ترخیص ورق استیل و واردات ورق استیل : با افزایش تجارت بین المللی روز به روز روند بازرگانی صادرات و واردات و ترخیص کالا از گمرک مرز  افزایش یافته است. همان گونه که می دانیم روزانه میلیاردها دلار و صدها هزار تن کالا در حال واردات و صادرات و ترخیص از مرزهای گمرک کشور ایران می باشد. این کالاها بسیار متنوع بوده و بنا به نیاز بازارهای جامعه و صنایع تولیدی کشور برای واردات به کشور قرار می گیرند.

جالب است بدانید که یکی از کالاهایی که کاربرد بسیار فراوانی در صنایع مختلف مانند صنایع دریایی، صنایع ساخت و ساز مسکونی و تجاری، تولید لوازم خانگی در کشور و تولید کنندگان صنایع شیمیایی دارد ورق استیل می باشد. ورق های استیل به خصوص استنلس استیل به دلیل خواص ضد زنگ زدگی و ضد اسیدی مناسب که دارند جزو معدود ترین مواد مورد مصرف در صنایع و  محبوب ترین و پرکاربرد ترین مواد اولیه فولادی در صنایع و بلاخص تولید کنندگان می باشند. از جمله این مصارف در نمای تزیینی ساختمان ها و یا بدنه لوزام منزل تولید داخل کشور مانند ماشین ها ظرف شویی و یا لباس شویی ها و سینک های روشویی و بالابرهای ساختمان ها مورد مصرف فراوان قرار می گیرد. شرکت بازرگانی ترخیص کارا توسط ترخیص کار های مجرب خود تمامی مراحل ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت و ترخیص گمرک را در کمترین زمان و با به صرفه ترین هزینه های ترخیص کالا از گمرک انجام می دهد. سایت همتا

همچنین به جرات می توان گفت که قیمت ورق استیل نسبت به عمر طولانی ، دوام و ظاهر زیبایش کاملا منطقی و به صرفه می باشد. این ورق ها در برابر دماهای بسیار بالا و بسیار پایین مقاوم بوده و به راحتی شکل می گیرند به همین دلیل هم در صنایع آسانسور سازی و اتومبیل سازی کاربرد فراوانی دارند. ترخیص کالا از گمرک

ترخیص ورق استیل و واردات ورق استیل

ورق های استیل از جمله کالاهای وارداتی می باشد که به صورت سرد نورد و گرم نورد از کشورهایی مختلف وارد می شوند به طور مشخص واردات از چین و ترخیص کالا از چین ، واردات از تایوان، واردات از هند، امارات متحده و واردات از کره به ایران مهمترین روش های تامین این کالا می باشد. البته در سال های گذشته با توجه به نوع مصرف شاهد واردات ورق استیل از ایتالیا و ترکیه نیز بوده ایم ولی بر اساس اطلاعات به دست آمده از اتاق بازرگانی کشور در سال ۹۴ از این دو کشور واردات استیل صورت نگرفته است. به طور کلی استیل آلیاژی از آهن است که درصد عناصر کروم و نیکل آن بیش تر از سایر عناصر تشکیل دهنده اش است.

هنگامی که میزان کروم فولاد بیش از پنج دهم درصد باشد به آن استنلس استیل یا استیل ضد زنگ گفته می شود. ورق های استیل در انواع مختلفی مانند ورق استیل مات، ورق استیل براق، ورق استیل طرح دار، ورق های روکشدار، و ورق استیل ضد اسید، استیل نسوز و استیل خش دار به بازار ارائه می شوند که توسط ترخیص کار از گمزک ترخیص شده اند.

از آن جایی که در سال های اخیر از ورق های استیل استفاده فراوانی می شود در نتیجه شرکت های وارداتی نیاز مبرمی به واردات آن از سایر کشورها احساس نموده اند به صورتی که در سال ۹۳  بیش از ۱۶۱ میلیون دلار ورق استیل به کشور واردات شده است. طبق آمار ارائه شده توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۳ بیش ترین مقدار واردات ورق استیل از چین بوده است به صورتی که بیش از ۷۰ هزار تن ورق استیل سرد نورد شده از گمرک ترخیص شده است.

