اخذ مجوز ثبت سفارش کالا

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص اخذ مجوز ثبت سفارش کالا و چگونگی دریافت آن مطالبی را توضیح دهیم. لازم به ذکر است که بازرگانی ترخیص کارا علاوه بر انجام تمامی مراحل ترخیص از گمرک ، ثبت سفارش کالا و ترانزیت کالا و … به انجام خدمات در حوزه  اخد مجوز صمت و اخذ مجوز برای ثبت سفارش کالا نیز می پردازد. لذا اگر بدنبال شرکتی برای دریافت مجوز ثبت سفارش کالا هستید می توانید با شماره های شرکت ۲۲۶۳۹۵۸۰ و ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس بگیرید. کارشناسان ما در واحد بازرگانی پاسخگوی شما خواهند بود و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را در این خصوص با شما انجام می دهند.

اخذ مجوز ثبت سفارش کالا

اخذ مجوز ثبت سفارش کالا | ترخیص کالا | ترخیص کالا از گمرک | ترخیص کار

شرایط اخذ مجوز ثبت سفارش کالا

گمرک جمهوری اسلامی ایران سازمان مربوطه برای صدور مجوز ثبت سفارش کالا طبق قانون مقررات صادرات و واردات از گمرک نمی باشد.

طبق ماده ۸ قانون و مقررات صادرات و واردات کالا کشور مصوب مجلس شوورای اسلامی، واردکنندگان کالاهای گوناگون اعم از دولتی و یا غیر دولتی برای اخذ مجوز ثبت سفارش کالا باید به وزارت صنعت معدن و تجارت مراجعه نمایند.

طبق تبصره ۱ ماده بالا که ذکر شد موافقت با واردات کالا ، مجوز ترخیص کالا از گمرک هم بحساب می آید. و برای این قبیل امور دیگر نیازی به اخذ مجوز صنعت معدن و تجارت نمیباشد.

برای واردات کالا به کشور در قدم اول تیاز به اخذ مجوز ثبت سفارش کالا وجود دارد. بدون داشتن این مجوز و ارائه ندادن آن به وزارت صنعت ، معدن و تجارت امکان ترخیص از گمرک هیچ گونه کالای تجاری از تمامی گمرک های سطح کشور وجود ندارد.

در حال حاضر با راه اندازی سامانه جامع گمرکی و چنجره واحد تجارت فرامرزی در گمرک جمهوری اسلامی ایران، اخذ مجوز ثبت سفارش کالا به شکل الکترونیکی می باشد. و در سامانه بارگذاری می شود. در صورتی دم ارائه مجوز ثبت سفارش ، در قدم اول امکان دارد که اطهار کالا در سامانه جامه گمرکی وجود نداشته باشد.

در رابطه با موضوع ترخیص خودرو های وارداتی علاو بر اخذ مجوز صمت قبل از اظهار به گمرک، بعد از اینکه تمامی تشریفات گمرکی و در موقع خروج نیر در حین ارائه دادن وین خودروهای وارداتی به وزارت صمت ( صنعت معدن و تجارت ) در زمان خروج خودرو ها ، گمرک ها نسبت به دریافت تاییدیه مجدد اطلاعات خودروها و مجوزهای ثبت سفارش کالا و نمایندکی های رسمی آن خودرو های وارداتی به شکل سیستمی اقدام می نمایند. که مجوز ثبت سفارش و تاییدیه ۷۰ هزار خودرو و ۷۵ دستگاه خودروی وارداتی در سال نود و شش در بانک اطلاعات گمرک درج گردیده است و مستندات آن در حال حاضر موجود می باشد.

در کنار تمامی این ها، با کمک و یاری گمرک الکترونیک، گواهی های ترخیص خودرو هم به شکل کاملا الکترونیکی برای شماره گذاری خودرو در اختیار مرکز شماره گداری خودرو کشور قرار گرفته می شود.

خدمات بازرگانی ترخیص کارا در زمینه اخذ مجوز ثبت سفارش کالا

طبق تمامی مواردی که گفته شد و با خذف گواهی نامه های کاغذی، مرکز های شماره گذاری خودرو برای استعلام و مطابفت دادن اطلاعات خودروهایی که پروانه گمرکی آن ها در گمرک های صادر شده و به شکل الکترونیکی و بدون هیچ گونه دخالت عوامل انسانی اقدام می نمایند. این مشحصات را به شکل اینترنی به شکل مستقیم از سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک الکترونیکی اخذ می نماید. و با خودرو مطابفت انجام می شود.

شرکت بازرگانی ترخیص کارا با سابقه درخشان در امر اخذ مجوز ثبت سفارش کالا به ارائه خدمات زیر می پردازد.

این خدمات شامل ترخیص کالا از گمرک ، ثبت سفارش کالا در سامانه جامع تجارت ، ترخیص کالا ، واردات از چین ، واردات از ترکیه ، واردات از آلمان ، واردات از ایتالیا ، ترانزیت کالا ، ترخیص تجهیزات پزشکی ، ترخیص مواد اولیه دارو و … می باشد.

اگر بدنیال شرکتی برای اخذ مجوز صمت می گردید ما به شما بازرگانی ترخیص کارا را معرفی میکنیم. این شرکت با دارا بودن کادر مجرب ترخیص کار های خود توانسته است عملیات اخذ مجوز را در کمترین زمان و حداقل هزینه به نسبت دیگر رقبا انجام دهد.

همچنین بازرگانی ترخیص کارا برای هرچه آسان تر شدن فرانید واردات و صادرات اقدام به طراحی اپلیکیشنی تحت عنوان تاجریار نموده است. این اپلیکیشن خدمات گوناگونی از قبیل انجام محاسبات گمرکی ، گزارش آمار واردات و صادرات کالا ، نمایش کد تعرفه گمرکی کالا های مختلف و … را در در کمترین زمان ممکن و در کسری از ثانیه برای شما انجام می دهد.از این رو نصب و استفاده از این اپلیکیشن را که بصورت کاملا رایگان منتشر شده است را ، به تمامی شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.