ترخیص کار گمرک امام خمینی ، ترخیص از فرودگاه امام ، ترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینی

ترخیص کار گمرک امام خمینی آماده به فعالیت و ارائه خدمات بازرگانی و ترخیص کالا از گمرک توسط ترخیص کار گمرک ، متخصص در ترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینی.

ترخیص کار گمرک امام خمینی مستقر در گمرک فرودگاه

گمرک فرودگاه امام خمینی بزرگترین و مهم ترین گمرک هوایی ایران می باشد. واردات کالا از طریق هواپیما به ایران عمدتا در گمرک فرودگاه امام خمینی صورت می گیرد. ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی توسط شرکت های ترخیص کالا، ترخیص کار ان یا خود شخص واردکننده یا نماینده قانونی وی صورت می گیرد.  شرکت بازرگانی و ترخیص کالای ترخیص کارا با توانمندی خود به عنوان ترخیص کار گمرک فرودگاه امام خمینی مشغول به فعالیت می باشد

 

ترخیص کار گمرک امام خمینی | ترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینی | ترخیص از فرودگاه امام

ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام خمینی

 

آمار رسمی ترخیص از فرودگاه امام

با توجه به آمار رسمی ارائه شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران و بر اساس تحلیل های آماری متخصصان شرکت بازرگانی کارا می توان بیان کرد که در سال ۱۳۹۵ حجم واردات و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام بیش از ۴۶ هزار تن بوده است و از نظر ارزش دلاری می توان بیان کرد که  ارزش کالاهای ترخیص شده از گمرک فرودگاه امام بیش از پنج میلیارد و ۲۷۱ میلیون بوده است.

واردات از چین به گمرک فرودگاه بیش ترین میزان واردات و پس از آن واردات کالا از امارات در رده دوم قرار دارد و واردات کالا از آلمان و سوییس و کره نیز به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفته اند. سامانه همتا

معمولا کالاهایی که در گمرک فرودگاه امام خمینی وارد و از آن جا ترخیص می شوند کالاهایی با ارزش دلاری بالا هستند که از طریق مرزهای هوایی به کشور وارد کشور شده اند. بر اساس کتاب مقررات صادرات واردات ۱۳۹۶ کالاها در ۲۱ قسمت دسته بنده شده اند و هر کالایی با کد تعرفه مختص به خود در گمرک شناسایی می شود.

 

برای ترخیص کالا از گمرک فرودگاه توسط ترخیص کار گمرک امام خمینی با ما تماس بگیرید

شما می توانید با کارشناسان و ترخیص کاران خبره شرکت خدمات بازرگانی و ترخیص کارا تماس بگیرید و از مشاوره بازرگانی ما بهره مند شوید.

تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۷۹  – ۰۲۱۲۲۶۳۹۵۸۰

 

طبقه بندی کالاها در ترخیص از گمرک فرودگاه امام خمینی

بر اساس همین کدهای تعرفه و بخش بندی های گمرک شرکت بازرگانی واردات و صادرات کارا تحلیل آماری بر روی کالاهای وارد شده و ترخیص شده به گمرک فرودگاه امام خمینی انجام داده است و نتایج به دست آمده مشخص شد که بیش ترین میزان واردات و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام متعلق به بخش ۱۶ کتاب مقررات صادرات و واردات یعنی واردات ماشین آلات و وسایل برقی و اجزاء و قطعات آن ها می باشد. به صورتی که از لحاظ سهم ارزشی ۳۱ درصد و از نظر سهم وزنی ۳۸ درصد واردات و ترخیص کالا از گمرک فرودگاه امام را در این دوره به خود اختصاص داده است. اظهارنامه گمرکی تلفن همراه

پس از ماشین آلات بیش ترین سهم ارزشی و سهم وزنی واردات کالا به گمرک فرودگاه امام متعلق به بخش شش کتاب مقررات صادرات و واردات می باشد یعنی واردات محصولات شیمیایی و صنایع وابسته به آن. به صورتی که ۲۰ درصد سهم وزنی و ۳۹ درصد سهم ارزشی واردات و ترخیص از فرودگاه امام خمینی در این دوره بوده است.

همچنین بخش ۱۸ کتاب که شامل واردات دوربین عکاسی و دستگاه های اپتیک، واردات دستگاه های طبی- جراحی و واردات آلات موسیقی اجزا و قطعات آن و ترخیص از گمرک می باشد در سال ۹۵ با سهم ارزشی ۲۲ درصد و سهم وزنی ۱۲ درصد در رتبه سوم کالاهای وارداتی به گمرک فرودگاه امام خمینی می باشند.