ترخیص ورق استیل

ترخیص ورق استیل و واردات ورق استیلو ترخیص گمرک

در همین راستا باید به این نکته اشاره کرد که ورق های استیل دارای ضخامت های گوناگونی هستند این مساله از اهمیت زیادی در دسته بندی ها و قیمت و برتری تولید کنندگان این محصول دارد . این ضخامت ها  از چهار صدم میلی متر تا ۲۰ میلی متر متغیر می باشد و در گمرک بر اساس نوع و ضخامت ورق استیل تعرفه بندی بر اساس سیستم هماهنگ کدگزاری صورت می گیرد در نتیجه ترخیص کار باید به این اصول اشراف کامل داشته باشد و تشریفات گمرکی را بر اساس قوانین انجام دهد تا بتواند ترخیص کالا را به بهترین شکل انجام بدهد. به همین دلیل است که شرکت های ترخیص کالا همانند ترخیص کارا به صورت حرفه ای در زمینه ترخیص ورق استیل فعالیت می نمایند تا در کم ترین زمان بتوانند کالا را از گمرک ترخیص نموده و رضایت شرکت های بازرگانی واردات و صادرات و صاحبان کالا را جلب نمایند.

ورق های استیل به صورت رول و یا تخت (شیت) در کانتینرهای ۲۰ فوتی از طریق حمل و نقل دریایی یا زمینی می تواند وارد گمرکات ایران شود و در آن جا مورد بازرسی قرار گیرد و توسط شرکت ها ی ترخیص کار یا کارگزاران گمرک ترخیص کالا از گمرک صورت پذیرد.

ترخیص ورق استیل با ترخیص کارا

در گمرک برای هر کالایی کد تعرفه ای وجود دارد و همان گونه که بیان شد ورق های استیل از لحاظ ضخامت، نوع و نحوه حمل دارای تنوع هستند، بنابراین کد تعرفه ورق استیل از ۷۲۱۹ تا۷۲۲۰۹۰ می باشد. با توجه به این نکات و ریزه کاری ها ترخیص کار می بایست اطلاعات صحیح و دقیق در رابطه با ورق استیل و کد تعرفه داشته باشد تا هنگام ترخیص کالا با مشکل مواجه نشود.

شرکت ترخیص کارا از مرحله ی انجام ثبت سفارش ورق استیل به عنوان ثبت سفارش کالاهای وارداتی در سامانه ثبتارش و اخذ مجوز ثبت سفارش بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سامانه جامع تجارت ایران تا ترخیص ورق استیل از گمرک به یاری واردکنندگان و تولید کنندگان می پردازد.

شرکت بازرگانی ترخیص کارا توانسته است با طراحی و ساخت اپلیکیشن تاجریار بسیاری از هزینه ها در رویه و مراحل ترخیص کالا را کاهش دهد. اگر شما هم به دنبال ترخیص ورق استیل و یا حتی دیگر کالا های خود هستید می توانید با جستجوی نام کالا و یا کد کالای خود در این اپ از تمامی اطلاعات مورد نیاز همچون حجم . مقدار صادرات و واردات کالا و مجوز ها و بخشنامه های مرتبط برای ترخیص و یا صادرات کالا به خارج را مشاهده نمایید.

بازرگانی کارا قادر است تا تمامی کالا ها را در کمترین زمان و با حداقل هزینه از تمامی گمرک های سرتاسر کشور ترخیص نماید. ترخیص کار های مجرب و توانا شرکت ترخیص کالا ما به صورت کامل بر تمامی قوانین و مقررات تسلط کامل دارند قادر به احذ مجوز برای واردات و صادرات کالا و ترخیص ورق استیل و دیگر کالا ها از گمرک ایران می باشند.

شرکت بازرگانی واردات ورق استیل با ارائه خدمات واردات ورق استیل با دریافت اعتبارات بانکی داخلی

شرکت بازرگانی صادرات و واردات ترخیص کارا جهت ارائه خدمات بازرگانی ورق استیل واردات ورق استیل به صورت رول و شیت برای کلیه شرکت های تولیدی متقاضی و بازرگانان و شرکت های وارد کننده ، خدمات بازرگانی خود را از منبع یابی ، ارائه نمونه از کالا، بازرسی ، دریافت پروفرما ، قرارداد خرید با تولید کننده ، خدمات حمل بین المللی کالا و ترخیص کالا از گمرک های کشور و ارسال به انبار خریدار تا آخرین لحظه هدایت و پشتیبانی می نماید.

واردات ورق استیل از تایوان ، واردات ورق استیل از چین ، واردات ورق استیل از کره در تخصص ماست.

برای تامین مالی و تخصیص ارز دولتی و دریافت اعتبارات بانکی در خصوص واردات ورق های استیل با ما مشورت نمایید.