ترخیص پوشاک از ترکیه | واردات لباس از ترکیه

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص واردات لباس از ترکیه و ترخیص پوشاک از ترکیه مطالبی را ارائه دهیم. و  مراحل و فرایند ترخیص کالا از گمرک توسط ترخیص کار ها بیشتر آشنا شویم. شرکت بازرگانی ترخیص کارا ارائه دهنده خدمات در حوزه ثبت سفارش کالا ، واردات از چین ، واردات از آلمان ، واردات از ترکیه ، واردات از ایتالیا ، اخذ مجوز صمت و … می باشد. کارا بعنوان یک شرکت ترخیص کالا توانسته است طی این چند سال به موفقیت های بیساری دست پیدا کند. شما می توانید برای بهره مندی از خدمات بازرگانی کارا با شماره های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته و مشاوره های کاملا رایگان را از کارشناسان بازرگانی و ترخیص کار ران ما دریافت کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

ترخیص پوشاک از ترکیه | واردات لباس از ترکیه

ترخیص پوشاک از ترکیه | واردات لباس از ترکیه

روش های ترخیص پوشاک از ترکیه و واردات لباس از ترکیه

طبق آمارهای منتشر شده توسط سازمان های مربوطه در هر ساعت حدود ۶ کانتینر پوشاک از ترکیه به کشور وارد می شود و فرایند ترخیص ان انجام می شود. برای واردات لباس از ترکیه به کشور روش های گوناگونی وجود دارد:

  1. حمل و نفل و ترخیص پوشاک از ترکیه توسط اتوبوس های خط استانبول به تران و تبریز
  2. هماهنگی با دفتر های باربری که در تبریز ساکن هستند
  3. به اندازه باری که می خواهید به کشور وارد کنید مسافر به ترکیه ببرید و هر مسافر قادر است تا سقف ۳۰ کیلو برای شما بار به کشور وارد کند.

ایا از کد تعرفه گمرکی واردات لباس از ترکیه اطلاع دارید؟ ایا هزینه های ترخیص پوشاک از ترکیه را می دانید؟  اگر شما هم نیاز به دانستن این اطلاعات دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات مربوطه را به صورت کاملا رایگان در قالب مشاوره از کارشناسان بازرگانی شرکت ترخیص کالا دریافت کنید.

ایا می دانید تعرفه ترجیحی واردات و ترخیص پوشاک از کشور ترکیه حذف شده است؟ ضمن اعتراضاتی که فعالان صنعت نساجی به تعرفه ترجیحی پوشاک وارداتی از ترکیه داشتند، این تعرفه پس از بازنگری هایی که بر روی آن انجام شد ، در کتاب مقررات صادرات و واردات کشور چاپ سال ۱۳۹۵ حذف شد.

ثبت سفارش برای واردات پوشاک و ترخیص پوشاک از ترکیه چگونه است؟

طبق بخشنامه واردات پوشاک به کشور توسط دارندگان گواهی فعالیت نمایندگی شرکت های خارجی صادره از مرکز اصناف صرفا بعد از ثبت برند انواع پوشاک توسط نمایندگی صورت می گیرد. ارزش انواع پوشاک با برند های مربوط بایستی در سامانه TSC گمرک جمهوری اسلامی ایران بر اساس هر ثوب تعیین و اعلام بشود.

ارسال کالا از کشور ترکیه به ایران

برای واردات لباس از ترکیه به ایران اگر در مرحله انتحاب کشور  نام کشورمان ایران موجود بود می توانیم کالا را ارسال نماییم. در غیر این صورت این امکان وجود ندارد.

دریافت کالا و پوشاک در ایرن از طریق پست

در خرید های جزئی و خرده اجناس پست ایران مبلغی بابت حق توضیع پست و مالیات بر ارزش افزوده از شما دریافت می کند. این مبلغ در حال حاضر در حدود ۲۰ هزار تومان می باشد.

شرکت بازرگانی ترخیص کار ا با کادر مجربی از ترخیص کار های خود توانسته است تا در حوزه ترخیص کالا بدرخشد. این تیم قادر از تا در کمترین زمان و با حداقل هزینه تمامی خدمات از قبیل ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ، ترخیص کالا از گمرک ، ترخیص کالا از چین ، خرید از چین ، اخذ مجوز صنعت معدن ، واردات از ترکیه و … را انجام دهد.

تنها کافیست تا با شماره تلفن های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته و مشاوره های اولیه را از کارشناسان بازرگانی با دریافت نمایید.

همانطور که می دانید مرحله بعد از خرید لباس و پوشاک از کشور ترکیه نوبت به حمل آن میرسد حمل کالاها به صورت زمینی ، دریایی و هوایی انجام می گردد و بسته به اولویت خود باید یکی از روشهای حمل را انتخاب نماییم. بعد از واردات کالا به گمرک حالا نوبت انجام فرایند ترخیص است که باید با هزینه و زمان مشخصی انجام گردد و باید این نکته را در نظر داشت که هرچه زمان ترخیص طولانی تر گردد هزینه آن نیز افزایش می یابد پس این فرایند باید با استفاده از راهکارهای قانونی و با سرعت انجام شود تا شما بازرگانان محترم دچار ضررو زیان نشوید.

شرایط واردات پوشاک از ترکیه بسیار حساس تر است و باید توسط افراد با تجربه و ماهر انجام گردد و تشریفات گمرکی و فرایند ترخیص باید توسط شخصی انجام گردد که تسلط کافی در این زمینه داشته باشد.

البته شایان ذکر است واردات پوشاک از ترکیه به ایران روشهای متنوعی دارد یکی از این راهها استفاده از مسافر است کع قبلا توضیح مختصری در مورد آن داده شده است

از آنجایی که از نظر قانون هر مسافری می تواند ۳۰ کیلو بار همرا خود به کشور به صورت رایگان وارد کند یکی از روشهای واردات پوشاک استفاده از مسافر است می توان تعدادی مسافر به ترکیه فرستاد و به ازای هرکدام ۳۰ کیلو لباس به کشور وارد کرد.

روش دیگر این است که به صورت قانونی واردات انجام گردد.

شرکت ترخیص کارا این آمادگی را دارد که با داشتن نیروی کارآمد و با تجربه در این امر با اشراف داشتن برروی قوانین گمرکی و تجربه در انجام این امر با سرعت بیشتر و بدون اتلاف وقت که خود باعث بالارفتن هزینه برای وارد کننده می شود می تواند واردات و حمل و ترخیص پوشاک از ترکیه را انجام دهد .

در صورت تمایل می توانید با کارشناسان ما در این امر مشاوره داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با فعالیت های شرکت لطفا دیگر مقالات ما را هم در حوزه ترخیص کالا مطالعه فرمایید.