در هر مورد که مقتضی بداند کالایی را که ارزیابی آن انجام یافته است، بازدید نموده و آن کالا را شخصاً يا به وسیله هر مأمور دیگری از مأموران گمرک دوباره ارزیابی و معاینه نماید. ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از درب خروج گمرک | درب خروج گمرک | خروج کالا از گمرک

ترخیص کالا از درب خروج گمرک | درب خروج گمرک | خروج کالا از گمرک

خروج و ترخیص کالا

شرکت ترخیص کارا به عنوان یک شرکت ترخیص کار تمامی خدمات مربوط به واردات و ترخیص کالا را از مراحل اولیه همچون ثبت سفارش کالا در سیستم ثبتارش و سامانه جامع تجارت ایران تا نهایی ترین مراحل همچون ترخیص کالا از گمرک و تحویل آن به صاحب کالا را ارائه می دهد و با ارائه مشاوره بازرگانی، بازرگانان و وارد کنندگان کالا را در امر واردات و صادرات یاری می کند.

مالک کالا پس از دریافت پروانه ترخیص کالا توسط ترخیص کار گمرک ، برای اخذ مجوز حمل و بارگیری به درب خروج مراجعه میکند و مسئولین درب خروج پس از بازرسی و وارسی اطلاعات کالا، مجوز بارگیری برای ترخیص کالا توسط شرکت ترخیص کار صادر می شود. ذی نفع برای حمل کالا با مدارک مربوط به کالا، به انبار ها که در بندر ها و گمرک ها زیر مجموعه سازمان و ادارات بنادر و دریانوردی و در گمرکات زمینی زیر مجموعه انبارهای عمومی است مراجعه می کند. ترخیص کالا از چین