ترخیص لوازم خانگی از گمرک و واردات لوازم خانگی

در این مقاله قصدمان توضیح در خصوص ترخیص لوازم خانگی از گمرک | واردات لوازم خانگی می باشد. اگر شما هم شرکت واردات کننده لوازم خانگی هستید و به فکر شرکت ترخیص کالا و ترخیص کار برای واردات کالا ی خود به کشورید می توانید با شرکت ترخیص کارا تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

بازرگانی ترخیص کارا با سابقه درخشان خود در امر ترخیص کالا از گمرک و طی مراحل واردات کالا همچون ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ، ترانزیت کالا و … می توان کمک بزرگی برای تجارت و کسب و کار شما باشد. ترخیص کارا با دارا بودن از شعب توانا در کشور هایی همجون چین ، آلمان ، ایتالیا ، ترکیه و … می تواند واردات و ترخیص کالا ی شما را از این کشور ها به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن به انجام رساند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا در خصوص ترخیص لوازم خانگی از گمرک و واردات لوازم خانگی اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

ترخیص لوازم خانگی از گمرک و واردات لوازم خانگی

ترخیص لوازم خانگی از گمرک و واردات لوازم خانگی

ترخیص لوازم خانگی از گمرک

قوانین و مقررات حوزه ترخیص لوازم خانگی از گمرک و واردات لوازم خانگی بسیار پیچیده و مشکل است. برای ترخیص هز نوع کالایی باید از راه و روش خاصی استفاده شود. واردات کالا یی همچونن لوازم خانگی در اولیویت دهم می باشد و واردات و ترخیص لوازم خانگی از گمرک با ارز متقاضی و پرداخت سود گمرکی دو برابر می شود.

کالا های مجاز در بخش واردات لوازم خانگی و ترخیص لوازم خانگی از گمرک

کالا هایی که در حوزه لوازم خانگی قرارا گرفته اند امکان واردات به کشور را با پرداخت سود بازرگانی و حق گمرکی دارند و می توان آنها را ترخیص کرد عبارتند از: تاسیسات تهویه هوا و تهویه مطبوع در انواع مدل های برقی و غیره. یخچال ها و فریزر های ساید بای ساید ، تک درب ، بالا پایین مجزا. انواع لوازم نظافت منزل همجون جاروبرقی ، کف شوی و … . سیستم های حرارتی. لوازم برقی پخت و پز صنعتی و خانگی. تجهیزات خشکشویی صنعتی و خانگی و … .

برای واردات لوازم خانگی و ترخیص لوارم خانگی از گمرک می توانید با شماره تلفن های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را از کارشناسان بازرگانی و ترخیص کار های شرکت بازرگانی ترخیص کارا دریافت نمایید. توجه داشته باشید که شرکت ترخیص کارا با طراحی اپ تاجریار توانسته است تا قدمی در سهولت واردات کالا و ترخیص کالا از گمرک داشته باشد.

شما با مراجعه به این اپ می توانید با وارد کردن نام و یا کد کالا ی خود نسبت به بخشنامه های صادره ، مجوز ها و استاندارد های آن و دیگر اطلاعات در خصوص حجم واردات و صادرات کالا کسب نمایید.

با توجه به اینکه قبل از واردات هر کالایی باید راجع به فروش آن بازاریابی گردد بدین معنا که قبل از واردات باید بازار را بسنجید که چقدر از کالای وارداتی شما استقبال می کند بعد از آن اقدام به واردات نمایید.

یکی از پرطرفدارترین کالاهای وارداتی در سالهای قبل لوازم خانگی است همانطور که دیده می شود تمام فروشگاها پراست از انواع لوازم خانگی خارجی و تمایل هرچه بیشتر مردم به خرید این کالاها می باشد.

در سالهای اخیر با توجه به تحریم های بوجود آمده واردات این محصولات با مشکل برخورد کرده است اما بازرگانان همواره به دنبال راههایی برای واردات این کالاها برای برطرف کردن نیار بازار هستند.

واردات لوازم خانگی از کشورهای ترکیه و چین همچنان ادامه دارد.

اما با توجه به محدودیت های بوجود آمده در خصوص واردات لوازم خانگی و برای تامین نیاز جامعه تولید کالاهای ایرانی به چندین برابر رسیده است البته در تولید هم مشکلاتی وجود دارد نبودن و یا کم بودن مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های تولیدی لوازم خانگی باعث شده است که امر تولید هم با مشکلاتی مواجه شود و روند تولید کند شده و به سرعت انجام نشود.

وزارت صمت برای حل این مشکل راهکاری را در نظر گرفته است به این صورت که واردات هر قطعه ای از لوازم خانگی که توانایی تولید آن را در کشور داشته باشیم ممنوع می گردد و به این صورت می توان نیاز تولید کنندگان لوازم خانگی و تولید کنندگان قطعات کمک کرد و در نتیجه باعث بالارفتن تعداد اشتغال در کشور و خارج نشدن ارز از کشور و تامین نیاز مردم می گردد.

شرکت بازرگانی ترخیص کارا با توجه به تجربه و دانش کافی در این امر ودر ترخیص لوازم خانگی می تواند به بازرگانان محترم کمک نماید که با روشهایی که هم زمان و هم هزینه کمتری دارد به اهداف خود رسیده و کالاهای وارداتی موردنظر خود را وارد و ترخیص نمایند.