ترخیص الکترود از گمرک

در این گزارش قصدمان ارائه توضیحاتی در خصوص ترخیص الکترود از گمرک می باشد. این الکترود ها توسط ترخیص کار های مجرب و با استعداد شرکت بازرگانی ترخیص کارا از گمرک های سر تا سر کشور ترخیص می شوند. اگر شما هم به دنبال این هستید که کالا ی خود را از گمرک ترخیص نمایید می توانید با کارشناسان بازرگانی شرکت ترخیص کالا کارا تماس گرفته و از شرایط ترخیص کالا از گمرک آگاه شوید.

ترخيص الکترود از گمرک

ترخيص الکترود از گمرک ، واردات الکترود | ترخیص کالا و ثبت سفارش کالا و ترخیص کالا از گمرک توسط ترخیص کار گمرک

ترخیص کارا به دلیل دارا بودن شعبه های مختلف در کشورهایی همچون چین و آلمان و ایتالیا و ترکیه و … قادر است تا با اطمینان و تسلط بیشتری سفارش کالا و ترخیص کالا را از این کشورهای برای بازرگانان و تجار گرامی انجام دهد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز در خصوص ترخیص الکترود از گمرک را به شما عزیزان ارائه دهیم.

ترخیص الکترود از گمرک توسط ترخیص کار گمرک

آیا برای واردات الکترود و ترخیص از گمرک آن به استاندارد های ملی و یا بین المللی نیاز داریم؟

آیا از تعرفه های واردات الکترود و ترخیص الکترود از گمرک مطلع هستید؟

برای ترخیص الکترود نیاز به کد تعرفه گمرکی آن را دارید. کد تعرفه گمرکی ملیه گرم نورد برای ساختن الکترود های جوشکاری ۷۲۱۳۹۱۲۰ است که با احتساب ۲۶ درصد حقوق گمرکی جمهوری اسلامی ایران می باشدو ترخیص الکترود به صورت وزنی می باشد.

ترخیص انواع الکترود و واردات الکترود توسط شرکت ترخیص کالا کارا

  • ترخیص الکترود گرافیتی
  • ترخیص الکترود جوشکاری از گمرک
  • ترخیص الکترود سلولزی از تمامی گمرک های کشور

ترخیص الکترود های دیگری همجون استیل و یا آلومینیوم با مارک های یزد ، اعتماد و … نیز توسط شرکت ترخیص کالا کارا صورت می گیرد.

شرکت ترخیص کارا با دارا بودن از کادری مجرب و توانمند قادر به ترخیص کالا های شما از تمامی گمرک های کشورمان ایران می باشد.

ترخیص کارا با ارائه اپلیکیشن تاجریار سعی داشته است تا تمامی نیاز های ترخیص کار های گرامی را همجون محاسبات حقوقی واردات کالا و کد تعرفه کالا و … را بصورت هوشمند برطرف نماید. این اپ به صورت کاملا رایگان در اختیار عموم مردم قرار گرفته است و آنها می توانند به راحتی نسخه مورد نظر خود را از کافه بازار برای اندرویدی ها و از سیب اپ برای سیستم عامل های IOS دانلود و نصب نمایند. و از خدمات آن بهره لازم را ببرند.

فعالیت های شرکت ترخیص کالا از قبیل واردات از آلمان ، واردات از ترکیه ، واردات از ایتالیا ، واردات از چین ، خرید از چین ، ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ، ترانزیت کالا و … می باشد.

اگر شما هم به دنبال ترخیص الکترود از گمرک و یا هر نوع کالا ی دیگری هستید می توانید با شماره های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و یا ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته و مشاوره های رایگان را از کارشناسان بازرگانی ما دریافت نمایید تا بتوانیم همکاری مناسبی در این بخش داشته باشیم.

برای آشنایی با فعالیت های شرکت ترخیص کالا کارا می توانید از دیگر مطالب موجود در سایت ما دیدن فرمایید:

ترخیص لوله از گمرک ، سامانه همتا ، ثبت سفارش کالا ، ترخیص کالا از گمرک ، ترخیص کار ، ترخیص دارو

اگر بخواهیم قیل از هر چیزی الکترود را تعریف کنیم الکترود جوشکاری که به سیم جوش مفتول هم معروف است در واقع وسیله ای است که دور تا دور آن را پوششی به نام فلاکس در بر گرفته است که جریان برق را از خود عبور میدهد و یا بهتر می توان گفت که ایمسیمکی تواند کمک کند که مراحل کار جوش و جوشکاری انجام گردد. این سیم دارای جنس های متفاوتی است که جنس آن بسته به دستگاه جوشکاری که از آن استفاده می شود متفاوت است و وظیفه آن پر کردن فضای خالی بین دو سطح به صورت مستحکم است . از آنجایی که ایران یک کشور صنعتی می باشد همواره به مقدار زیاد از این الکترودها استفاده می کند ودر کنار تولید آن در کشور واردات آن نیز انجام می گردد.

واردات الکترود از هر کشوری به کشور ما انجام می گیرد نیمی از نیاز کشور در کشور تولید می گردد ونیمه دیگر بسته به نیاز و استفاده در صنعت از کشورهای دیگر به کشور وارد می گردد.

اما علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت الکترود هر چیزی که وارد کشور گردد از آنجایی که حقوق وعوارض گمرکی و سایر هزینه ها به آن اضافه می گردد قیمت آن بالاتر می رود بنابراین مصرف کنندگان تمایل دارند بیشتر از محصولات داخلی البته با کیفیت بیشتر استفاده کنند. کیفیت الکترود بسیار مهم است باید از مواد اولیه خوب در تولید آن استفاده گردد نباید سرعت را فدای کیفیت کرد زیرا اگر کیفیت این الکترودها خوب نباشد باعث خراب شدن و صدمه زدن به دستگاه جوشکاری می شود.

شزکت ترخیص کارا همواره می تواند با تجربه ای که از گذشته داشته است و داشتن اطلاعات به روز از شرایط واردات کمک چشم گیری به وارد کنندگان عزیز داشته باشد.

در صورت نیاز می توانید جهت مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید.